eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewicePełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn"Rozbudowa ul. Strobowskiej".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-01

Ogłoszenie nr 34308 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Skierniewice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Rozbudowa ul. Strobowskiej".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14959-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice, krajowy numer identyfikacyjny 000524306, ul. ul. Rynek  1, 96-100  Skierniewice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. +48468345100, faks +48468345151, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Rozbudowa ul. Strobowskiej".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.skierniewice.pl zwane dalej Zamawiającym, 2. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) zwaną dalej "ustawą". 3. Opis przedmiotu zamówienia Wspólny słownik zamówień: (CPV): 71.24.70.00-1- nadzór nad robotami budowlanymi. 3.1.Przedmiotem zamówienia jest "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Rozbudowa ul. Strobowskiej", które będzie zlecane do realizacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych - przewiduje się, że głównym trybem wyboru wykonawcy usług jest przetarg nieograniczony. Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: drogowej; sanitarno - wodociągowej i kanalizacyjnej; elektrycznej; telekomunikacyjnej. Zakres planowanych robót obejmuje: Zakres opracowania obejmuje rozbudowę w ul.Strobowskiej w dwóch odcinkach o łącznej długości ok. 2,638 km. Odcinek główny na kierunku północ-południe zwany zwany jako pierwszy ma długość 2102,68 m. Odcinek boczny odchodzący od głównego w km 1+774,77 na kierunku wschód-zachód ma długość 535,20 m i kończy się na włączeniu do ul.Rawskiej (droga wojewódzka). Początek opracowania dla odcinka pierwszego stanowi skrzyżowanie z ul.Kilińskiego, koniec zaś wyznacza koniec zabudować i granica miasta i powiatu. Branża drogowa Podstawowe parametry techniczno-użytkowe budowanej drogi: 1. klasa techniczna drogi (ulicy) L - (lokalna): dla odcinka pierwszego do km 1+774,74 oraz cały odcinek drugi w stronę ul.Rawskiej, natomiast odcinek pierwszy w lok. 1+774,74 do końca czyli do km 2+102,68 ma klasę techniczną drogi D - (dojazdowa) 2. kategoria drogi - droga gminna, 3. prędkość projektowa - Vp = 40 km/h, 4. szerokość jezdni bitumicznej 6,0, 5. szerokość jezdni o nawierzchni z kostki bet. 4,5 m (przyjęto na fragmencie odcinka drogi klasy D), 6. szerokość chodnika 2,0m, 7. szerokość ciągu pieszo-rowerowego 3,0m, 8. całkowita długość 2367,88m w tym jezdni o nawierzchni bitumicznej 2501,20m a jezdni o nawierzchni z kostki 136,68m, Rozbudowa ul.Strobowskiej przewiduje nową nawierzchnię bitumiczna o szer. 6,0m w krawężnikach, oraz z kostki o szer. 4,5m o przekroju szlakowym, budowę chodników o szer. 2,0m, budowę ciągu pieszo-rowerowego szer. 3,0m, zatok autobusowych, wjazdów za przyległe działki, oraz utwardzone miejsca postojowo-parkingowe. Branża elektryczna Prace będą polegać na budowie oświetlenia ulicznego drogi wraz z usunięciem występujących kolizji elektroenergetycznych polegających między innymi na przebudowie dwóch istniejących szafek oświetleniowych oświetlenia ulicznego, ułożeniu linii kablowych, ustawieniu słupów oświetleniowych oraz montażu opraw oświetleniowych typu LED. Ponadto, w związku z przebudową ul. Strobowskiej konieczna jest przebudowa istniejących i kolidujących z robotami drogowymi linii kablowych 0,4kV, demontaż linii napowietrznych 0,4kV i kablowych 0,4kV, przeniesienie w nowe miejsce słupów linii energetycznej, likwidacja części istniejących słupów i skablowanie fragmentu linii napowietrznej, budowa nowych , izolowanych linii napowietrznych. Kanalizacja deszczowa Prace będą polegać na budowie sieci kanalizacji deszczowej w związku z rozbudową ul. Strobowskiej. Kanalizacja deszczowa ma na celu odwodnienie ulicy na odcinkach gdzie przewidziano jezdnię o przekroju ulicznym i nawierzchni bitumicznej. Ostatni odcinek ciągu głównego od km 1+965 do KT w km 2+103 stanowi właściwie dojazd do posesji, gdzie przewidziani nawierzchnię z kostki betonowej ograniczonej zatopionym krawężnikiem. Na odc. tym przewidziano powierzchniowe odwodnienie na teren lasu po przeciwnej stronie zabudowań. Łączna długość projektowanej w kilku odcinkach sieci kanalizacji deszczowej, w tym obejścia poprzez studnie osadowe i separatory wynosi 2382,26m, co w rozbiciu przedstawia się następująco: - Sieć KD o srednicynDn300 ma długość 1801,41m, - Sieć KD o średnicy Dn 400 m łączną długość 580,85m. Projekt odwodnienia obejmuje 130 wpustów deszczowych oraz ich przyłącza Dn200 o łącznej długości 458,22m do projektowanych sieci KD. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania pn. "Rozbudowa ul. Strobowskiej" oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice. 3.2. W ramach niniejszego zamówienia inspektor nadzoru zobowiązuje się do: 3.2.1. Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.2.2. Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej, 3.2.3. Przygotowywanie, sporządzanie i dostarczanie dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii, dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu rzeczowo-finansowego, a także bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót 3.2.4. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, 3.2.5. Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 3.2.6. Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów - w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, 3.2.7. Przeprowadzania kontroli laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny wykonawcy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowanie i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczenia w badaniach przeprowadzanych w tym laboratorium przez wykonawcę w czasie trwania budowy, 3.2.8. Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 3.2.9. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, 3.2.10. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych, 3.2.11. Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 3.2.12. Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 3.2.13. Kontrolowania jakości i terminowości wykonywanych robót: - kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, - uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji, - przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego - sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, - sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, - dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, - dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych, - uczestnictwo w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji. 3.2.14. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do składania sprawozdań z realizacji inwestycji na wniosek zamawiającego oraz będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac ewentualnych zagrożeniach w realizacji inwestycji, 3.2.15. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była skuteczność nadzoru ,jednak nie rzadziej niż min. 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego - Inwestora w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w przeciągu 3 godzin, Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. 3.2.16. Inspektor nadzoru zobowiązany jest posiadać telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U..2016.290) . Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w przypadku występowania innych branż przy realizacji inwestycji - zgodnie z art. 27 w/w ustawy Prawo budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT197607.12
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno - Inżynierskie PROSTA-PROJEKT ,  biuro@prostaprojekt.pl,  ul. Kielecka 37, Piotrkowice,  26-020,  Chmienik,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96924.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96924.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170139.75
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.