eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA EUROPEJSKICH TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Katowice: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA EUROPEJSKICH TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH
Numer ogłoszenia: 34301 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19027 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu woj.śląskiego nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA EUROPEJSKICH TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenie biletów na trasie Katowice,Kraków - Niemcy (przewidywana miejscowość docelowa: Tübingen, orientacyjna data wyjazdu: 10-13.03.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 5) - w ramach projektu partnerskiego Leonardo da Vinci pn. Job activation of people over the age of 50 - the European experiences. 1.Przewidywana liczba biletów lotniczych - 5 sztuk (przez 1 bilet lotniczy rozumie się podróż w obydwie strony, tzn. z portu lotniczego Katowice-Pyrzowice lub Kraków-Balice do portu docelowego wskazanego przez Zamawiającego oraz z powrotem, w tym również międzylądowania i przesiadki), z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby). Powyższa ilość może ulec zmianie i jest wartością orientacyjną. 2.Kraj docelowy: Niemcy (przewidywana miejscowość docelowa: Tübingen, orientacyjna data wyjazdu: 10-13.03.2014r.; orientacyjny port lotniczy: Stuttgart) 3.Na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonano rozeznania w zakresie średniej ceny jednostkowej brutto biletu lotniczego na trasie, zdefiniowanej zgodnie z powyższymi parametrami. Średnia cena 1 biletu kształtuje się na poziomie: 1900,00 zł Wskazana cena jednostkowa stanowi wartość szacunkową, służącą ustaleniu łącznej ceny brutto oferty. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za świadczenie przedmiotowych usług zostanie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów. Wynagrodzenie Wykonawcy związane ze sprzedażą każdego biletu obejmować będzie: 1)opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy; cena opłaty transakcyjnej za wystawienie 1 biletu powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: rezerwację, wystawienie i sprzedaż biletów (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika) oraz pozostałe koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych oraz wymaganiami określonymi w SIWZ, przy zastosowaniu podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami; cena opłaty transakcyjnej pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy i nie zależy od klasy lotu, trasy, przewoźnika ani innych czynników; 2)cenę biletu lotniczego wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu optymalnych połączeń pod względem ceny i czasu trwania podróży w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Zamówienia przelotów będą zgłaszane przez Zamawiającego z wyprzedzeniem (najpóźniej 1 tydzień przed planowanym wylotem). W ramach niniejszego działania, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przedstawienia minimum 2 wariantów przelotu (o ile istnieją), oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; -rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych, z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Bilety lotnicze w klasie ekonomicznej, a także w klasie przewoźników tzw. Tanie Linie Lotnicze; -informowania na adres e-mail Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletu obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu biletu lub wpisania na listę rezerwową; -informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu lub informowanie, że tego dnia upływa ostateczny termin rezerwacji; -dostarczenie drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego biletu elektronicznego, w przypadku jego wykupienia; dostarczenie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego - wyłącznie na trasy, na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych (nie później niż 48 godzin przed planowanym terminem podróży); -zorganizowania oraz zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych - np. opłat lotniskowych, podatków, opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy; -wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej wynikającej z oferty Wykonawcy, oraz imię i nazwisko pasażera; -realizacji obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; -wyznaczenia pracowników dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego -bezpłatnego dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentów podróży (bilety) oraz faktur; -wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego przez Wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS -przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie ze standardami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (ang. International Air Transport Association - IATA). 