Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343284 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Ełk: Dostawa odczynników, testów oraz materiałów do diagnostyki laboratoryjnej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny
79050667300000, ul.
ul. Kościuszki
30,
19300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
876 219 803, e-mail
, faks
876 219 807.
Adres strony internetowej (URL): www.108spzoz.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.108spzoz.elk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.108spzoz.elk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Adres:
108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ul. Kopściuszki 30, 19-300 Ełk, pokój nr 22 Kancelaria Ogólna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, testów oraz materiałów do diagnostyki laboratoryjnej.
Numer referencyjny: 22/2016-DZP/PNO
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 2 do SIWZ zawierający 22 Zadań. B. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. C. Wykonanie umowy może odbywać się sukcesywnie, w ilości wynikającej z zamówień częściowych Zamawiającego. Zadanie Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do diagnostyki chorób alergologicznych met. Euroline. - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do diagnostyki parazytologicznej. - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatorów hematologicznych Micros 60 i Pentra 80 XL - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora biochemicznego wraz z dostawa odczynników - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 5: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z odczynnikami. - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 6: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasków do analizy moczu i osadu wraz z dzierżawą analizatora - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 7: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników lateksowych i szybkich testów diagnostycznych oraz barwników hematologicznych i odczynników do analityki ogólnej - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 8: Przedmiotem zamówienia są materiały pomocnicze do diagnostyki laboratoryjnej - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 9: Przedmiotem zamówienia jest dostawa próżniowego systemu pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego oznaczania OB - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 10: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora immunodiagnostycznego do badań "cito" wraz z jego dzierżawą - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 11: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora koagulologicznego ACL ELITE PRO i ACL 7000 - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 12: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości metodą automatyczną na aparacie VITEK 2 oraz manualnej biochemicznej identyfikacji bakterii wraz z niezbędnymi odczynnikami - wg Załącznika Nr 2 Zadanie Nr 13: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do manualnej diagnostyki mikrobiologicznej dla potrzeb pracowni bakteriologicznej - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 14: Przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do posiewów krwi i płynów ustrojowych do posiadanego przez laboratorium analizatora Bactek FX-40 - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 15: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szybkich testów kasetkowych do diagnostyki chorób zakaźnych - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 16: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora immunodiagnostycznego wraz z jego dzierżawą - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 17: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do oznaczania HbA1c wraz z dzierżawą analizatora - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 18: Przedmiotem zamówienia jest dostawa półautomatycznego analizatora osadu moczu wraz z materiałami pomocniczymi - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 19: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do Pracowni Cytologii i Histopatologii - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 20: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do Pracowni Cytologii i Histopatologii - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 21: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do Pracowni Cytologii i Histopatologii - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 22: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do Pracowni Cytologii i Histopatologii - wg Załącznika Nr 2.
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zadania Nr 1 - Nr 22 - 1. Oświadczenie, iż oferowany asortyment spełnia wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. Zadanie Nr 1 - 1. Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. Zadanie Nr 4 - 1. Oferent zobowiązany jest do załączenia na każdy oferowany odczynnik: deklaracji zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych), kopii rejestracji wyrobu medycznego (art. 52 ustawy o wyrobach medycznych) bądź kopii powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (art. 105 ustawy). 2. Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. 3. Dołączenie raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną. 4. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych. Zadanie Nr 5 - 1. Oferent zobowiązany jest do załączenia na każdy oferowany odczynnik: deklaracji zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych), kopii rejestracji wyrobu medycznego (art. 52 ustawy o wyrobach medycznych) bądź kopii powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (art. 105 ustawy). 2. Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. 3. Dołączenie raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną. 4. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych. Zadanie Nr 7 - 1. Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania odczynników spełniających wymagania Zadanie Nr 8 - 1. Dołączyć do oferty prospekty/katalog ze zdjęciami i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia. Zadanie Nr 9 - 1. Zamawiający stawia wymóg dołączenia do oferty próbek w ilości po jednej sztuce zamawianego asortymentu. Do próbek, opisów lub fotografii produktów należy dołączyć oświadczenie poświadczające ich autentyczność. Zadanie Nr 10 - 1. Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. 2. Dołączenie raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną. 3. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych. Zadanie Nr 11 -1. Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. Zadanie Nr 13 1. Certyfikat ISO 13485:2003 (tylko w części krążki antybiotykowe i diagnostyczne) 2. Próbki produktu - jednej fiolki z krążkami do poz. Nr 1 formularza cenowego. Do próbek, należy dołączyć oświadczenie poświadczające ich autentyczność. 3. Opinię KORLD (tylko w części krążki antybiotykowe i diagnostyczne). 4. Deklarację zgodności dla każdej oferowanej pozycji z asortymentu podłoży na płytkach 5. Przykładowe certyfikaty analizy kontroli jakości (na podłoża) 6. Karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego (na podłoża) 7. Certyfikat ISO 13485 (na podłoża). 8. Instrukcja obsługi dotycząca szczepów 9. Opinia KORLD dotycząca szczepów Zadanie Nr 14 1. Certyfikat ISO 13485 dla podłóż jako wyrobów do diagnostyki in vitro. Zadanie Nr 15 1. Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania odczynników spełniających wymagania Zadanie Nr 16 1. Oferent zobowiązany jest do załączenia na każdy oferowany odczynnik: deklaracji zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych), kopii rejestracji wyrobu medycznego (art. 52 ustawy o wyrobach medycznych) bądź kopii powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (art. 105 ustawy). 2. Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. 3. Dołączenie raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną. 4. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty nie wymienione powyżej: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 22 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Załącznik Nr 2 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Czas dostawy | 30 |
Termin płatności | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy. W przypadku obniżki cen towarów będących przedmiotem umowy, Wykonawca przyzna Zamawiającemu bieżący rabat cenowy dla pozycji objętych obniżką do wysokości nowej, obowiązującej ceny - wymagana forma aneksu. b. wstrzymanie lub wycofanie z obrotu dostępnych na rynku serii, c. zaprzestanie lub wstrzymanie produkcji, d. pojawienie się na rynku ,,ulepszonej `' formy odczynnika, e. zmiana wielości opakowania nie powodująca zmiany ogólnej ilości (sztuk) odczynnika objętego przedmiotową umową oraz nie powodująca zmiany ceny, f. zmiana numeru katalogowego, g. zmiany produktu i jego nazwy przy zachowaniu parametrów zaproponowanych w ofercie tylko w przypadku wycofania produktu z obrotu przez producenta i zastąpienia go produktem nie gorszym o innej nazwie, h. zmian wysokości wynagrodzenia pod warunkiem iż poniższe zmiany będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia ? w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, ? wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ? zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość aneksowania niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu. 3. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/11/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 23/12/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie Nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do diagnostyki chorób alergologicznych met. Euroline. - wg Załącznika Nr 2.
