To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343136 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Elbląg: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Podwórka Międzypokoleniowego przy ul. Odrodzenia w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307365-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 309237-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny
170747715, ul.
Łączności
1,
82-300
Elbląg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
552353536, faks
552393334, e-mail
rzp@umelblag.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Podwórka Międzypokoleniowego przy ul. Odrodzenia w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Podwórka Międzypokoleniowego przy ul. Odrodzenia w ramach Budżetu Obywatelskiego 2016 r. Przedmiot główny: CPV: 37.53.52.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Wyposażenie placów zabaw Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa podwórka międzypokoleniowego przy ul. Odrodzenia w Elblągu, w dwóch lokalizacjach: 1) za kościołem św. Rodziny dz. nr 44/6, 30/23, 2) plac zabaw przy ZS Nr 3 przy ul. Rodz. Nalazków 20. Główne miejsca realizacji dostawy: Osiedle ZAWADA: ul. Odrodzenia dz. 44/6, 30/23 obręb 3; ZS Nr 3, ul. Rodziny Nalazków 20, dz. 37/4 obręb 3, Elbląg. 2. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. rozbudowę placu zabaw za kościołem św. Rodziny w Elblągu wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia: 1) StreetWorkout: a) zestaw Street Workout z tablicą i walcami z poliuretanu - 1 zestaw, b) wykonanie podłoża bezpiecznego z kory zgodnie z dokumentacją projektową i wymaganiami producenta urządzeń w zakresie bezpieczeństwa upadku, 2) stolik do gry w szachy - 1 szt., 3) zjeżdżalnie na skarpie: a) modułowa zjeżdżalnia na skarpie z podestem scalonym - 1 szt., b) falista zjeżdżalnia na skarpie z podestem scalonym - 2 szt., 4) zestaw żabek do wspinaczki - 1 kpl., 5) lina do wspinania na skarpie - 1 szt., 6) wykonanie podłoża bezpiecznego gumowego zgodnie z dokumentacją projektową i wymaganiami producenta urządzeń w zakresie bezpieczeństwa upadku, 2.2. przebudowa placu zabaw na terenie ZS nr 3 ul. Rodz. Nalazków wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia: 1) wielofunkcyjny, wielokolorowy zestaw zabawowy złożony m.in. z: drabinki poziomej, drabinki pionowej, mostka łukowego, pomostu ruchomego, dwóch zjeżdżalni, kratownicy linowej, przejścia linowego, małej ścianki wspinaczkowej, drążków gimnastycznych, gry kółko i krzyżyk (lub innej), min. dwóch wież - 1 szt., 2) huśtawka wahadłowa bocianie gniazdo - 1 szt., 3) piaskownica z domkiem - 1 szt., 4) ławki parkowe z oparciem - 2 szt., 5) kosz na śmieci - 2 szt., 6) wykonanie podłoża bezpiecznego z mat przerostowych zgodnie z dokumentacją projektową i wymaganiami producenta urządzeń w zakresie bezpieczeństwa upadku, 7) wykonanie ogrodzenia placu zabaw, 2.3. odtworzenie zieleni, 2.4. wykonanie i zamontowanie 3 zestawów tablic: 1) tablica z regulaminem użytkowania StreetWorkout + tablica informacyjna o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego na rok 2016 wg wzoru Zamawiającego, 2) tablica z regulaminem użytkowania zjeżdżalni na skarpie + tablica informacyjna o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego na rok 2016 wg wzoru Zamawiającego, 3) tablica z regulaminem użytkowania placu zabaw przy szkole + tablica informacyjna o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego na rok 2016 wg wzoru Zamawiającego, Tablice muszą być wykonane z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych. Tablica z regulaminem użytkowania musi posiadać wymiary minimum 0,7 m x 0,9 m (czytelny tekst wzdłuż dłuższego boku). Tablica informacyjna o Budżecie Obywatelskim musi posiadać wymiary: szer. 0,4 m x wys. 0,3 m. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego treści każdej z tablic przed jej zamontowaniem. Wzór tablicy informacyjnej stanowi ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę Zielony Design Katarzyna Kotula z siedzibą ul. Modrzewiowa 15b/1, Czarnowo (87-134). 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Urządzenia dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą urządzeniami fabrycznie nowymi, nieużywanymi wcześniej, zgodne z właściwymi polskimi przepisami i normami na potwierdzenie czego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zamówienia odpowiednie aprobaty, atesty, deklaracje zgodności. 3) Urządzenia dostarczone w ramach zamówienia będą urządzeniami zakupionymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, na terenie placów zabaw. 5) Urządzenia zabawowe muszą posiadać tabliczki znamionowe. 6) Urządzenia muszą być objęte minimum 36-miesięczną gwarancją. 7) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 8) Do usunięcia wad Wykonawca przystąpi nie później niż w trzecim dniu roboczym od daty zgłoszenia. 9) W przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 10) Place zabaw muszą spełniać normy wskazane przez Centrum Kontroli Placów Zabaw: PN-EN 1176:2009 od 1 do 7. 11) Nawierzchnie bezpieczne na place zabaw muszą spełniać normy wskazane przez Centrum Kontroli Placów zabaw: PN-EN 1176:2009. Lista norm pod linkiem: http://placezabaw.org/info/normy-place-zabaw 4. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po dokonaniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
37535200-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT315703.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 344150.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/2/2025 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu
- Usługa kompleksowej ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu położonych przy ul. Królewiecka 146 oraz ul. Elizy Orzeszkowa 6
- Dostawa i montaż taśm tkaninowo - gumowych przenośnikowych do sortowni Zakładu Utylizacji Odpadów w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Żłobka nr 5 przy ul. Kalenkiewicza 25 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Korczaka 34 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności pub(...)
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.