Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Gdańsk:
Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu z Kontrolą Dostępu oraz modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej w Zespole Obsługi Mieszkańców nr 2 Urzędu Miejskiego w gdańsku przy ul. Milskiego 1
Numer ogłoszenia: 343024 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, faks 058 3236481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu z Kontrolą Dostępu oraz modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej w Zespole Obsługi Mieszkańców nr 2 Urzędu Miejskiego w gdańsku przy ul. Milskiego 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu z Kontrolą Dostępu oraz modernizacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej w Zespole Obsługi Mieszkańców nr 2 Urzędu Miejskiego w gdańsku przy ul. Milskiego 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 2 000,/(słownie dwa tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);
1.2.wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) jedną robotę z zakresu wykonania systemu Kontroli Dostępu o wartości powyżej 20.000 zł brutto, obejmującą prace montażowe i dostawę sprzętu,
b)jedną robotę z zakresu wykonania systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu o wartości powyżej 20.000 zł brutto, obejmującą prace montażowe i dostawę sprzętu,
c)jedną robotę z zakresu wykonania Systemu Sygnalizacji Pożarowej o wartości powyżej 20.000 zł brutto, obejmującą prace montażowe i dostawę sprzętu.
1.3.dysponują lub będą dysponować co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają uprawnienia do projektowania, wykonywania i nadzoru w zakresie technicznych systemów zabezpieczeń - licencja pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia,
1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 100 000 PLN;
b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100.000 PLN.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2.1.ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2.2.ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.1 i 1.2;
2.3.ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.3;
2.4.ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.4, 1.5;
2.5.ocena spełniania warunku, o którym mowa w Rozdz. 2 SIWZ, ust. 1, pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 SIWZ, ust 1, pkt 1.6 i 1.7
. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty:
1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według załączonego wzoru;
1.3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) jednej roboty z zakresu wykonania systemu Kontroli Dostępu o wartości powyżej 20.000 zł brutto, obejmującej prace montażowe i dostawę sprzętu,
b) jednej roboty z zakresu wykonania systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu o wartości powyżej 20.000 zł brutto, obejmującej prace montażowe i dostawę sprzętu
c) jednej roboty z zakresu wykonania Systemu Sygnalizacji Pożarowej o wartości powyżej 20.000 zł brutto, obejmującej prace montażowe i dostawę sprzętu
- wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
1.4.Wykaz osób, o których mowa w Rozdziale 2 SIWZ ust. 1 pkt. 1.3 którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował - także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia.
1.5.Dokumenty potwierdzające, że osoby o których mowa w Rozdziale 2 SIWZ ust. 1 pkt. 1.3 posiadają wymagane uprawnienia zawodowe
1.6.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
1.7.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000 PLN;
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój 125.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 12:00, miejsce:
Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Sala Obsługi Mieszkańców stanowiska 14-17. Otwarcie ofert: 22/10/2009 r. godz.:12:30 pokój 132A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
1) w sprawach proceduralnych: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku- Katarzyna Tarkowska, tel. (058) 3236125, Fax. (058) 3236529, e-mail: k.tarkowska@gdansk.gda.pl, w dniach pon,wt,czw,pt, w godzinach od 8:00 do 15:30 oraz w śr. Od godziny 8:00 do 18:00.
2) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: pracownik Wydziału Kadr i Organizacji Urzędu Miejskiego w Gdańsku- Andrzej Ratyński, tel. (058) 323 6223, e-mail: a.ratynski@gdansk.gda.pl, w dniach pon,wt,czw,pt, w godzinach od 8:00 do 15:30 oraz w śr. Od godziny 8:00 do 18:00
3. Sygnatura postępowania: BZP-341-079/WKiO/09/KT.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż instalacji systemu sygnalizacji pożaru w budynkach B i CD na terenie Zabytkowego Parku i Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
- Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynku głównym warsztatowo-laboratoryjnym Wydziału Mechanicznego przy ul. Stasieckiego 54 w Radomiu
- Modernizacja budynku Collegium Maius-Anatomicum (DZP.25.30.2024)
- Dostawa i montaż instalacji telewizji dozorowej w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli.
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.