Panel alergologiczny- profil atopowy Litwa 36 alergenów op. 3 Metoda Euroline, na paskach testowych umożliwiająca wykonanie jednego testu dla pacjenta, w zestawie zawarte wszystkie niezbędne do wykonania odczynniki.
Niezbędny sprzęt i oprogramowanie do oznaczeń met. WB i Euroline kpl. 1 Bezpłatne użyczenie na okres trwania umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie Nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do diagnostyki parazytologicznej. - wg Załącznika Nr 2.
Probówka do diagnostyki parazytologicznej (*) szt. 600 Probówki jednorazowego użytku, z podwójnym filtrem oraz filtrem tłuszczowym,wypełnione formaliną i tritonem,kompatybilne z wszystkimi typami wirówek z rotorami na 15 ml.
Płyn Lugola op. 1
Enzymatyczny płyn płuczący op. 1
Aparat do parazytologii, kompatybilny z probówkami kpl. 1 Bezpłatne użyczenie oraz przeglądy techniczne urządzenia w okresie trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie Nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatorów hematologicznych Micros 60 i Pentra 80 XL - wg Załącznika Nr 2.
Zestaw odczynników do analizatora hematologicznego Micros 60, wykonanych w trybie 3-Diff ozn. 300
Krew kontrolna do analizaotra 3- Diff Normal ml 2.5 Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych StandLab zawierającym co najmniej:
Krew kontrolna do analizaotra 3- Diff Low ml 2.5 *Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej
Krew kontrolna do analizatora 3- Diff High ml 2.5 "*Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności *Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej
*Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych
*Analiza prowadzona na danych skumulowanych
*Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór)
*Obsługa programu w języku polskim"
Zestaw odczynników do analizatora hematologicznego 5- Diff/ wyszczególnić/ w tym 60 % wykonanych w trybie 5-Diff ozn. 16 000
Krew kontrolna do analizaotra 5 Diff Normal ml 30 Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych zawierającym co najmniej:
Krew kontrolna do analizaotra 5 Diff Low ml 30 *Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej
Krewkontrolna do analizatora 5 Diff High ml 30 "*Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności *Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej
*Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych
*Analiza prowadzona na danych skumulowanych
*Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór)
*Obsługa programu w języku polskim"
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie Nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora biochemicznego wraz z dostawa odczynników - wg Załącznika Nr 2.
ALBUMINA ilość ozn. 600
ALKOHOL ETYLOWY ilość ozn. 800
AMINOTRANSFERAZA ALANINOWA (ALT) ilość ozn. 9 000
AMINOTRANSFERAZA ASPARAGINOWA (AST) ilość ozn. 9 000
a-AMYLAZA ilość ozn. 1 000
ANTYSTREPTOLIZYNA O ilość ozn. 400
BILIRUBINA CAŁOWITA ilość ozn. 5 000
BIAŁKO CAŁKOWITE ilość ozn. 600
BIAŁKO W MOCZU I PMR ilość ozn. 700
BIAŁKO C-REAKTYWNE (CRP) ilość ozn. 6 000
CHOLESTEROL ilość ozn. 5 000
CHOLESTEROL HDL ilość ozn. 2 600
DEHYDROGENAZA MLECZANOWA ilość ozn. 300
FOSFATAZA ALKALICZNA ilość ozn. 1000
FOSFOR ilość ozn. 250
GAMMA GLUTAMYLOTRANSFERAZA ilość ozn. 1200
GLUKOZA ilość ozn. 12 000
KINAZA KREATYNOWA - CK ilość ozn. 600
KINAZA KREATYNOWA - MB (CK-MB) ilość ozn. 100
KREATYNINA ilość ozn. 13 000
KWAS MOCZOWY ilość ozn. 1 800
MOCZNIK/BUN UV ilość ozn. 10 000
TRIGLICERYDY ilość ozn. 5 000
WAPŃ ilość ozn. 800
ŻELAZO ilość ozn. 900
MAGNEZ ilość ozn. 200
UIBC ilość ozn. 100
SÓD ilość ozn. 12000
POTAS ilość ozn. 12000
CHLORKI ilość ozn. 12000
HOMOCYSTEINA ilość ozn. 200
LIPAZA ilość ozn. 600
INNE AKCESORIA /Niezbędne kalibratory,kontrole, odczynniki dodatkowe- Wymienić/
Dzierżawa analizatora Zgodne z tabelą: PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORÓW 12 miesaięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie Nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 5: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z odczynnikami. - wg Załącznika Nr 2.
Badania paramerów równowagi kwasowo-zasadowej ozn. 2400
Wymienić niezbędne odczynniki,kalibratory,kontrole oraz dodatkowe akcesoria.
Dzierżawa analizatora Zgodne z tabelą: PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA 12 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie Nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 6: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasków do analizy moczu i osadu wraz z dzierżawą analizatora - wg Załącznika Nr 2.
Paski testowe do analizatora moczu ozn. 8 000 Dostawca pasków zapewnia bezpłatny udział laboratorium w internetowej analizie testów jakościowych i półilościowych prowadzoych - StandLab w okresie trwania umowy.
Mocz kontrolny poziom I i II op. 4
Inne niezbędne odczynniki i akcesoria na czas obowiązywania umowy ( proszę wymienić ) op.
