Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Jasło: Wymiana bram garażowych w obiekcie strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle
Numer ogłoszenia: 343310 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Mickiewicza 33, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4435800, faks 013 4435808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana bram garażowych w obiekcie strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących bram garażowych w obiekcie strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle na bramy segmentowe z napędami elektrycznymi i podłączenie do centrali zdalnego sterowania. Zakres zamówienia obejmuje : a) demontaż istniejących bram - 8 szt. b) montaż bram wraz z napędami elektrycznymi - 8 szt. c) roboty elektryczne - wykonanie przyłączy elektrycznych do każdego napędu bram oraz podłączenie do centrali zdalnego sterowania. Szczegółowy zakres zamówienia zawierają : Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Wymagania techniczno-jakościowe stanowiącymi załączniki do siwz. Okres gwarancji liczony od daty odbioru końcowego - wg oferty wykonawcy. Koszty okresowego serwisowania w okresie gwarancji ponosi wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle - Bank Spółdzielczy w Rymanowie Oddział Jasło nr 81 8636 0005 2006 0015 8899 0003 z dopiskiem -Wymiana bram garażowych 3. Kopia dowodu wniesienia wadium powinna być dołączona do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopie poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie wymaganego Wykazu robót budowlanych, dokumentującego wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie montażu bram garażowych o wartości każdorazowo co najmniej 40 000,00 złotych brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, którego wzór określono w załączniku nr 6 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według zasady spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
Podpisany i uzupełniony wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Okres gwarancji - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspjaslo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle
ul. Mickiewicza 33
38-200 Jasło
Pokój 206a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaśle, ul. Mickiewicza 33, 38-200 Jasło, pokój nr 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 w Jaśle w ramach projektu pn. Czwórkowa kraina zabawy - Jasielski Budżet Obywatelski na 2024 rok
- Modernizacja dwóch skwerów miejskich: w obrębie działki o nr ewid. 518, zlokalizowanego pomiędzy ulicami Słowackiego i Czackiego w Jaśle oraz w obrębie działki o nr ewid. 916/2.
- Przebudowa placu postojowego przy ulicy Władysława Jagiełły
- Dostawa tłucznia na zadanie pn. "Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1860R Trzcinica - Jareniówka" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A.
- Prace budowlane dotyczące placów zabaw przy Przedszkolach Miejskich w Jaśle realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Wymiana stolarki okiennej w budynku RZGW w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Sienkiewicza 2
- "Budowa żłobka w miejscowości Wiązownica"
- Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.
- Komisariat II Policji - budowa nowej siedziby wraz z wiatą garażową i zagospodarowaniem terenu
- Wymiana drzwi ppoż. na terenie Internatu w OSiW w Oleśnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.