6.Zobowiązania i zastrzeżenia Zamawiającego: -Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zlecaniu zamówienia, -Zamawiający zastrzega, że wskazane terminy wyjazdów są terminami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie; -Zamawiający będzie dokonywać zlecenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, drogą telefoniczną lub faksową w terminie najpóźniej 1 tydzień przed planowanym terminem wylotu, -Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (zmniejszenie ich liczby), - W sytuacjach niedających się wcześniej przewidzieć Zamawiający będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić pasażera lub termin podróży, ale nie później niż na 24 godziny przed planowanym odlotem. W przypadku gdy zmiana trasy, terminu podróży czy pasażera wiązać się będzie z koniecznością rekalkulacji ceny biletu, Zamawiający zobowiązuje się do wyrównania udokumentowanej różnicy w cenie, tj. powstałej z tytułu niedopłaty, natomiast Wykonawca do zwrotu ewentualnej nadpłaty. Wykonawca nie będzie przy tym pobierał żadnych opłat manipulacyjnych, poza wynikającymi z taryfy przewoźnika z tytułu zmiany dotyczącej trasy, terminu, pasażera, Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała do wysokości kwoty przeznaczonej za zakup poszczególnych usług w ramach I części zamówienia, Należności z tytułu wykonania usługi będą płatne przez Zamawiającego , przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura jest wystawiona po dostarczeniu Zamawiającemu biletów na podstawie poszczególnego Zlecenia i potwierdzenia bez zastrzeżeń wykonania usługi. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenie biletów na trasach: Katowice,Kraków - Wielka Brytania (przewidywana miejscowość docelowa: Well - hrabstwo North Yorkshire, orientacyjna data wyjazdu: 26-29.03.2014r, planowana liczba osób wyjeżdżających: 4); Katowice,Kraków - Hiszpania (przewidywana miejscowość docelowa: Murcia, orientacyjna data wyjazdu: 02-05.06.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 4); Katowice,Kraków - Finlandia (przewidywana miejscowość docelowa: Porvoo, orientacyjna data wyjazdu: 01-05.09.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 4). - w ramach projektu partnerskiego Grundtvig pn. People over 50 on the labour market . 1.Przewidywana liczba biletów lotniczych - 12 sztuk (przez 1 bilet lotniczy rozumie się podróż w obydwie strony, tzn. z portu lotniczego Katowice-Pyrzowice lub Kraków-Balice do portu docelowego wskazanego przez Zamawiającego oraz z powrotem, w tym również międzylądowania i przesiadki), z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby). Powyższa ilość może ulec zmianie i jest wartością orientacyjną. 2.Kraje docelowe: -Wielka Brytania (przewidywana miejscowość docelowa: Well - hrabstwo North Yorkshire, orientacyjna data wyjazdu: 26-29.03.2014r., orientacyjny port lotniczy: Leeds), -Hiszpania (przewidywana miejscowość docelowa: Murcia, orientacyjna data wyjazdu: 02-05.06.2014r., orientacyjny port lotniczy: Alicante); -Finlandia (przewidywana miejscowość docelowa: Porvoo, orientacyjna data wyjazdu: 01-05.09.2014r., orientacyjny port lotniczy: Helsinki); 3.Na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonano rozeznania w zakresie średniej ceny jednostkowej brutto biletu lotniczego na poszczególne trasy, zgodnie z wyżej zdefiniowanymi parametrami. Średnia cena 1 biletu kształtuje się na poziomie: 2400,00 zł Wskazana cena jednostkowa stanowi wartość szacunkową, służącą ustaleniu łącznej ceny brutto oferty. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za świadczenie przedmiotowych usług zostanie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów. Wynagrodzenie Wykonawcy związane ze sprzedażą każdego biletu obejmować będzie: 1)opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy; cena opłaty transakcyjnej za wystawienie 1 biletu powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: rezerwację, wystawienie i sprzedaż biletów (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika) oraz pozostałe koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych oraz wymaganiami określonymi w SIWZ, przy zastosowaniu podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami; cena opłaty transakcyjnej pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy i nie zależy od klasy lotu, trasy, przewoźnika ani innych czynników; 2)cenę biletu lotniczego wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu optymalnych połączeń pod względem ceny i czasu trwania podróży w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Zamówienia przelotów będą zgłaszane przez Zamawiającego z wyprzedzeniem (najpóźniej 1 tydzień przed planowanym wylotem). W ramach niniejszego działania, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przedstawienia minimum 2 wariantów przelotu (o ile istnieją), oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; -rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych, z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Bilety lotnicze w klasie ekonomicznej, a także w klasie przewoźników tzw. Tanie Linie Lotnicze; -informowania na adres e-mail Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletu obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu biletu lub wpisania na listę rezerwową; -informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu