eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku biurowego pod potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Kielce: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku biurowego pod potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu.
Numer ogłoszenia: 343412 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302048 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3445429, 3421307, 3421715, faks 041 3442825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku biurowego pod potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, (ze wskazaniem na koordynatora) b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d) drogowej, dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku biurowego pod potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu w okresie realizacji inwestycji oraz gwarancji. 2. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, zatwierdzonej dokumentacji projektowej i udzielonego pozwolenia na budowę, umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku biurowego pod potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu 3. W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego: 3.1. Wykonawca będzie realizował zamówienie poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.2. Wykonawca poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie wykonywał czynności określone w art.25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118, z późnie. zm.) oraz inne określone przez Zamawiającego. 3.3. Do innych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) uczestniczenie w uzgadnianiu opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo - finansowego b) zapoznanie się z dokumentacją projektową, terenem budowy; c) posiadanie telefonu komórkowego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt, w razie konieczności codzienny telefoniczny kontakt z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, d) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, e) zapewnienie ciągłości świadczonej usługi, w przypadku nieobecności ustanowionych inspektorów nadzoru f) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową z Wykonawcą robót budowlanych, w tym harmonogramem rzeczowo - finansowym, g) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwości wykonanych robót (zakresu, jakości, w szczególności potwierdzenie w dzienniku budowy zapisów kierownika budowy w trakcie realizacji oraz gotowości zadania inwestycyjnego do odbioru, h) w czasie każdorazowego pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzania bytności poprzez dokonywanie stosownego w nim zapisu. i) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, j) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, k) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mięć wpływ na terminowość i poprawność wykonywanych robót przez Wykonawcą robót budowlanych oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, l) rozstrzyganie z kierownikiem budowy w porozumieniu z nadzorem autorskim wątpliwości natury technicznej; powstałych w trakcie realizacji robót, z tym, że zmiany projektowe mające wpływ na wysokość wynagrodzenia wymagają akceptacji Zamawiającego m) pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór - min. 2 razy w tygodniu, n) przyjazd na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach, o) w przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót, Wykonawca zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, dokonując stosownego wpisu w dzienniku budowy, żąda dokonania poprawek, zgłasza pisemnie Zamawiającemu oraz jeśli jest to konieczne, wstrzymuje wykonanie robót, p) sprawdzanie jakości wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, przez co rozumie się sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących dostarczonych materiałów; Wykonawca dokonuje ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem; w razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości materiału przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od Wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału, jak również powiadomienia Zamawiającego o zaistniałym fakcie, q) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń oraz badań, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, r) sprawdzenie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczej, s) uczestniczenie w odbiorach częściowych, stanowiących podstawę rozliczenia wykonanych robót przez Wykonawcę robót budowlanych oraz udział w czynnościach odbioru końcowego i przekazywaniu zadania inwestycyjnego do użytkowania, t) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w dokumentach rozliczeniowych przekazywanych przez Wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu, u) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót (podanie zakresu i wartości wykonanych robót), v) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 3.4. Wykonawca nie może samodzielnie podejmować decyzji mających wpływ na wzrost kosztów nadzorowanego zadania inwestycyjnego, jak również nie jest upoważniony do zlecania dodatkowych robót bez zgody Zamawiającego, z wyjątkiem robót, których wykonanie jest niezbędne w celu likwidacji istniejącego stanu zagrożenia życia lub mienia. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest nie dopuszczalne. 2) Z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia jako koordynatora ich czynności na budowie inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian skutkujących zmianą warunków umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. 6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad. Informacje o inwestycji będącej przedmiotem nadzoru inwestorskiego. 1) Adres inwestycji: działki o nr ewid. 1492/3, 1343/30 (pas drogowy) położone w Kielcach u zbiegu ulic Wrzosowej i Ks. J. Popiełuszki. 2) Miejsce narad: plac budowy lub siedziba Starostwa Powiatowego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, 3) Parametry techniczne obiektu: kubatura 48 921,80 m3, powierzchnia netto 11 362,56 m2,powierzchnia użytkowa 7 904,88 m2 4) Inwestycja obejmuje budowę budynku biurowego pod potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Kielcach z instalacjami wewnętrznymi: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektryczną, teletechnicznymi, niskoprądowymi, gaśniczą, budowa zjazdu tymczasowego z drogi wojewódzkiej nr 764, budowa parkingu na 280 miejsc, budowa instalacji sanitarnych zewnętrznych wraz z przyłączami, budowa stacji transformatorowej i linii n.n. zasilającej budynek wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Pracy Inwestprojekt Świętokrzyski,, ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 234240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 234240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 480680,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.