Dzierżawa analizatora Zgodne z tabelą: PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA
12 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 7
Nazwa: Zadanie Nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 7: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników lateksowych i szybkich testów diagnostycznych oraz barwników hematologicznych i odczynników do analityki ogólnej - wg Załącznika Nr 2.
CZYNNIK REUMATOIDALNY (RF) ilość ozn. 100 ozn. 300 "1. Test jakościowy - aglutynacyjny
2. Kontrola dodatnia i ujemna w zestawie
3. Czułość analityczna 8 IU/ml, 4. Minimalna objętość odczynnika 5 ml "
RPR - CARBON ilość ozn. 500 ozn. 500 "1. Test jakościowy - aglutynacyjny
2. Kontrola dodatnia i ujemna w zestawie
3. Kompletny zestaw z mieszadełkami, igłą do dozowania i płytkami testowymi."
hCG ilość ozn. 10 ozn. 40 "1. Test płytkowy lub paskowy immunochromatograficzny w moczu i surowicy
2. Czułość analityczna: 20 IU/ml"
KRWE UTAJONA W KALE (FOB) ilość ozn. 25 ozn. 200 1. Immunochromatograficzny test płytkowy do wykrywania krwi utajonej w kale bez diety. 2. Cut off: 40 ng/ml 3. Zestaw zawiera kontrolę dodatnią i ujemną w postaci płynnej, aplikatory z buforem
AMFETAMINA test 10 testów 2100 1. Test płytkowy w moczu,1000 ng/ml 2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
MARIHUANA test 10 testów 2100 1. Test płytkowy w moczu,50 ng/ml 2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
TRÓJCYKLICZNE ANTYDEPRESANTY TCA test 10 testów 50 1. Test płytkowy w moczu 2. Czułość - 1000 ng/ml.
BARBITURANY test 10 testów 50 1. Test płytkowy w moczu,300 ng/ml 2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
BENZODIAZEPINY test 10 testów 50 1. Test płytkowy w moczu,300 ng/ml 2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
PANEL AMP/BAR/BZD/COC/MET/MOP/MTD/EXTASY/TCA/THC test 5 testów 60 1. Test płytkowy/zanurzeniowy w moczu 2. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
SYPHILIS test test 50 testów 1000 1.immunochromatograficzny test płytkowy do wykrywania przeciwciał przeciwko Trepanoma pallidium (IgM,igG) 2. Czułość: 99,6%, swoistość: 99,1%
SLE test 50 oznaczeń 50 1. Aglutynacja cząsteczek lateksu 2. Zestaw zawiera niezbędne elementy do wykonania oznaczenia - płytki testowe, mieszadełka, kontrole dodatnią i ujemną
HBsAg/HIV/HCV test 25 testów 25 1. Immunochromatograficzny test płytkowy do jednoczesnego wykrywania i różnicowania antygenu powierzchniowego wirusa zapalenia wątroby typu B, przeciwciał przeciwko ludzkiemu wirusowi upośledzenia odporności, przeciwciał przeciwko wirusowi zapalenia wątroby typu C. 2. Dla HBsAg Czułość 99,82%, swoistość 99,89% 3. Dla HIV czułość: 99,69%; swoistość 99,66% 4. Dla HCV Czułość 99,76%, swoistość- 99,59% 5. Oznaczenie bez użycia buforu
Panel kardiologiczny Mioglobina/CKMB/Troponina op. 10 testów 10 1. Test płytkowy w surowicy, 2. Czułość odpowiednio: 50/5/0,5 ng/ml 3. Metodyki muszą zawierać informację na temat reakcji krzyżowej
Odcznnik May-Grunwald ml 1000 ml 5 000
Odcznnik Giemsy ml 1000 ml 4 000
Odczynnik Extona ml 1000 ml 3 000
Odczynnik Samsona ml 100 ml 200
Odczynnik Pandyego ml 100 ml 200
Odczynnik None-Apelta ml 100 ml 200
Cytofix op. 150 ml 1
Probówka z barwnikiem do oznaczania retikulocytów szt. 50 szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 8
Nazwa: Zadanie Nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 8: Przedmiotem zamówienia są materiały pomocnicze do diagnostyki laboratoryjnej - wg Załącznika Nr 2.
Sterylne ezy z zakończeniem prostym i oczkiem o poj. 10 ml, szt. 4 400
Kapilary z heparyną litową poj. 130 ul, długość 75 mm szt. 2 000
Kapilary z heparyną sodową poj. 130 ul, długość 75 mm szt. 1 000
Kapsy do zamykania otworów kapilar szt. 3 000
Końcówki niebieskie do 1000 ml, typ Eppendorf szt. 25 000
Końcówki żółte do 200 ml, typ Eppendorf szt. 15 000
Korki do probówek 12 mm szt. 2 000
Mieszalniki do kapilar szt. 3 000
Naczynka z PS do analizatora Technicon, 0.5 ml, f14x25mm szt. 33 000
Pojemnik na mocz, z podziałką, polem do opisu i zakrętką, sterylny (aseptyczny), f57 x 73 mm, pakowany indywidualnie,poj. 120 ml +/- 30 ml szt. 2 400
Pojemnik z PP na kał, z zakrętką, etykietą i łopatką, sterylny (aseptyczny), f25 x 80 mm, poj. 25 ml +/- 5 ml szt. 1 150
Pojemnik na mocz, z podziałką, polem do opisu i zakrętką, f57 x 73 mm, poj. 120 ml +/- 30 ml szt. 4 750
Pojemnik z PP, z podziałką i zakrętką, sterylny (aseptyczny), pakowany indywidualnie, f38 x 65 mm, poj. 60 ml +/- 10 ml szt. 408
Probówka stożkowa z PP, z zakrętką, podziałka: od 5 do 50 ml - co 5 ml, poj. 50 ml, f 30 x 119 mm, typ Falcon szt. 1 145
Probówka stożkowa z PP, z zakrętką, podziałka: od 5 do 50 ml - co 5 ml, sterylna, pakowana indywidualnie, poj. 50 ml, f 30 x 119 mm, typ Falcon szt. 100
