Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Mińsk Mazowiecki: Usługi graficzne i drukarskie
Numer ogłoszenia: 343316 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy , ul. Gen. K. Sosnkowskiego 43, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 759 32 98, faks 25 759 32 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psds.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi graficzne i drukarskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: w części 1 wydruk fotografii na wernisaż, w ramach projektu pn.: Niepełnosprawni - pełnoprawni obywatele, w Powiecie Mińskim, w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wskazane zadanie obejmuje wydruk 30 fotografii w formacie 70 x 100 cm oraz ich oprawę w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem i deformacją. w części 2 opracowanie graficzne i druk albumów, kalendarzy, plakatów informacyjnych, pocztówek oraz wydruk zaproszeń, w ramach projektu pn.: Niepełnosprawni - pełnoprawni obywatele, w Powiecie Mińskim, w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje 12 Zadań: 1)Opracowanie graficzne i druk albumów ze zdjęciami uczestników sesji (250 szt.) 2)Opracowanie graficzne i druk albumów ze sztuki (250 szt.) 3)Opracowanie graficzne i wydruk albumów z pracami plastycznymi uczestników (200 szt.) 4)Przygotowanie graficzne i wydruk kalendarzy z profesjonalnej sesji fotograficznej (250 szt.) 5)Opracowanie graficzne i druk plakatów informacyjnych o wernisażu (100 szt.) 6)Opracowanie graficzne i druk plakatów informacyjnych (sztuka pt.: Ciaptak czyli rzecz o tolerancji) (200 szt.) 7)Opracowanie graficzne i druk plakatów informacyjnych (projekcja filmów) (200 szt.) 8)Opracowanie graficzne i druk promocyjnych pocztówek z pracami plastycznymi uczestników (6000szt.) 9)Wydruk zaproszeń na wernisaż (100 szt.) 10)Wydruk zaproszeń na projekcję (150 szt.) 11)Wydruk zaproszeń na premierę sztuki (150 szt.) 12)Wydruk zaproszeń na imprezę podsumowującą (250 szt.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnianie warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W zakresie sytuacji finansowej Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcja/spółki cywilne), każdy z Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4.2. Wykonawcy występujący wspólnie łącznie składają oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1 oraz III.6 ppkt 1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1. Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 2. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 3. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej. 4. Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przy zawieraniu umowy, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. 5. Gdy nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji poszczególnych działań w ramach zamówienia poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psds.pl, www.powiatminski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Gen. K. Sosnkowskiego 43 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy ul. Gen. K. Sosnkowskiego 43 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój biurowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Niepełnosprawni - pełnoprawni obywatele, realizowany w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydruk fotografii na wernisaż, w ramach projektu pn.: Niepełnosprawni - pełnoprawni obywatele, w Powiecie Mińskim, w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk fotografii na wernisaż, w ramach projektu pn.: Niepełnosprawni - pełnoprawni obywatele, w Powiecie Mińskim, w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wskazane zadanie obejmuje wydruk 30 fotografii w formacie 70 x 100 cm oraz ich oprawę w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem i deformacją..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie graficzne i druk albumów, kalendarzy, plakatów informacyjnych, pocztówek oraz wydruk zaproszeń, w ramach projektu pn.: Niepełnosprawni - pełnoprawni obywatele, w Powiecie Mińskim, w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne i druk albumów, kalendarzy, plakatów informacyjnych, pocztówek oraz wydruk zaproszeń, w ramach projektu pn.: Niepełnosprawni - pełnoprawni obywatele, w Powiecie Mińskim, w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje 12 Zadań: 1)Opracowanie graficzne i druk albumów ze zdjęciami uczestników sesji (250 szt.) 2)Opracowanie graficzne i druk albumów ze sztuki (250 szt.) 3)Opracowanie graficzne i wydruk albumów z pracami plastycznymi uczestników (200 szt.) 4)Przygotowanie graficzne i wydruk kalendarzy z profesjonalnej sesji fotograficznej (250 szt.) 5)Opracowanie graficzne i druk plakatów informacyjnych o wernisażu (100 szt.) 6)Opracowanie graficzne i druk plakatów informacyjnych (sztuka pt.: Ciaptak czyli rzecz o tolerancji) (200 szt.) 7)Opracowanie graficzne i druk plakatów informacyjnych (projekcja filmów) (200 szt.) 8)Opracowanie graficzne i druk promocyjnych pocztówek z pracami plastycznymi uczestników (6000szt.) 9)Wydruk zaproszeń na wernisaż (100 szt.) 10)Wydruk zaproszeń na projekcję (150 szt.) 11)Wydruk zaproszeń na premierę sztuki (150 szt.) 12)Wydruk zaproszeń na imprezę podsumowującą (250 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup pojazdu asenizacyjnego
- Zakup wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Zamieniu
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Stojadłach (formuła zaprojektuj i wybuduj) (II)
- "Wykonanie odnowienia malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim"
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jabłoniowej w Starej Niedziałce (I etap)
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
- Usługi w zakresie drukowania wraz z dostawą materiałów poligraficzno-reklamowych małoformatowych i wielkoformatowych z zastosowaniem technologii cyfrowej
- Usługi druku materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. ,,Imago Mundi-przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.