Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Przygodzice: Usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej na szkółce leśnej w Świecy w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 34323 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin , ul. Wrocławska 11, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7348124, faks 062 7348128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej na szkółce leśnej w Świecy w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej na szkółce leśnej w Świecy w 2009 roku. Szczegółowy wykaz zadań obejmuje m.in.: zbiór nasian z drzewostanów gospodarczych, nawożenie szkółki, pielęgnowanie i ochrona w szkółce, siewy, deszczowanie, uprawa gleby, itp. 1.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: -Zamawiający zastrzega sobie redukcję do 20% zakresu zadań ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ze względów niezależnych od Zamawiającego. -Warunki wykonywania i finansowania zadania - realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy i kolejność wykonania prac wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz, określone zostaną w comiesięcznych protokołach (zleceniach) prac do wykonania, sporządzanych przez pracownika Nadleśnictwa Antonin. Odbiór ilościowo-jakościowy prac dokonywany będzie przez pracownika Nadleśnictwa Antonin na druku protokołu odbioru robót. Protokół odbioru robót jest podstawą do wystawiania faktury przez wykonawcę za wykonaną usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto wykonawcy w terminie do 10 dni od daty złożenia faktury. -Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom jedynie prac mechanicznych z wykorzystaniem ciągnika rolniczego. -Wykonawca podczas wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia powinien przestrzegać zasad bezpieczeństwa i higieny pracy zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej ( Dz. U. Nr 161, poz. 1141). Zamówienia uzupełniające: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na: powtórzeniu tego samego rodzaju prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50% wartości niniejszej umowy. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (należy wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia): -wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w ciągu trzech ostatnich lat przynajmniej jednego zadania z zakresu gospodarki szkółkarskiej na kwotę minimum 60 000 PLN netto, jako spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia; -wykonawcy udokumentują, że zatrudniali w ciągu ostatnich 3 lat sezonowo (przynajmniej przez 6 miesięcy) minimum 3 doświadczonych pracowników w wykonywaniu prac szkółkarskich; -zaświadczenie o okresie świadczenia usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej; -w okresie od 1 kwietnia 2009 r. do 15 czerwca 2009 r. wykonawcy na wezwanie zamawiającego zapewnią przybycie minimum 4 pracowników w ciągu 30 minut od wezwania bez względu na porę dnia, głównie w celu zabezpieczenia sadzonek przed przymrozkami późnymi. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24. ust. 1. Prawa zamówień publicznych; -wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; -wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: -wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do siwz); -formularz cenowy oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 3 do siwz); -parafowany wzór umowy (załącznik nr 4 do siwz); -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22. ust. 1. ustawy - załącznik nr 5 do siwz; -oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (Urząd Skarbowy, ZUS, KRUS), lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w ciągu trzech ostatnich lat przynajmniej jednego zadania z zakresu gospodarki szkółkarskiej na kwotę minimum 60 000 PLN netto, jako spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia - załącznik nr 7 do siwz; -zaświadczenie o okresie świadczenia usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej; -wykonawcy udokumentują, że zatrudniali w ciągu ostatnich 3 lat sezonowo (najmniej przez 6 miesięcy) minimum 3 doświadczonych pracowników w wykonywaniu prac szkółkarskich - załącznik nr 6 do siwz; -oświadczenie Wykonawcy, że w okresie od 1 kwietnia 2009 r. do 15 czerwca 2009 r. Wykonawcy na wezwanie zamawiającego zapewnią przybycie minimum 4 pracowników w ciągu 30 minut od wezwania bez względu na porę dnia, głównie w celu zabezpieczenia sadzonek przed przymrozkami późnymi. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1. pkt. 4.-8., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.lasy.gov.pl/antonin.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Antonin
Antonin, ul. Wrocławska 11
63-421 Przygodzice
Pokój nr 18 (sekretariat - Joanna Megas).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Antonin Antonin, ul. Wrocławska 11 63-421 Przygodzice Pokój nr 18 (sekretariat - Joanna Megas).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej na terenie całego Nadleśnictwa Babimost w 2025 roku.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Warcino i gospodarki łąkowo-rolnej w Nadleśnictwie Warcino w roku 2025
- Wykonywanie usług z zakresu prac leśnych związanych z ochroną przeciwpożarową obszarów leśnych na terenie Nadleśnictwa Parciaki w 2025 roku
- "Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej lasu na terenie Nadleśnictwa Bobolice w 2025 roku"
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Kąty zarządzanego przez Nadleśnictwo Łopuchówko w roku 2025
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.