Probówka z PP, z dnem stożkowym, z płaskim korkiem, poj. 1.5 ml, f10 x 40 mm, ze znacznikiem: 0.1, 0.5, 1.0 i 1.5 ml, bezbarwna, typ Eppendorf szt. 1 000
Probówka z PP, z podziałką: 0.5, 1, 2.5, 5 i 10 ml, f16 x 100 mm, stożkowa szt. 10 000
Probówka z PP, z podziałką, f12 x 55 mm, okrągłodenna, poj. 3 ml szt. 6 000
Probówka z PS, z podziałką: 2.5, 5 i 10 ml, z korkiem, sterylna, f16x100mm, okrągłodenna szt. 400
Szalki Petriego 90 mm, aseptyczne, bez wentylacji szt. 150
Szkiełka nakrywkowe 22 x 22 mm szt. 13 600
Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, z dwustronnym matowym polem do opisu o szerokości 20 mm szt. 400
Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami, gładkie szt. 1 000
Szkiełka podstawowe ze szlifowanymi krawędziami, gładkie szt. 250
Worki do autoklawu 400 x 780 mm szt. 100
Wymazówka z drewna o długości 150 mm z wacikiem bawełnianym (f 5 mm) szt. 3 450
Wymazówka z tworzywa sztucznego z wacikiem bawełnianymZ etykietą, w probówce transportowej, sterylna szt. 1 650
Statyw na probówki typu Eppendorf, autoklawowalny na 100 probówek szt. 5
Probówka PS o poj. 5 ml z podziałką szt. 7 000
Pipeta pastera o poj. 3 ml PP szt. 5 000
Pojemnik o poj. 60 ml z zakrętką niesterylny szt. 3 000
Probówka stożkowa z przezroczystego PP, z zakrętką, podziałka: od 5 do 45 ml - co 5 ml oznaczona kolorem, z białym polem do opisu, poj. 50 ml, f 29 x 114 mm, typ Falcon szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 9
Nazwa: Zadanie Nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 9: Przedmiotem zamówienia jest dostawa próżniowego systemu pobierania krwi wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego oznaczania OB - wg Załącznika Nr 2.
Probówka do analizy morfologii z EDTA K2 2 ml /13x75 mm/ szt. 17 000
Strzykawka do gazometrii z suchą heparyną litową zbalansowaną jonami wapnia, z zatyczką w komplecie 1 ml szt. 2 300
Probówka koagulologiczna z 3,2 % cytrynianem sodu 1,8-2,7 ml , ze zredukowaną przestrzenią martwą ponizej 1 ml /13x75 mm/ szt. 8 000
Probówka do OB. z cytrynianem sodowym, do aparatu 1,8 ml /8x100 mm/ szt. 5 000
Probówka do analizy surowicy krwi z aktywatorem krzepnięcia 5-6 ml, /13x100 ml / szt. 22 000
Probówki do analizy glukozy z inhibitorem glikolizy ( fluorek sodu z szczawianem potasu ) 2-4 ml , / 13x 75 mm / szt. 300
Probówki do analizy morfologii z EDTA K2 0,5 ml z integralnym lejkiem, z korkiem szt. 100
Nakłuwacz ostrzowy do krwi włośniczkowej szt. 100
Igła systemowa -bezpieczna z zabezpieczeniem zintegrowanym z igłą nr 7 dł. 38-40 mm szt. 2 500
Igła systemowa nr 8- bezpieczna z zabezpieczeniem zintegrowanym z igłą dł. 38-40 mm szt. 16 000
Igła systemowa motylkowa nr 8, dł. 18-20 mm ze złączem luer i zaworkiem sytemowym (komplet sterylny gotowy do użycia) szt. 200
Igła systemowa motylkowa nr 6, dł. 18-20 mm, ze złączem luer i zaworkiem sytemowym (komplet sterylny gotowy do użycia) szt. 200
Uchwyt do przenoszenia krwi ze strzykawki do probówki próżniowej w systemie zamknietym szt. 100
Uchwyt jednorazowy z połączeniem igły systemowej na gwint szt. 20 000
Adapter systemowy Luer z zaworkiem systemowym szt. 1 000
Probówka do prób krzyżowych 5-6 ml /13-110 mm/ szt. 1 500
Probówka do szybkiego uzyskiwania surowicy 4-5 ml, trombina/żel /13x100 mm/ szt. 2 500
Dzierżawa analizatora 12 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 10
Nazwa: Zadanie Nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 10: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora immunodiagnostycznego do badań "cito" wraz z jego dzierżawą - wg Załącznika Nr 2.
TSH ozn. 60
FT4 ozn. 60
FT3 ozn. 60
PSA ozn. 60
TROPONINA I High Sensitive ozn. 1020
TOXOPLASMA IgG ozn. 60
TOXOPLASMA IgM ozn. 60
D-DIMER ozn. 1020
BORELIOZA IgG ozn. 360
BORELIOZA IgM ozn. 360
RUBELLA IgG ozn. 60
RUBELLA IgM ozn. 60
PROKALCYTONINA ozn. 120
CA 19-9 ozn. 30
CA 15-3 ozn. 30
CA 125 ozn. 30
CEA ozn. 30
AFP ozn. 30
Anty-TPO ozn. 60
Anty-TG ozn. 30
WIT. D3 25-OH ozn. 60
INNE AKCESORIA /Wymienić/
Dzierżawa analizatora Zgodne z tabelą: PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA 12 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 11
Nazwa: Zadanie Nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 11: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora koagulologicznego ACL ELITE PRO i ACL 7000 - wg Załącznika Nr 2.
Zestaw odczynników do oznaczania APTT op. 14 1. Odczynnik ciekły. 2. Trwałośc min. 3 tygodnie.
Zestaw odczynników do oznaczania PT op. 26 1.Tromboplastyna rekombinowana. ISI max 1,1 2. Trwałośc min. 3 tygodnie.
Zestaw odczynników do oznaczania Czynnika VIII op. 1 1. Met.chromogenne. 2. Trwałość odczynnika min. 3 tygodnie. 3. Możliwość zamrażania odczynnika.
