Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Korsze: Modernizacja oświetlenia ulic i dróg w gminie i mieście Korsze wraz z budową nowych punktów świetlnych.
Numer ogłoszenia: 34312 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Korszach, ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7541828, fax 089 7540011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.korsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia ulic i dróg w gminie i mieście Korsze wraz z budową nowych punktów świetlnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1. Remont oświetlenia w zakresie zasięgu istniejącej sieci zgodnie z dołączonym do SIWZ dokumentacją projektową w tym:·wymiana w zakresie istniejącej sieci: -459 szt. opraw oświetleniowych wraz z osprzętem -459 szt. wysięgników do opraw -29 szt. szafek oświetleniowych -8 szt. słupów oświetleniowych na ozdobne wraz z oprawami -815 mb. Linii oświetleniowej wraz z osprzętem ·montaż w zakresie zasięgu istniejącej sieci: - 14 szt. zegarów astronomicznych -66 szt. nowych punktów oświetleniowych · konserwacja systemu oświetleniowego nie podlegającego modernizacji w okresie gwarancji a będącego w eksploatacji na terenie Gminy Korsze -107 szt opraw 70 W -78 szt opraw 100 W -69 szt opraw 150 W ZADANIE 2 .Rozbudowa i budowa oświetlenia (poza zakresem istniejącej sieci) w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy w tym: - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi uzgodnieniami i otrzymaniem pozwolenia na budowę, - wykonanie rozbudowy zgodnie z załączonymi do SIWZ Programem Funkcjonalno-Użytkowym Ponadto: a)Wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 4. do SIWZ b)Dokonanie uzgodnień przed realizacją modernizacji dotyczących : - robót energetycznych z ENERGA OPERATOR S.A Rejon Kętrzyn ( koszty wyłączeń i dopuszczeń do pracy ponosi Wykonawca - prace należy wykonywać w technologii prac pod napięciem ); - zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca). c) Wykonanie robót demontażowych : - zdemontowane źródła światła Wykonawca przekaże do utylizacji wyspecjalizowanemu podmiotowi na swój koszt; protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu; - zdemontowane pozostałe materiały wykonawca rozliczy z ZAMAWIAJĄCYM. d) Zakup, dostawa i montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania. e) Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. f) Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy ( schematy jednokreskowe ). g) Odbiór wykonanych robót pod względem technicznym przez właściwy terenowo Rejonem Energetyczny. h) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. i) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. j) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone materiały zgodnie z wymaganymi warunkami gwarancji w/g karty gwarancyjnej (zał. nr 6 SIWZ). 3. Minimalne wymagane parametry techniczne materiałów użytych do wykonania zadania zawiera Projekt Budowlany i Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB). 4. Dla potwierdzenia, że oferowane oprawy i źródła światła spełniają wymogi postawione przez Zamawiającego w Projekcie Budowlanym i Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB) należy załączyć do oferty karty katalogowe oraz deklaracje zgodności na znak CE dla proponowanych opraw oświetleniowych i źródeł światła. W przypadku opraw montowanych w sąsiedztwie i na terenie obszarów kolejowych należy dołączyć dopuszczenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.Ze względów serwisowych wszystkie oprawy powinny pochodzić od jednego producenta, oraz umożliwiać wymianę źródeł światła bez użycia narzędzi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.31.53.00 - Instalowanie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15000zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1, ppkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : a)wymagane jest dysponowanie co najmniej jednym podnośnikiem umożliwiającym prace pod napięciem oraz co najmniej jedną brygadą pracowników wyposażonych w sprzęt do prac pod napięciem. b) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj co najmniej trzy roboty polegającą na modernizacji lub budowie oświetlenia drogowego, b)Wykonawca musi wykazać się finansowaniem co najmniej 3 inwestycji energooszczędnościowych o okresie dłuższym niż 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c) Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych ( przynależność do PIIB) w budownictwie i posiadającym uprawnienia SEP ( gr. E, D) d) Wykonawca musi dysponować elektrykami posiadającymi uprawnienia SEP, e) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 4) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dowód wniesienia wadium. 2)Aktualną polisę OC 3) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( jt. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm. ). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 6)Informację o osobach:- którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami - którym powierzone zostaną prace elektryczne. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w zakresie uprawnień budowlanych i uprawnień SEP ; Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych , uprawnień SEP i przynależności do PIIB. 7)W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Informacja musi zawierać podpis przedstawiciela Podwykonawcy stanowiący akceptację zgłoszenia jego firmy jako Podwykonawcy oraz zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą. 8)Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10)Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, który będzie użyty do realizacji tego zamówienia (zał. nr. 8.) 12)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr. 7.) 13)Wykaz finansowanych inwestycji energooszczędnościowych ( zał. nr 13) 14)W przypadku wspólnego ubiegania się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do wniosku pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie : - uczestników konsorcjum(wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,- określenie celu zawarcia konsorcjum ( dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego),- zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 3), 7) i 8), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu.3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 3), 8) - 10), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.2. Dokumenty określone w pkt 3. ppkt 3.1. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 1., ppkt 2), 3), 8) - 10). winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt 1, ppkt 1), 4) - 7), 11) i 12) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców lub umowa regulująca zasady współpracy wymaga potwierdzenia spełnienia warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze pok. 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze pok. 203.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI KORSZE
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Remont elewacji Miejskiego Ośrodka Kultury w Korszach"
- "Projekt budowy trzech budynków komunalnych przy ul. Kościuszki"
więcej: przetargi KORSZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Prace remontowe związane z aranżacją istniejącego pomieszczenia w budynku radomskiego centrum sportu zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Struga 63
- "Modernizacja i remont budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli służącemu rehabilitacji osób niepełnosprawnych"
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.