Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Zamość: Dostawa bonów towarowych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Zamościu
Numer ogłoszenia: 343195 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 , ul. Jana Zamoyskiego 62, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6398132, faks 084 6393027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Zamościu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bonów towarowych o nominałach wg poniższej specyfikacji; -3087 szt. po 20 zł -47 szt. po 10 zł Łączna wartość zamówienia wynosi 62.210 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.86.50.00 - 22.86.50.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O realizację zamówienia publicznego na dostawę bonów towarowych mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 2 pzp, tj.; 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy 2) Podpisane oświadczanie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych, oraz spełnia warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - zał. Nr 1 3) Poświadczoną kserokopię wypisu (odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nazwisko osoby (osób), uprawnionych do reprezentowania firmy - zał. Nr 2 4) Wykaz wielobranżowych punktów handlowych na terenie miasta Zamościa, w których honorowane są oferowane bony towarowe - zał. Nr 3 5) Wykaz obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 1500 m2, znajdujących się na terenie miasta Zamościa, honorujących oferowane bony towarowe będące przedmiotem zamówienia - zał. Nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.0
- 2 - Liczba wielobranżowych punktów handlowych, w których honorowane są oferowane bony towarowe na terenie miasta Zamościa - 0.6
- 3 - Liczba obiektów handlowych o powierzchni sprzedaży powyżej 1500 m2 znajdujących się na terenie miasta Zamościa, honorujących oferowane bony towarowe - 0.4
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp3.zamosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 ul. J. Zamoyskiego 62, 22-400 Zamość, pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Zamościu, ul. Zamoyskiego 62, 22-400 Zamość (sekretariat szkoły pok. 309).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Usługi weterynaryjne w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2025 roku.
- Dostawa leków - 9 zadań
- "Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2025 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu"
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.