Osocze kontrolne poziom Normalny op. 12 "Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych STANDLAB zawierającym co najmniej:
*Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej
*Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności *Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej
*Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych
*Analiza prowadzona na danych skumulowanych
*Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór)
*Obsługa programu w języku polskim"
Osocze kontrolne poziom Patologiczny op. 12 "Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych STANDLAB zawierającym co najmniej:
*Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej
*Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności *Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej
*Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych
*Analiza prowadzona na danych skumulowanych
*Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór)
*Obsługa programu w języku polskim"
Kalibratory op. 2
Diluent do próbek op. 2
Rotors op. 12
Roztwór czyszczący op. 6
Kubeczki na próbki op. 4
Emulsja referencyjna op. 18
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 12
Nazwa: Zadanie Nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 12: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości metodą automatyczną na aparacie VITEK 2 oraz manualnej biochemicznej identyfikacji bakterii wraz z niezbędnymi
Karty identyfikacyjne dla bakterii G (-) szt. 500
Karty identyfikacyjne dla bakterii G (+) szt. 200
Karty do oznaczania lekooporności grzybów drożdżopodobnych szt. 60 Wymienić dostępne karty oporności dla grzybów drożdżopodobnych
Karty oporności na antybiotyki dla bakterii G(-) szt. 600 Wymienić dostępne karty oporności dla G(-)
Karty oporności na antybiotyki dla bakterii G(+) szt. 600 Wymienić dostępne karty oporności dla G(+)
Karty do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych szt. 20
Wzorce do densytometru op. 1 Termin przydatności w momencie dostawy nie krótszy niż 6 miesięcy
Probówki do densytometru op. 1
Test wykrywający aktywność karbapenemazy u bakterii gram ujemnych op. 1 kompletny test wykrywający akt. Karbapenemaz bakterii Gram (-) a także Acinetobacter baumani z kontrolą dodatnią i ujemną w zestawie
0,45 % NaCl do zawiesiny op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 13
Nazwa: Zadanie Nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 13: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do manualnej diagnostyki mikrobiologicznej dla potrzeb pracowni bakteriologicznej - wg Załącznika Nr 2.
AMPICILIN 10 szt. 200 1.Krążki pakowane po 50 szt.w opakowanie hermetycznie zamknięte w postaci zgrzanej foilii aluminiowej lub szklanej fiolki.
AMOXYCILIN 10 szt. 200
AMOXICLAV 30 szt. 800
AMIKACIN 30 szt. 200 2.Średnica krążka 6 mm.
TAZOCIN 36 szt. 100
PENICYLINA G1 szt. 50
DOXYCYCLINE 30 szt. 300 3.Każda fiolka musi posiadać w opakowaniu indywidualny pochłaniacz wilgoci.
PENICILIN 10 szt. 100
CEPHALEXIN 30 szt. 100 4.Krążki muszą posiadać na swojej powierzchni wyrażnie nadrukowany skrót międzynarodowej nazwy oraz nie zmieniające się stężenie antybiotyku według CLSI/EUCAST.
AMPICYLIN 2 szt. 100
TEICOPLANIN 30 szt. 50
IMIPENEM 10 szt. 200 5.Każda fiolka musi posiadać etykietę z nazwą antybiotyku, jego stężeniem, datą ważności i nr serii oraz nazwą producenta.
CHLORAMPHENICOL 30 szt. 300
CEPHAZOLINE 30 szt. 50
CEFEPIM 30 szt. 300 6. Termin ważności krążków z antybiotykami min. 1 rok
CEFPHADROXIL 30 szt. 100
OPTOCHIN DO RÓŻNICOWANIA PNEUMOKOKÓW 5 szt. 200 7.Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatu ISO 13485:2003
NOVOBIOCIN DO HAMOWANIA WZROSTU GRONKOWCÓW KOAGULAZOUJEMNYCH 30 szt. 50
NORFLOXACIN 10 szt. 200
TOBRAMYCINE 10 szt. 100 9.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opinii KORLD.
PIPERACILIN 30 szt. 100
NEOMYCIN 30 szt. 150
CEFTAZIDIME 10 szt. 50
GENTAMYCIN -30 szt. 150
GENTAMYCIN 10 szt. 300
ERYTHROMYCIN 15 szt. 400
SULFAMETHAXAZOLE/TRIMETHOPRIM 1,25/23,75 szt. 500
CLINDAMYCIN 2 szt. 300
CIPROFLOXACIN 5 szt. 500
CEFOTAXIME 5 szt. 50
CEFUROXIME 30 szt. 300
CEFTAZIDIME 30 szt. 300
CEFOTAXIME 30 szt. 200
CEFACLOR 30 szt. 200
AZTREONAM 30 szt. 100
CEFINAZA DO BADANIA OBECNOŚCI BETALAKTAMAZY szt. 50
CEFOXITIN 30 szt. 400
TRIMETOPRIM 5 szt. 50
NETILMYCIN 10 szt. 100
TETRACYCLINE 30 szt. 200
TICARCILIN 75 szt. 50
TICARCILIN+CLAVULONIC 75/10 szt. 50
VANCOMYCIN 5 szt. 200
RIFAMPICIN 5 szt. 50
MINOCYKLINA 30 szt. 50
KWAS FUSYDOWY 10 szt. 50
AMPICILIN/SULFBACTAM 10/10 szt. 100
OFLOXACIN 5 szt. 50
MUPIROCYNA 200 szt. 300
MEROPENEM 10 szt. 100
MOXIFLOKSACYNA 5 szt. 50
AZYTROMYCYNA 15 szt. 100
KW.NALIDYKSOWY 30 szt. 50
CEFPODOKSYM 10 szt. 50
LEVOFLOXACIN 5 szt. 50
CEFOPERAZON+SULFBACTAM 105 szt. 100
TIGECYCLINE 15 szt. 50
BACITRACIN - RÓŻNICOWANIE STREPTOCOCCUS GR. A szt. 200
KRĄŻKI DO TESTU NA OXYDAZĘ CYTOCHROMOWĄ szt. 200
KRĄŻKI Z CZYNNIKIEM X DO RÓZNICOWANIA HAEMOPHILUS szt. 50
KRĄŻKI Z CZYNNIKIEM V DO RÓZNICOWANIA HAEMOPHILUS szt. 50
KRĄŻKI Z CZYNNIKIEM X i V DO RÓZNICOWANIA HAEMOPHILUS szt. 50
LINEZOLID 10 szt. 50
CHINUPRISTIN/DALFOPRISTIN szt. 50
GENTAMYCIN -30 szt. 150
ERTAPENEM szt. 50
DORIPENEM szt. 50
KRĄŻKI JAŁOWE BEZ ANTYBIOTYKU (CZYSTE) szt. 500
Podłoże Muller-Hinton - Podłoża gotowe na płytkach szt. 1 500 1.Wszystkie podłoża na płytkach muszą pochodzić od producenta wytwarzającego podłoża nieuwodnione.