lub informowanie, że tego dnia upływa ostateczny termin rezerwacji; -dostarczenie drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego biletu elektronicznego, w przypadku jego wykupienia; dostarczenie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego - wyłącznie na trasy, na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych (nie później niż 48 godzin przed planowanym terminem podróży); -zorganizowania oraz zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych - np. opłat lotniskowych, podatków, opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy; -wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej wynikającej z oferty Wykonawcy, oraz imię i nazwisko pasażera; -realizacji obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; -wyznaczenia pracowników dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego -bezpłatnego dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentów podróży (bilety) oraz faktur; -wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego przez Wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS -przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie ze standardami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (ang. International Air Transport Association - IATA). 6.Zobowiązania i zastrzeżenia Zamawiającego: -Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zlecaniu zamówienia, -Zamawiający zastrzega, że wskazane terminy wyjazdów są terminami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie; -Zamawiający będzie dokonywać zlecenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, drogą telefoniczną lub faksową w terminie najpóźniej 1 tydzień przed planowanym terminem wylotu, -Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (zmniejszenie ich liczby), -W sytuacjach niedających się wcześniej przewidzieć Zamawiający będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić pasażera lub termin podróży, ale nie później niż na 24 godziny przed planowanym odlotem. W przypadku gdy zmiana trasy, terminu podróży czy pasażera wiązać się będzie z koniecznością rekalkulacji ceny biletu, Zamawiający zobowiązuje się do wyrównania udokumentowanej różnicy w cenie, tj. powstałej z tytułu niedopłaty, natomiast Wykonawca do zwrotu ewentualnej nadpłaty. Wykonawca nie będzie przy tym pobierał żadnych opłat manipulacyjnych, poza wynikającymi z taryfy przewoźnika z tytułu zmiany dotyczącej trasy, terminu, pasażera, Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała do wysokości kwoty przeznaczonej za zakup poszczególnych usług w ramach II części zamówienia, Należności z tytułu wykonania usługi będą płatne przez Zamawiającego, oddzielnie za każde Zlecenie, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura jest wystawiana po dostarczeniu Zamawiającemu biletów na podstawie poszczególnego Zlecenia i potwierdzenia bez zastrzeżeń wykonania usługi. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie rezerwacji, zakupu i dostarczenie biletów na trasie Katowice,Kraków - Francja (przewidywana miejscowość docelowa: Saint-Etienne, orientacyjna data wyjazdu: 10-17.05.2014r., planowana liczba osób wyjeżdżających: 14) - w ramach projektu mobilności Leonardo da Vinci pn. Działania wspierające młodzież na rynku pracy. 1.Przewidywana liczba biletów lotniczych - 14 sztuk (przez 1 bilet lotniczy rozumie się podróż w obydwie strony, tzn. z portu lotniczego Katowice-Pyrzowice lub Kraków-Balice do portu docelowego wskazanego przez Zamawiającego oraz z powrotem, w tym również międzylądowania i przesiadki), z możliwością dostosowania do rzeczywistych potrzeb zamawiającego (zmniejszenie lub zwiększenie tej liczby). Powyższa ilość może ulec zmianie i jest wartością orientacyjną. 2.Kraj docelowy: Francja (przewidywana miejscowość docelowa: Saint-Etienne, orientacyjna data wyjazdu: 10-17.05.2014r.; orientacyjny port lotniczy: Lyon) 3.Na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dokonano rozeznania w zakresie średniej ceny jednostkowej brutto biletu lotniczego na trasie, zdefiniowanej zgodnie z powyższymi parametrami. Średnia cena 1 biletu kształtuje się na poziomie: 1400,00 zł. Wskazana cena jednostkowa stanowi wartość szacunkową, służącą ustaleniu łącznej ceny brutto oferty. Cena ta służy wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4.Ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za świadczenie przedmiotowych usług zostanie określona na podstawie ilości faktycznie sprzedanych biletów. Wynagrodzenie Wykonawcy związane ze sprzedażą każdego biletu obejmować będzie: 1)opłatę transakcyjną w stałej wysokości brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy; cena opłaty transakcyjnej za wystawienie 1 biletu powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: rezerwację, wystawienie i sprzedaż biletów (nie wlicza się kosztu biletu wynikającego z taryfy przewoźnika) oraz pozostałe koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych oraz wymaganiami określonymi w SIWZ, przy zastosowaniu podatku od towarów i usług (VAT), zgodnie z obowiązującymi przepisami; cena opłaty transakcyjnej pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy i nie zależy od klasy lotu, trasy, przewoźnika ani innych czynników; 2)cenę biletu lotniczego wynikającą z taryfy przewoźnika (w tym opłaty i podatki lotniskowe). 