Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-09-12
Bia³ystok: AZP/261/D/55/AZ 231/5/P/B/2012 - sukcesywne dostawy papieru ksero
i papieru komputerowego oraz artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.
Numer og³oszenia: 343086 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku , ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: AZP/261/D/55/AZ 231/5/P/B/2012 - sukcesywne dostawy papieru ksero i papieru komputerowego oraz artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy papieru ksero i papieru komputerowego oraz artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku przez okres 18 miesiêcy od daty zawarcia umowy, z podzia³em na dwie czê¶ci: Czê¶æ 1 - sukcesywne dostawy papieru ksero i papieru komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 2 dotycz±cy - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Czê¶æ 1, stanowi±cy integraln± czê¶æ SIWZ. Czê¶æ 2 - sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 2 dotycz±cy - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Czê¶æ 2, stanowi±cy integraln± czê¶æ SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.12.25.69-2, 21.12.53.00-8, 21.12.00.00-0, 21.12.11.20-2, 30.19.20.00-1, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-0, 30.19.23.10-7, 30.19.21.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postêpowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, tj: Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ dostawy w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia Zamawiaj±cy rozumie minimum 1 dostawê odpowiadaj±cej swoim rodzajem dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia w poszczególnych czê¶ciach, o warto¶ci minimum: dla czê¶ci 1 - 200 000,00 z³ brutto; dla czê¶ci 2 - 160 000,00 z³ brutto. Wykonawca wska¿e w wykazie dostaw - warto¶æ, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykazane dostawy zosta³y zrealizowane nale¿ycie np. opinie, referencje, faktury, protoko³y odbioru, przy czym dokumenty takie jak faktury, protoko³y odbioru powinny potwierdzaæ nale¿yte wykonanie zamówienia w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci, a zapisy w nich zawarte nie mog± ograniczaæ siê jedynie do potwierdzenia ilo¶ci dostarczonego asortymentu; Sposób dokonania oceny spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców nast±pi na podstawie dokumentów z³o¿onych przez Wykonawców i oparty bêdzie na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W CELU POTWIERDZENIA, ¯E OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJ¡ WYMAGANIOM OKRE¦LONYM PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO, WYKONAWCA WINIEN ZA£¡CZYÆ DO OFERTY: 1)O¶wiadczenie, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa ¶wiadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodno¶ci, itp. oraz spe³nia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeñstwa obs³ugi, oraz, ¿e dokumenty te dostarczy na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - na Formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ. 2)W przypadku rozwi±zañ równowa¿nych wskazaæ (podaæ dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ proponowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, do³±czaj±c wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydaj±cego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej z opisem przedmiotu zamówienia). 3)próbki - 1 szt. lub 1 opakowanie, odpowiednio: w czê¶ci 1 - poz. 3 i 4 po 1 ryzie, w czê¶ci 2 - poz. 4, 14-18, 19, 21-23, 35, 36, 52, 88, 114, 115, 140. Uwaga. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ dodatkowych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie parametrów/warunków, które zosta³y okre¶lone w Za³±czniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostan± udostêpnione przez Wykonawców na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