Agar krwawy- Podłoża gotowe na płytkach szt. 4 000 2.Płytki Petriego muszą posiadać średnicę 90 mm.
Podłoże Chapmana - Podłoża gotowe na płytkach szt. 800 3.Gotowe podłoża na płytkach muszą być rozlane na płytki z żebrami wentylacyjnymi i posiadać na każdej płytce czytelną datę ważności, numer serii produkcji, nazwę podłoża i nazwę producenta.
Podłoże Mac Conkey- Podłoża gotowe na płytkach szt. 800 4.Płytki muszą być pakowane szczelnie po 10 szt. w folię, a następnie w pudełka kartonowe dla zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi.
Podłoże- Enterococosel agar- Podłoża gotowe na płytkach szt. 800 5.Zamawiający wymaga dostarczenia z ofertą przetargową dokumentów (dopuszcza się w formie elektronicznej na płycie CD) :
Podłoże Sabouraud+chlor.+gentamyc.- Podłoża gotowe na płytkach szt. 800 -deklaracji zgodności dla każdej oferowanej pozycji z asortymentu podłoży na płytkach,
Podłoże- Agar czekoladowy z bacytracyną- Podłoża gotowe na płytkach szt. 240 -przykładowych certyfikatów analizy - kontroli jakości,
Podłoże- Agar czekoladowy z polivitexem- Podłoża gotowe na płytkach szt. 240 -kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego,
Podłoże SS - Podłoża gotowe na płytkach szt. 300 -certyfikatu ISO 13485.
Podłoże Muller-Hinton z 5% krwią końską i 20 mg/l beta-NAD do lekowrażliwości organizmów wymagających - Podłoża gotowe na płytkach szt. 240 6. Wszystkie podłoża z wyjątkiem Muller-Hinton z 5% krwią końską i beta-NAD posiadają co najmniej 30 dniowy termin przydatności liczony od dnia dostarczenia do laboratorium
Podłoże CCDA do Campylobacter - podłoże gotowe na płytkach szt. 40
Podłoże CIN do Yersinia - podłoże gotowe na płytkach szt. 40
" Podłoże chromogenne do izolacji i wstępnej identyfikacji bakterii z rodzaju Candida - Podłoże gotowe na płytkach szt. 10
" szt. 120
"Podłoże chromogenne do izolacji identyfikacji szczepów Enterobacteriaceae z ESBL - Podłoże gotowe na płytkach
" szt. 120
"Podłoże chromogenne do izolacji bakterii opornych na karbapenemy - Podłoże gotowe na płytkach
" szt. 120
Podłoże chromogenne do izolacji i identyfikacji paciorkowców z grupy B - Podłoże gotowe na płytkach szt. 120
Podłoże chromogenne do izolacji i identyfikacji Enterococcus z VRE - Podłoże gotowe na płytkach szt. 120
Podłoże chromogenne do identyfikacji paciorkowców grupy B szt. 120
Podłoże chromogenne do izolacji i identyfikaciji S. aureus MRSA - Podłoże gotowe na płytkach szt. 120
Podłoże chromogenne do i identyfikacji szczepów Salmonella - Podłoże gotowe na płytkach szt. 120
Podłoże CCFA do Clostridium - podłoże gotowe na płytkach szt. 120
Bulion tryptozowo sojowy - Podłoża gotowe w probówkach szt. 1500
Bulion Todd-Hewitt z gentamycyną i kawsem nalidyksowym do hodowli GBS - Podłoża gotowe w probówkach szt. 300
Bulion selninowo fosforanowy - Podłoża gotowe w probówkach szt. 300
Generator atmosfery mikroaerofilnej szt. 100
Generator CO 2 szt. 300 1.Generatory do hodowli bakterii wymagających atmosfery wzbogaconej w CO 2 w pojemnikach bez konieczności dodawania wody.
Generator do hodowli bakterii beztlenowych szt. 50 1.Generatory do hodowli bakterii beztlenowych w pojemnikach bez konieczności dodawania wody.
