Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Radom: Serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych WITD w Radomiu
Numer ogłoszenia: 343416 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Radomiu , ul. Limanowskiego 29A, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 363 51 87, faks 48 363 51 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowsze.witd,gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych WITD w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis, naprawa wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowsze.witd.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-610 Radom ul. Limanowskiego 29a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Radomiu, ul. Limanowskiego 29a w pok. 10 (sekretariat) nie później niż do dnia 27.10.2011r. do godz. 10:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych w Radomiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 POJAZDÓW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych w Ciechanowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 POJAZDY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych w Płocku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 POJAZDY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych w Grójcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 POJAZDY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych w Ostrołęce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 POJAZD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 POJAZDY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych w Garwolinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 POJAZD.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: serwis, naprawę wraz z dostawą części, podzespołów i akcesoriów oraz przeglądy samochodów służbowych w Siedlcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 POJAZDY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.21.00-4, 50.11.21.10-7, 50.11.23.00-6, 50.11.65.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami.
- Dostawa klipsów i trokarów dla potrzeb Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Usługa utrzymania terenów sportowych.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Grodziec, Zamek Grodziec (XV w.) Donjon Zamku - wzmocnienie konstrukcji kroksztynów, naprawa i rekonstrukcja uszkodzonej bariery machikuł na poziomie środkowej galerii" - ETAP 1,
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Utrzymanie w sprawności technicznej sieci kanalizacyjnej w kompleksach wojskowych m. Czarne.
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.