Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-16
Kraków: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 34324 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku zwanego dalej wyrobami medycznymi w następującym zestawieniu: grupa 1 - koszule pooperacyjne grupa 2 - pieluchomajtki grupa 3 -podkłady chłonne Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Minimalny okres przydatności do użycia oferowanego wyrobu medycznego powinien wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Zaoferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz. 876 z późn. zm.), tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy : a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie d) dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. W grupie 2 poz. 4-7 zamawiający dopuszcza wyroby higieniczne. 4. Termin dostawy max 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów żąda przedstawienia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. katalogi/opracowania zawierające pełną informację o parametrach technicznych oferowanych wyrobów medycznych, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów w języku polskim. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 poz. 876 z późn. zm.), tj.: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że posiada inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania; (dotyczy grupy 2 poz. 4-7) oraz 3. oświadczenie, iż na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie zostaną przedłożone w/w dokumenty. 4. dla grupy 2 - dokumenty instytucji niezależnych np. świadectwo jakości PZH, lub opinia Instytutu Matki i Dziecka.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, pokój nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 10:00, miejsce: w Kancelarii Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, pokój nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1 - koszule pooperacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula p/operacyjna na pacjenta. Wykonana z włókniny polipropylenowej o masie minimum - 38 g/ m2, Rozm. - 110 x 140 cm. W kształcie tuniki , wiązanej z tyłu na dwie pary troków . Jedna na wysokości szyi i druga w połowie pleców. rękawy krótkie lub 3/4 i półokrągłe wycięcie pod szyją. Kolor - odcień niebieskiego lub granatowy nie przeźroczysty. szt 50000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2 - pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pieluchomajtki dla dorosłych M nocne o podwyższonej chłonności dla osób z tendencją do uczuleń ( nie zawierające elementów lateksowych) , minimalna chłonność 2900 ml. wg. norm ISO, wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału , elastyczne rozciągliwe przylepco - rzepy mocujące, wielokrotnego zapinania i odpinania ( więcej niż dwukrotnie ), Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu. Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna ( stykająca się ze skórą ), jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, wskaźnik wilgoci, Obwód 75 - 110 cm, pakowane po 30 szt. szt 15000 2 Pieluchomajtki dla dorosłych L nocne o podwyższonej chłonności dla osób z tendencją do uczuleń ( nie zawierające elementów lateksowych) , minimalna chłonność 3200 ml. wg. norm ISO, wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału , elastyczne rozciągliwe przylepco - rzepy mocujące, wielokrotnego zapinania i odpinania ( więcej niż dwukrotnie ), Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu. Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna ( stykająca się ze skórą ), jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, wskaźnik wilgoci, Obwód 100 - 150 cm, pakowane po 30 szt. szt 21000 3 Pieluchomajtki dla dorosłych X L nocne o podwyższonej chłonności dla osób z tendencją do uczuleń ( nie zawierające elementów lateksowych) , minimalna chłonność 3200 ml. wg. norm ISO, wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału , elastyczne rozciągliwe przylepco - rzepy mocujące, wielokrotnego zapinania i odpinania ( więcej niż dwukrotnie ), Ściągacze taliowe z przodu i z tyłu. Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna ( stykająca się ze skórą ), jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, wskaźnik wilgoci, Obwód 130 - 170 cm, pakowane po 30 szt. szt 15000 4 Pieluchomajtki dla noworodków, przepuszczające powietrze z wkładem zatrzymującym wilgoć i szkodliwe substancje zawarte w moczu , nie odparzające, bez lateksu z wycięciem na kikut pępowinowy, rozmiar do 2 kg. szt 36800 5 Pieluchomajtki dla noworodków, przepuszczające powietrze z wkładem zatrzymującym wilgoć i szkodliwe substancje zawarte w moczu , nie odparzające, bez lateksu z wycięciem na kikut pępowinowy, rozmiar do 2 - 5 kg. szt 92000 6 Pieluchomajtki dla noworodków, przepuszczające powietrze z wkładem zatrzymującym wilgoć i szkodliwe substancje zawarte w moczu , nie odparzające, bez lateksu z wycięciem na kikut pępowinowy, rozmiar do 5 - 9 kg. szt 9600 7 Pieluchomajtki dla noworodków, przepuszczające powietrze z wkładem zatrzymującym wilgoć i szkodliwe substancje zawarte w moczu , nie odparzające, bez lateksu z wycięciem na kikut pępowinowy, rozmiar do 8 - 18 kg. szt 8100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa 3 -podkłady chłonne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podkłady chłonne,wykonane z pulpy celulozowej, podfoliowane, nie sterylne, rozm. - 60x90 cm, chłonność nie mniejsza niż 950 ml. szt 120000 2 Podkłady chłonne,wykonane z pulpy celulozowej, podfoliowane, nie sterylne, rozm. - 60x60 cm, chłonność nie mniejsza niż 600 ml. szt 45000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.