Zestaw barwników do barwienia metodą Grama zestaw 1
Szybki test aglutynacyjny do identyfikacji Staph. Aureus op. 8
Szybki test aglutynacyjny do identyfikacji Salmonella op. 2
Test aglutynacji do oznaczania przynależności paciorkowców beta-hemolizujących do grup serologicznych A, B, C, D, F, G op. 3
Płytki odciskowe do kontroli mikrobiologicznej powierzchni dezynfekowanych metodą kontaktową z podłożem zawierającym neutralizatory związków hamujących wzrost bakterii - podłoża gotowe na płytkach szt. 1000
EDTA - inhibitor MBL - w probówkach po 2 ml szt. 10
Kwas fenyloboronowy inhibitor KPC - w probówkach po 2 ml szt. 10
Osocze królicze do wykrywania koagulazy Stap. Aureus op. 1
sterylne pałeczki do wymazów w probówkach z podłożem transportowym AMIES i węglem do pobierania materiału w kierunku beztlenowców szt. 100 instrukcja obsługi wymazówki na opakowaniu zbiorczym - probówki z etykietą w jęz. polskim umożliwiającą opisanie imieniem i nazwiskiem pacjenta i rodzajem materiału, zgodne z rozporządzeniem MZ z 5 listopada 2010 w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych, Ustawą o wyrobach medycznych z dn 20 maja 2010, zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia przeżywalności bakterii w 0, 24, 48, 72 godzinie przechowywania wydanego przez niezależną jednostkę certryfikującą
sterylne pałeczki do wymazów w probówkach z podłożem transportowym AMIES kl. Iia szt. 100 instrukcja obsługi wymazówki na opakowaniu zbiorczym - probówki z etykietą w jęz. polskim umożliwiającą opisanie imieniem i nazwiskiem pacjenta i rodzajem materiału, zgodne z rozporządzeniem MZ z 5 listopada 2010 w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych, Ustawą o wyrobach medycznych z dn 20 maja 2010, zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia przeżywalności bakterii w 0, 24, 48, 72 godzinie przechowywania wydanego przez niezależną jednostkę certryfikującą
Sporal A - biologiczny wskażnik procesu sterylizacji parą wodną w autoklawie - pasek bibuły nasączony zawiesiną Geobacillus stearothermophilus szt. 20 termin ważności min 6 miesięcy
Enterococcus faecalis, ATCC 29212 op. 1 1.Zamawiający wymaga dostarczenia z ofertą przetargową, instrukcji postępowania w języku polskim.
Escherichia coli, ATCC 25922 op. 1
Haemophilus influenza, ATCC 9934 op. 1
Pseudomonas aeruginosa, ATCC 27853 op. 1
Staphylococcus aureus, ATCC 29213 op. 1 2.Szczepy muszą pochodzić z maksymalnie 3 lub 4 pasażu kolekcji ATCC i mieć postać liofilizowanych krążków, gotowych do użycia na podłożu agarowym lub w bulionie.
Streptococcus pneumoniae ATCC 49619 op. 1 3.Termin ważności min. 6 m-cy.
System do przechowywania drobnoustrojów w stanie zamrożonym typu Microbank/Kriobank/Viabank itp. op. 1 4.opakowanie zbiorcze zawierające od 40 do 80 fiolek termin ważności min 12 miesięcy
PASKI NASĄCZONE GRADIENTEM STĘŻEŃ ANTYBIOTYKU DO ILOŚCIOWEGO OZNACZANIA MINIMALNEGO STĘŻENIA HAMUJĄCEGO WZROST BAKTERII I OZNACZANIA WYBRANYCH MECHANIZMÓW OPORNOŚCI BAKTERII NA ANTYBIOTYKI szt. 120 5.paski plastikowe pakowane pojedynczo z pochłaniaczem wilgoci w opakaowaniach zbiorczych nie większych niż 10 szt. Antybiotyki w zależności od potrzeb zamawiającego zamawiający wymaga pozytywnej opinii KORLD
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 14
Nazwa: Zadanie Nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 14: Przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do posiewów krwi i płynów ustrojowych do posiadanego przez laboratorium analizatora Bactek FX-40 - wg Załącznika Nr 2.
Podłoża / butelki / do posiewów krwi innych płynów ustrojowych w warunkach tlenowych z inhibitorem antybiotyków szt. 200 Certyfikat ISO 13485 dla podłóż jako wyrobów do diagnostyki in vitro. Dołączyć do oferty
Podłoża / butelki / do posiewów krwi innych płynów ustrojowych w warunkach beztlenowych z inhibitorem antybiotyków szt. 200 Certyfikat ISO 13485 dla podłóż jako wyrobów do diagnostyki in vitro. Dołączyć do oferty
Podłoże pediatryczne szt. 50 Certyfikat ISO 13485 dla podłóż jako wyrobów do diagnostyki in vitro. Dołączyć do oferty
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 15
Nazwa: Zadanie Nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 15: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szybkich testów kasetkowych do diagnostyki chorób zakaźnych - wg Załącznika Nr 2
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do wykrywania rota i adenowirusów w próbce kału test 20 czułość testu dla adenowirusa:>99% ,swoistość:98 % czułość testu dla rotawirusa >99 %, swoistość >99 %,+ kontr. Pozytywna w zestawie
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do wykrywania toksyny A i B Clostridium difficile w próbce kału test 20
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do wykrywania dehydrogenazy glutaminowej (GDH) Clostridium difficile w próbce kału test 25 "
Czułość analityczna testu: 0,8 ng/ml"
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do wykrywania norowirusa z genogrupy 1 I 2 w próbce kału test 25 Czułość 92 %, swoistość 98 %
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do wykrywania antygenu Helicobacter pylori w próbce kału test 60 kontr.pozytywna w zestawie,czułośc >94%,swoistość >99%
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do wykrywania antygenu Giardia lamblia w próbce kału test 80 czulosc 100%,swoistosc= 95,2%
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do wykrywania Campylobacter w próbce kału test 25 test do wykrywania w kale Antygenu Campylobacter Jejuni i Coli,czul. =98,4%,awoistość =98,6%
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do wykrywania 4 markerów wirusa Epstein Baar (EBV) w surowicy krwi : test 50 4 markery= p/cial IgG, IgM przeciw kapsydowemu Antygenu wirusa VCA,+ p/ciala IgG przeciw Antygen. EBNA,+p/ciala heterofilne Paulla i Bunella
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do wykrywania jednocześnoe Giardia/Cryptosporidium/Entamoeba w próbce kału test 20
Jakościowy immunochromatograficzny test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania Kalprotektyny na 2 poziomach screeningowych test 20 test o czułości 50 i 200 ug hCp/g kału
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 16
Nazwa: Zadane Nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 16: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora immunodiagnostycznego wraz z jego dzierżawą - wg Załącznika Nr 2.