INNE DOKUMENTY: 1) wype³niony przez Wykonawcê Formularz ofertowy - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ, 2) pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) tej czê¶ci SIWZ - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie; 3)wype³niony FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Za³±cznik Nr 2 do SIWZ (w zale¿no¶ci od czê¶ci zamówienia, w której Wykonawca sk³ada ofertê), 4)w przypadku, gdy osob± uprawnion± do sk³adania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej, bêdzie inna osoba ni¿ podpisuj±ca ofertê, nale¿y za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo dla tej osoby, zgodnie z w/w wymaganiami. W przypadku zmiany osoby uprawnionej do sk³adania post±pieñ w toku aukcji elektronicznej, Wykonawca zobowi±zany jest pisemnie powiadomiæ o takiej zmianie Zamawiaj±cego na minimum jeden dzieñ przed otwarciem aukcji - dotyczy czê¶ci 1 postêpowania, 5)w przypadku, je¶li Wykonawca bêdzie pos³ugiwa³ siê podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot certyfikacyjny, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty wzór takiego podpisu - dotyczy czê¶ci 1 postêpowania, 6) wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom (je¿eli s± przewidywani - za³±czyæ Za³±cznik Nr 5 do SIWZ), 7)wype³niony Za³±cznik Nr 8 do SIWZ - Wykaz zaoferowanych materia³ów równowa¿nych - tylko w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej z opisem przedmiotu zamówienia; 8)o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca akceptuje warunek, i¿ zap³ata za ka¿d± zamawian± dostawê nast±pi w terminie do 30 dni licz±c od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury VAT i po odebraniu dostawy - na Formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ, 9)o¶wiadczenie, ¿e ka¿d± zamawian± partiê towaru Wykonawca zrealizuje w terminie maksymalnie 5 dni roboczych, licz±c od daty otrzymania przez Wykonawcê zamówienia (fax lub e-mail) - na Formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której bêdzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zmiana umowy jest mo¿liwa w sytuacji, gdy: a.konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy, b.zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron - nie dotyczy ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c.zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego, d.istnieje konieczno¶æ przesuniêcia terminu wykonania umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Sekcja ds. zamówieñ publicznych, pok. 12
Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku
ul. A. Mickiewicza 2C, 15-222 Bia³ystok.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, parter) ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy przewiduje, w czê¶ci 1 postêpowania, wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Przedmiot zamówienia finansowany jest z projektów: 2.1. Opracowanie metody wykrywania markerów wskazuj±cych na predyspozycjê do rozwoju insulinooporno¶ci: Czê¶æ 1 - papier ksero A4 poz. 2 - 100 ryz, Czê¶æ 2 - segregator 7 cm poz.72 - 20 szt. - segregator 5 cm poz. 73 - 20 szt. - kartki samoprzylepne poz. 92- 40 szt. - koszulki do segregatora poz. 88- 50 op. - ofertówki sztywne przezroczyste poz. 90- 50op. - zak³adki indeksuj±ce poz. 132- 10 szt. - zszywki 24/6 poz. 69- 20 op. - koperty A4 poz. 26- 200 szt. - koperta A5 poz. 25- 200 szt. - koperta A3 poz. 27 - 100 szt. - koperta E4 RBD br±zowa poz. 32 - 50 szt. - tusz do piecz±tek poz. 133 - 3 szt. - spinacze ma³e poz. 66 - 20 op. - spinacze du¿e poz. 67 - 20 op. - skoroszyt twardy poz. 105 - 200 szt. - d³ugopis ¿elowy zielony poz. 17 - 100 szt. - d³ugopis ¿elowy niebieski poz. 18 - 100 szt. - teczki kolorowe z gumk± poz. 52 - 5 szt. - foliopisy poz. 19,20,21 - 40 szt. - o³ówek z gumk± poz.98- 10 szt. - ta¶ma klej±ca dwustronna poz.61- 2 szt. - ta¶ma pakowa poz.59- 10 szt. - no¿yczki ma³e poz.96- 1 szt. - zszywacz poz.124- 2 szt. 2.2. ¦ródb³onek naczyniowy w chorobach cywilizacyjnych - od badañ poznawczych do oferty innowacyjnego leku o dzia³aniu ¶ródb³onkowym: Czê¶æ 1 - papier ksero A4 poz. 4 - 50 ryz Czê¶æ 2 - teczki na gumkê poz. 52 - 15 