To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343107 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Ozorków: Wykonanie układu automatyki i wizualizacji oraz wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby podłączenia przewoźnego agregatu prądotwórczego o mocy 160kW jako rezerwowego źródła zasilania w ciepłowni miejskiej w Ozorkowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310778-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
47170857600000, ul.
ul. Żwirki
30,
95035
Ozorków, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
422 771 400, faks
422 771 401, e-mail
k.szacilowski@opkspzoo.eu
Adres strony internetowej (URL): www.opkspzoo.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego PKD 3530Z
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie układu automatyki i wizualizacji oraz wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby podłączenia przewoźnego agregatu prądotwórczego o mocy 160kW jako rezerwowego źródła zasilania w ciepłowni miejskiej w Ozorkowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OPK/ZC/AKPIA2/2016-2
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zamówienia: Wykonanie układu automatyki i wizualizacji oraz wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby podłączenia przewoźnego agregatu prądotwórczego o mocy 160 kW jako rezerwowego źródła zasilania w ciepłowni miejskiej w Ozorkowie. 2. Zakres prac do wykonania: Branża AKPiA o wykonanie szafy sterowniczej SO; o zaprogramowanie sterownika swobodnie programowalnego PCD2; o zaprogramowanie panelu obsługowego szafy sterowniczej SO; o montaż i oprogramowanie panelu obsługowego 7" w szafie RP; o ułożenie nowych przewodów do urządzeń obiektowych jak czujniki, siłowniki, czujniki położenia, agregaty grzewcze itp.; o montaż nowych czujników temperatury, przetworników ciśnienia, stare przekazać Zamawiającemu lub zutylizować - uzgodnić z Zamawiającym; o montaż modułu pomiarowego temperatury zasilania, powrotu i zewnętrznej wraz urządzeniami do przekazania danych do ciepłowni miejskiej w dwóch punktach końcowych sieci (węzły ciepłownicze na końcach sieci) wraz z niezbędną instalacją elektryczna; o montaż modułu pomiarowego temperatury zasilania, powrotu i zewnętrznej wraz urządzeniami do przekazania danych do ciepłowni miejskiej w komorze ciepłowniczej na końcu sieci napowietrznej zasilanych za baterii ładowanej poprzez ogniwo fotowoltaiczne; o dostawa i montaż szafki pomiarowej gazu wg wymagań zakładu gazowniczego - zmiana wymagań zamawiającego wobec "Projektu technicznego automatyki kotłowni. Branża AKPiA"; o wykonanie: "Instrukcji Obsługi Programu Wizualizacyjnego Kotłowni" oraz "Instrukcji obsługi terminali operatorskich układu sterowania kotłowni zamontowanych w RP i SO". Branża elektryczna: o adaptacja istniejącej rozdzielni głównej; o instalacja zasilania przewoźnego agregatu prądotwórczego; o ochrona przeciw przepięciowa; o instalacja połączeń wyrównawczych; o ochrona od porażeń prądem elektrycznym; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SWIZ. Zamawiający zastrzega, że określone dla poszczególnych prac przedmiary robót, mają charakter dokumentacji pomocniczej. Niniejsza specyfikacja i projekty techniczne mają znaczenie pierwszorzędne dla określenia zakresu wymaganych prac. 4. W ramach realizacji zadania Wykonawca powinien na własny koszt i we własnym zakresie wykonać działania związane z: - przygotowaniem terenu budowy; - dokonaniem rozruchu technologicznego montowanych instalacji i urządzeń; - przeprowadzeniem szkolenia obsługi ciepłowni miejskiej; - przedstawieniem pozytywnych wyników niezbędnych badań i sprawdzeń; - uporządkowaniem terenu budowy; 5. Wymagania dla urządzeń i materiałów. 5.1. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się użycia materiałów z odzysku. 5.2. Ilekroć w przedstawionej dokumentacji, tj.: projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania o odbioru robót, przedmiarze robót została wskazana marka lub pochodzenie produktu należy przyjąć (o ile nie zostało tam wpisane), że za każdą nazwą są umieszczone wyrazy "lub równoważne", co oznacza, że wbudowane materiały i urządzenia będą posiadały lub charakteryzowały się wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie przedstawionym w dokumentacji projektowej. Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia musza gwarantować równoważność w stosunku do tych, które przewiduje dokumentacja i SIWZ. Przedstawione urządzenia równoważne, nie mogą zmieniać warunków eksploatacyjnych przyjętych w dokumentacji projektowej, zaproponowane urządzenia nie mogą posiadać parametrów gorszych niż te ujęte w dokumentacji projektowej. 5.3. W przypadku zaoferowania urządzeń technologicznych równoważnych w stosunku do urządzeń z dokumentacji projektowej należy załączyć do oferty karty katalogowe urządzenia w języku polskim oraz wymagane atesty i certyfikaty w języku polskim, dlatego wszyscy Wykonawcy powinni wylistować urządzenia zamienne, które zamierzają zastosować w przedmiocie zamówienia, załączając karty katalogowe do dokumentacji ofertowej wraz z charakterystyką porównawczą proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do tych, które zostały przyjęte w projekcie. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności materiałów i urządzeń w stosunku do tych, które zostały przyjęte w dokumentacji projektowej. 6. Wszelkie prace związane z realizacją zamówienia mają być prowadzone w sposób zapewniający ciągłą dostawę ciepła do odbiorców w wymaganej ilości. Ewentualne, niezbędne wstrzymanie dostawy ciepła może wystąpić wyłącznie po pisemnym uzgodnieniu terminu na podstawie uzasadnionego wniosku Wykonawcy. Terminy wyłączenia dostaw ciepła nie mogą naruszać zapisów ustawy Prawo Energetyczne i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą szczegółowy harmonogram prowadzenia robót. 7. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na ternie ciepłowni miejskiej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 8. Wymagania dotyczące robót: 8.1. Wszystkie prace powinny być realizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP i p. poż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru (jeżeli zostanie powołany przez Zamawiającego). 8.2. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla poszczególnych zadań oraz wymogami niniejszej SIWZ. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 9.1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność w warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 9.2. Wykonawca jest odpowiedzialny za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45251200-3
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT304150.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 397570.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.