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: -wyszukiwania i przedstawiania Zamawiającemu optymalnych połączeń pod względem ceny i czasu trwania podróży w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Zamówienia przelotów będą zgłaszane przez Zamawiającego z wyprzedzeniem (najpóźniej 1 tydzień przed planowanym wylotem). W ramach niniejszego działania, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przedstawienia minimum 2 wariantów przelotu (o ile istnieją), oferując najtańszy bilet (najniższa cena biletu) na danej trasie i w danym dniu z wykorzystaniem wszystkich dostępnych promocji i taryf specjalnych; -rezerwacji połączeń lotniczych i sprzedaży biletów lotniczych na rzecz imiennie wskazanych przez Zamawiającego osób fizycznych, z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie. Bilety lotnicze w klasie ekonomicznej, a także w klasie przewoźników tzw. Tanie Linie Lotnicze; -informowania na adres e-mail Zamawiającego o dokonanych rezerwacjach biletu obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu biletu lub wpisania na listę rezerwową; -informowania wyznaczonego pracownika Zamawiającego o zbliżającym się terminie wykupu biletu lub informowanie, że tego dnia upływa ostateczny termin rezerwacji; -dostarczenie drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego biletu elektronicznego, w przypadku jego wykupienia; dostarczenie biletów papierowych do siedziby Zamawiającego - wyłącznie na trasy, na które nie ma możliwości wystawienia biletów elektronicznych (nie później niż 48 godzin przed planowanym terminem podróży); -zorganizowania oraz zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych - np. opłat lotniskowych, podatków, opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy; -wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej wynikającej z oferty Wykonawcy, oraz imię i nazwisko pasażera; -realizacji obowiązków dotyczących ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; -wyznaczenia pracowników dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego -bezpłatnego dostarczania do siedziby Zamawiającego dokumentów podróży (bilety) oraz faktur; -wszystkie dane zawarte w biletach elektronicznych dostarczanych przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS) użytkowanego przez Wykonawcę, zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem stosowanego GDS -przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie ze standardami Międzynarodowego Stowarzyszenia Przewoźników Powietrznych (ang. International Air Transport Association - IATA). 6.Zobowiązania i zastrzeżenia Zamawiającego: Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zlecaniu zamówienia, Zamawiający zastrzega, że wskazane terminy wyjazdów są terminami orientacyjnymi, które mogą ulec zmianie; Zamawiający będzie dokonywać zlecenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, drogą telefoniczną lub faksową w terminie najpóźniej 1 tydzień przed planowanym terminem wylotu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb (zmniejszenie ich liczby), W sytuacjach niedających się wcześniej przewidzieć Zamawiający będzie mógł odwołać rezerwację, zmienić pasażera lub termin podróży, ale nie później niż na 24 godziny przed planowanym odlotem. W przypadku gdy zmiana trasy, terminu podróży czy pasażera wiązać się będzie z koniecznością rekalkulacji ceny biletu, Zamawiający zobowiązuje się do wyrównania udokumentowanej różnicy w cenie, tj. powstałej z tytułu niedopłaty, natomiast Wykonawca do zwrotu ewentualnej nadpłaty. Wykonawca nie będzie przy tym pobierał żadnych opłat manipulacyjnych, poza wynikającymi z taryfy przewoźnika z tytułu zmiany dotyczącej trasy, terminu, pasażera, Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała do wysokości kwoty przeznaczonej za zakup poszczególnych usług w ramach III części zamówienia, Należności z tytułu wykonania usługi będą płatne przez Zamawiającego, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura jest wystawiana po dostarczeniu Zamawiającemu biletów na podstawie poszczególnego Zlecenia i potwierdzenia bez zastrzeżeń wykonania usługi. Przyjmuje się, że dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.42.00.00 - Usługi nieregularnego transportu lotniczego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: część III Projekt mobilności Leonardo da Vinci pn. Działania wspierające młodzież na rynku pracy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH NA EUROPEJSKICH TRASACH MIĘDZYNARODOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Furnel Travel International Sp. z o.o., ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15199,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19712,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19600,14 / Oferta z najwyższą ceną: 20286,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.