To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343417 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Kwilcz: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o szerokości 4m w obrębie Józefowo.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312182
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kwilcz, krajowy numer identyfikacyjny
63125896800000, ul.
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
23,
64420
Kwilcz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 29 15 065, faks
61 29 15 264, e-mail
inwestycje@kwilcz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kwilcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o szerokości 4m w obrębie Józefowo.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RRG.2717.2016.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogowych robót budowlanych z materiałów Wykonawcy w zadaniu pn.: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o szerokości 4m w obrębie Józefowo na długości od km.0+000 do km. 0+1000.2. Zaprojektowano nawierzchnię o następujących parametrach: - nawierzchnia drogi gminnej z destruktu bitumicznego oraz skropienie emulsją asfaltową o grub. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm o grub. 5 cm, - podbudowa z tłucznia gruzobetonowego frakcji 0/62 mm - warstwa dolna o grub. 20 cm, - szerokość jezdni 4,0m, - pobocza gruntowe o szerokości 0,5m. Przedmiotowa droga jest drogą o nawierzchni gruntowej z małym natężeniem ruchu. Wykonawca na przedmiotowe prace udzieli 36 mc gwarancji i rękojmi. Na przedmiotowe prace Zamawiający posiada zgłoszenie w oparciu o art. 29 i art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290). 3. Główne obowiązki Wykonawcy w ramach zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzgodnienia z odpowiednimi organami projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz do zapewnienia dojazdów i dojść do posesji, a także wszelkich objazdów, przejazdów, związanych z planowaną inwestycją. Ilekroć w dokumentacji określono nazwę produktu lub technologii, należy rozumieć, że dopuszcza się rozwiązania równoważne. Oferując urządzenia równoważne Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do oferty stosownych dokumentów zawierających opis oraz parametry tych produktów po to, aby Zamawiający mógł ocenić czy są to produkty równoważne. 4. Dodatkowe wymagania i zalecenia Zamawiającego. o zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia (koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca), o wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i materiałów, ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, o wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, o ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, o zastosowane przez Wykonawcę materiały i wyroby budowlane powinny spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (art. 10), to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi, o Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, o Wykonawca powinien zorganizować teren budowy oraz zabezpieczyć teren wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, o Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewni utylizacje odpadów stałych, o Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy, o Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń technicznych i budowli oraz dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów obiektów ( linie technologiczne, światłowód, sieć wodociągowa, kanalizacyjna, energetyczna, istniejący drzewostan). Podkłady geodezyjne na których został sporządzony projekt może nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze. 4. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza : o dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji, o dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, o dokona inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( do odbioru przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest doręczyć dokument potwierdzający wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem jej złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej w Międzychodzie). 5. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary uszczegóławiające przedmiot zamówienia mają charakter informacyjny i pomocniczy i nie są obligatoryjne dla Wykonawcy. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost ze Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), jak również nieujęte w STWiOR, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich badań a także opłat. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się skróconym projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w załączniku nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233123-7,
45233200-1,
45233220-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT173085.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 260599.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.