TSH ozn. 2200
FT4 ozn. 500
FT3 ozn. 300
PSA ozn. 1200
TROPONINA ozn. 100
HBsAg ozn. 2000
HIV Ab+Ag ozn. 1000
ANTY-HCV ozn. 2000
CA 19-9 ozn. 300
CA 15-3 ozn. 100
CA 125 ozn. 300
CEA ozn. 300
AFP ozn. 100
Anty- TPO ozn. 100
Anty-TG ozn. 100
Anty-Hbs ozn. 200
Witamina B12 ozn. 100
INNE AKCESORIA /Niezbędne kalibratory,kontrole, odczynniki dodatkowe- Wymienić/
Dzierżawa analizatora Zgodne z tabelą: PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA 12 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 17
Nazwa: Zadanie Nr 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 17: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do oznaczania HbA1c wraz z dzierżawą analizatora - wg Załącznika Nr 2.
ZESTAW ODCZYNNIKOWY ozn. 200 Dostawca pasków zapewnia bezpłatny udział laboratorium w internetowej analizie STANDLAB.
Materiał kontrolny HbA1c op. 2
Dzierżawa analizatora Zgodne z tabelą: PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA
12 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 18
Nazwa: Zadanie Nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 18: Przedmiotem zamówienia jest dostawa półautomatycznego analizatora osadu moczu wraz z materiałami pomocniczymi - wg Załącznika Nr 2.
Paski testowe do analizatora moczu ozn. 10 000 Dostawca pasków zapewnia bezpłatny udział laboratorium w internetowej analizie testów jakościowych i półilościowych prowadzoych - StandLab w okresie trwania umowy.
Mocz kontrolny poziom I i II op. 6
Inne niezbędne odczynniki i akcesoria na czas obowiązywania umowy (proszę wymienić) op.
Dzierżawa analizatora Zgodne z tabelą: PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA
12 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 19
Nazwa: Zadanie Nr 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 19: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do Pracowni Cytologii i Histopatologii - wg Załącznika Nr 2.
Szkiełka podstawowe Szkiełka podstawowe, cięte krawędzie, dwustronne pole matowe na jednym końcu szkiełka, opakowanie 50 sztuk op 1 000
Kasetki histopatologiczne Kasetka histopatologiczna biopsyjna z przykrywką zrywalną do przeprowadzania bardzo drobnych wycinków z otworkami wielkości 0,35 mm.., dł. 40 mm. Kasetka ze specjalną komorą na materiał. Powierzchnia skośna kasetki powinna posiadać fakturę lekko szorstką, umożliwiającą naniesienie ołówkiem kolejnego numeru badań. Odporne na odkształtowanie pod wpływem podwyższonej temperatury oraz odczynników chemicznych stosowanych w trakcie badań (ksylen, formalina). Białe, kolor. szt 10 000
Kasetki histopatologiczne Kasetki histopat. ze zrywalnym wieczkiem (kwadratowe otwory) szt 25 000
Cytofix Utrwalacz do badań cytologicznych szt 4
Balsam do zalepiania szkiełek Klej do zalepiania szkiełek histopatologiczny a'500 ml szt 10
Gąbka biopsyjna Gąbka biopsyjna do kasetek histopatologicznych a'1000 szt op 20
Odwapniacz Odwapniacz do kości szybko działający szt 2
Hematoksylina Harrisa Hematoksylina Harrisa, zakwaszana (opakowanie 1l) l 2
Hematoksylina meyera Hematoksylina Meyera (opakowanie 1l) l 10
Eozyna wodna Eozyna wodna (opakowanie 1 l) l 20
Oranż G-6 Oranż G-6 (opakowanie 1l) l 2
EA -50 EA-50 (opakowanie 1l) l 2
Parafina histopatologiczna Parafina histopatologiczna (sypka) do użytku w procesorach (opakowanie 10 kg) kg 60
Pojemniki do transportu "Pojemniki do transportu materiału chirurgicznego o pojemności :
520 ml" szt 175
850 ml szt 125
1,2 L szt 125
3,4 L szt 125
5,6 L szt 50
Szkiełka nakrywkowe "Szkiełka nakrywkowe o wym.
24 x 60 mm" szt 20 000
Szkiełka nakrywkowe "Szkiełka nakrywkowe o wym.
24 x 50 mm" szt 30 000
Szkiełka atchezyjne "Szkiełka silanizowane białe pole do opisu.
Wym. 25x75x1 mm (op. a`72 szt)" op 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 20
Nazwa: Zadanie Nr 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 20: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do Pracowni Cytologii i Histopatologii - wg Załącznika Nr 2.
Nożyki mikrotomowe Żyletki mikrotomowe do skrawania wstążeczkowego nadającesię do skrawania tkanki twardej i materiału miękkiego. Dł. - 80 mm; Wysokość - 8 mm; Kąt żyletki - 35 °; materiał wykonania: stal nierdzewna pokryta teflonem; kompatybilne z uchwytem do ręcznego skrawania F80 mini Feather (op. - 50 szt.) op 15
Nożyki mikrotomowe Żyletki mikrotomowe do kriostatu. Dł. - 80 mm; Wysokość - 8 mm; Kąt żyletki - 35 °; materiał wykonania: stal węglowa ( op. - 20 szt.) op 2
Kartoniki do archiwizacji bloczków parafinowych Kartoniki do przechowywania w archiwum bloczków parafinowych (karton na 300 szt.) szt 80
Kartoniki do archiwizacji preparatów histopatologiczych Kartoniki do przechowywania w archiwum preparatów histopatologicznych (karton na 1200 szt.) szt 100
Parafina histopatologiczna Parafina histopatologiczna temp. topnienia 56-58°Cw formie granulatu do infiltracji i zatapiania materiału metodami manualnymi i w urządzeniach zatapiających kg 200
Tusz do znakowania materiałów tkankowych Tusz do znakowania materiałów tkankowych, zielony, op. a`60 ml op 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 21
Nazwa: Zadanie Nr 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 21: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do Pracowni Cytologii i Histopatologii - wg Załącznika Nr 2.
Ksylen Odczynnik do barwienia i utrwalania preparatów (czysty do analizy) l 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Część nr: 22
Nazwa: Zadanie Nr 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie Nr 22: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do Pracowni Cytologii i Histopatologii - wg Załącznika Nr 2.
Patomorfanol "Odczynnik do barwienia i utrwalania preparatów
(stężenie 99,9%)" l 500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.