To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343265 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Łódź: Przetarg 235/2016 na wykonanie - opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328499 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny
36375254600000, ul.
Al. Tadeusza Kościuszki
47,
90514
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 652 96 70, faks
42 652 77 24, e-mail
zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg 235/2016 na wykonanie - opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej (inwentaryzacji), wraz z wyliczeniem udziałów w częściach wspólnych nieruchomości oraz uzyskaniem odrębnych dla każdego lokalu zaświadczeń o ich samodzielności, w podziale na 5 (pięć) części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):235/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie: opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej nieruchomości w podziale na 5 (pięć) części - zgodnie z poniższymi tabelami: Część 1 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości L.p. ADRES KUBATURA UWAGI 1 3 Maja 49 106,50 m3 2 Demokratyczna 26 1219,32 m3 Aktualizacja istniejącej dokumentacji 3 Narutowicza 42 16751,00 m3 4 Narewska 8A 216,00 m3 5 Starorudzka 35 1184,00 m3 6 Zamenhofa 11 6102,00 m3 7 Klonowa 7a 221,00 m3 8 Traktorowa 91 203,00 m3 9 Gibalskiego 6 255,53 m3 10 Inflancka 42a 247,50 m3 11 Kilińskiego 239 743,53 m3 Część 2 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości L.p. ADRES KUBATURA UWAGI 12 Skury-Skoczyńskiego 1/3/5 8195,00 m3 13 Organizacji WiN 75/77 6863,39 m3 14 Krawiecka 6/8/10 8429,00 m3 15 Kilińskiego 246 2460,00 m3 16 Felsztyńskiego 37 1433,00 m3 17 Rogozińskiego 17 6663,00 m3 Część 3 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości L.p. ADRES KUBATURA UWAGI 18 Ciasna 10a 6107,00 m3 19 Ciasna 12a 6107,00 m3 20 Ciasna 19 6703,50 m3 21 Gojawiczyńskiej 9 9882,30 m3 22 Ejsmonda 2a 7783,00 m3 23 Uniwersytecka 29/31 1646,65 m3 24 Źródłowa 39 1009,79 m3 25 Radwańska 65 1988,72 m3 Aktualizacja istniejącej dokumentacji Część 4 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej następujących nieruchomości L.p. ADRES KUBATURA UWAGI 26 Tagore 3 9643,00 m3 Inwentaryzacja instalacji: gaz, elektryczna, zimna woda, kanalizacja, cwu 27 Energetyków 6 6232,00 m3 Inwentaryzacja instalacji: gaz, elektryczna, zimna woda, kanalizacja, cwu 28 Grabowa 8 4576,00 m3 Inwentaryzacja budowlana i inwentaryzacja instalacji: elektryczna, zimna woda, kanalizacja 29 Lubelska 27 9598,72 m3 Część 5 obejmuje opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości L.p. ADRES KUBATURA UWAGI 30 Biegańskiego 12/16 6561,00 m3 31 Sienkiewicza 37 19552,00 m3 32 Wschodnia 65 9415,50 m3 33 Sienkiewicza 149 11780,00 m3 34 Obywatelska 31/43 17678,00 m3 Dokumentacja techniczna będzie podstawą między innymi do: o uzyskania brakujących zaświadczeń o samodzielności lokali , wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, o prywatyzacji nieruchomości. Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania określony został w Specyfikacjach technicznych na opracowanie inwentaryzacji - Załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71251000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości: 1 3 Maja 49 106,50 m3 2 Demokratyczna 26 1219,32 m3 Aktualizacja istniejącej dokumentacji 3 Narutowicza 42 16751,00 m3 4 Narewska 8A 216,00 m3 5 Starorudzka 35 1184,00 m3 6 Zamenhofa 11 6102,00 m3 7 Klonowa 7a 221,00 m3 8 Traktorowa 91 203,00 m3 9 Gibalskiego 6 255,53 m3 10 Inflancka 42a 247,50 m3 11 Kilińskiego 239 743,53 m3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34444.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 25362.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości: 12 Skury-Skoczyńskiego 1/3/5 8195,00 m3 13 Organizacji WiN 75/77 6863,39 m3 14 Krawiecka 6/8/10 8429,00 m3 15 Kilińskiego 246 2460,00 m3 16 Felsztyńskiego 37 1433,00 m3 17 Rogozińskiego 17 6663,00 m3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33035.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27303.23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości: 18 Ciasna 10a 6107,00 m3 19 Ciasna 12a 6107,00 m3 20 Ciasna 19 6703,50 m3 21 Gojawiczyńskiej 9 9882,30 m3 22 Ejsmonda 2a 7783,00 m3 23 Uniwersytecka 29/31 1646,65 m3 24 Źródłowa 39 1009,79 m3 25 Radwańska 65 1988,72 m3 Aktualizacja istniejącej dokumentacji |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40244.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24527.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej następujących nieruchomości: 26 Tagore 3 9643,00 m3 Inwentaryzacja instalacji: gaz, elektryczna, zimna woda, kanalizacja, cwu 27 Energetyków 6 6232,00 m3 Inwentaryzacja instalacji: gaz, elektryczna, zimna woda, kanalizacja, cwu 28 Grabowa 8 4576,00 m3 Inwentaryzacja budowlana i inwentaryzacja instalacji: elektryczna, zimna woda, kanalizacja 29 Lubelska 27 9598,72 m3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38616.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48708.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej następujących nieruchomości: 30 Biegańskiego 12/16 6561,00 m3 31 Sienkiewicza 37 19552,00 m3 32 Wschodnia 65 9415,50 m3 33 Sienkiewicza 149 11780,00 m3 34 Obywatelska 31/43 17678,00 m3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39802.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 50922.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.