Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Szamotuły: Budowa boiska szkolnego Międzyszkolne Centrum Lekkoatletyczne w Szamotułach
Numer ogłoszenia: 343342 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Hugona Kołłątaja , ul. Mickiewicza 4, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2921579, faks 061 2926267.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska szkolnego Międzyszkolne Centrum Lekkoatletyczne w Szamotułach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska szkolnego Międzyszkolne Centrum Lekkoatletyczne w Szamotułach. Zakres robót obejmuje: - roboty demontażowe, - wykonanie bieżni okólnej i prostej z nawierzchni poliuretanowej, - wykonanie rzutni do pchnięcia kulą, - wykonanie rozbiegu do rzutu oszczepem, - wykonanie skoczni w dal z dwiema piaskownicami, - wykonania boiska do piłki nożnej (trawa naturalna), - wykonanie boiska do piłki siatkowej (trawa naturalna), - wykonanie skoczni wzwyż z rozbiegiem, - wykonanie odwodnienia liniowego, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie pozostałych terenów zieleni, - wykonanie drenaży oraz kanalizacji deszczowej ze studzienkami, - dostawę wyposażenia sportowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.70 - 45.11.27.70 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w formie pieniężnej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy nr : 31 9072 0002 0440 0051 2370 0101 z dopiskiem Przetarg boiska Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w kancelarii Zespołu Szkół nr 3 pok. 101 Zwrot wadium zostanie dokonany na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat wykonanie co najmniej dwóch robót związanych z budową boisk sportowych o nawierzchni z trawy naturalnej oraz bieżni poliuretanowej). Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku oddzielnego wykonywania boiska i bieżni. b) zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa (uprawnienia o drogowe) dodatkowo wymagana osoba z uprawnieniami kanalizacyjnymi. c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł d) posiadają zdolność kredytową lub środki na rachunku na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. XIV SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej c) dane na temat kierownika budowy oraz innych osób sprawujących nadzór w poszczególnych branżach zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. XIII b, wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającym przynależność do izby zawodowej inżynierów i techników budownictwa, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie potwierdzające warunek opisany w pkt. XIII a. e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3.szkola.pl lub http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Szamotułach
64-500 Szamotuły ul. Mickiewicza 4
tel. (061) 29 21 579, fax. (061) 29 26 267.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 im. Hugona Kołłątaja w Szamotułach 64-500 Szamotuły ul. Mickiewicza 4 tel. (061) 29 21 579, fax. (061) 29 26 267.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i staplerów
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baborowie"
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Wykonanie remontu boiska do gry w piłkę ręczną w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
- Budowa ul. Polnej w Czarnej Białostockiej
- Budowa szlaku rowerowego przebiegającego przez dziedziniec założenia pałacowego w Goszczu wraz z nasadzeniami cieniującymi i elementami małej architektury
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Głogowskiej w Poznaniu (od nr 179 do nr 189)
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.