szt. - koperty A4 poz. 26 - 50 szt. - koszulki do segregatora poz. 88 - 10 op. - koperty ma³e poz. 28 - 20 szt. - d³ugopis ¿elowy czarny poz. 15 - 20 szt. - d³ugopis ¿elowy czerwony poz. 16 - 20 szt. - segregator 7 cm poz. 72 - 20 szt. - ta¶ma przezroczysta 48mm poz.60- 8 szt. - foliopis czarny poz. 19 - 20 szt. - korektor poz. 85 - 3 szt. - zszywki poz.69- 1 op. - kartki samoprzylepne poz.92- 10 op. - folia do faxu poz.48- 2 op. 2.3. Studiujê, badam, komercjalizujê - program wsparcia doktorantów UMB: Czê¶æ 1 - papier ksero A4 poz. 4 - 5 ryz Czê¶æ 2 - koszulki do segregatora poz. 88 - 3 op. - ofertówka twarda poz. 90 - 2 op.. - segregator 7 cm poz.72 - 5 szt. - segregator 5 cm poz.73 - 5 szt. - skoroszyt poz. 106 - 4 op. - etykiety poz. 147 - 2 op. 2.4. Wdro¿enie modeli zarz±dzania jako¶ci± w UMB: Czê¶æ 1 - papier ksero A4- poz.4 - 30 ryz Czê¶æ 2 - segregator 5 cm poz.73 - 15 szt. - segregator 7cm poz.72- 15 szt. - koszulki poz.88- 20 op. - zakre¶lacz poz.116 - 5 szt. - marker poz.114 - 1 szt. - d³ugopis ¿elowy poz.15 - 10 szt. - zszywki poz.69 - 3 szt. - klip poz.71- 3 op. - karteczki samoprzylepne poz.92 - 20 szt. - cienkopisy poz. 14 - 5 zst. - etykiety poz.147,149 - 2 op. - skoroszyt poz.106 - 2 op. - przek³adki poz.68 - 5 szt. 2.5. O¶rodek do analiz zagro¿enia cywilizacyjnych lub ¶rodowiskowych i sposobów przeciwdzia³ania: Czê¶æ 1 - papier ksero A4 poz.4 - 60 ryz - papier ksero A3 poz.1- 1 ryza Czê¶æ 2 - d³ugopis ¿elowy poz.18- 8 szt. - karteczki samoprzylepne poz.92- 10 szt. - klej poz.35- 2 szt. - klipy poz71- 6 op. - koperty A4 poz.26- 100 szt. - koperty ma³e poz.28- 100 szt. - korektor poz. 86- 2 szt. - koszulki poz.88 - 20 op. - mazaki poz.129-4 szt. - ofertówka poz.90- 20 szt. - o³ówek poz100- 20 szt. - segregator 7cm poz.72- 20 szt. - segregator 5cm poz.73- 20 szt. - skoroszyt poz. 105,106- 80 szt. - spinacze poz. 66,67 - 8 op. - ta¶ma klej±ca poz. 55, 59- 6 szt. - teczka poz.50,52- 10 szt. - temperówka poz.140- 1 szt. - zak³adki indeksuj±ce poz.132-4 op. - zakre¶lacz poz.116- op.2 - zszywki poz.69- 4 op..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ 1 - sukcesywne dostawy papieru ksero i papieru komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy papieru ksero i papieru komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 2 dotycz±cy - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Czê¶æ 1, stanowi±cy integraln± czê¶æ SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.12.25.69-2, 21.12.53.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Czê¶æ 2 - sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 2 dotycz±cy - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Czê¶æ 2, stanowi±cy integraln± czê¶æ SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 21.12.00.00-0, 21.12.11.20-2, 30.19.20.00-1, 30.19.21.20-8, 30.19.21.30-0, 30.19.23.10-7, 30.19.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2025 na sieci dróg wojewódzkich zarz±dzanych przez PZDW w Bia³ymstoku z podzia³em na zadania.
- Dostawa licencji obejmuj±cych ca³o¶ciowy pakiet 3500 szt. na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB wraz z kontynuacj± wsparcia oprogramowania antywirusowego ESET Protect Advanced on-prem
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Bia³ymstoku
- US£UGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIA£YMSTOKU 2025/2026r.
- Wymiana pionów instalacji wodnych w bud. B Oddzia³u ZUS w Bia³ymstoku
- Dostawa czê¶ci eksploatacyjnych do maszyn przemys³owych wykorzystywanych w procesie przetwarzania odpadów w ZUOK w Hryniewiczach
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na zakup materia³ów biurowych.
- "Zakup wraz z dostaw± materia³ów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru do drukowania
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materia³ów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Dostawa materia³ów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materia³ów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.