Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Bełchatów: Utworzenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jednostką Samorządu Terytorialnego Miasta Bełchatów współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 343430 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa , ul. T. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 7335198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jednostką Samorządu Terytorialnego Miasta Bełchatów współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utworzenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jednostką Samorządu Terytorialnego Miasta Bełchatów współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 768.951,64 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 30.21.40.00 - Stacje robocze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 ), w sposób i w terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655 z późn. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wdrożyli w sposób należyty, potwierdzony dokumentami - co najmniej 1 system informacji przestrzennej z możliwych czterech wariantów: gminne/miejskie/powiatowe/wojewódzkie oparty na hurtowniach danych oraz serwerach mapowych, w mieście porównywalnym pod względem wielkości z miastem Bełchatów tj. posiadającym więcej niż 60 000 mieszkańców, posiadający m.in. funkcjonalność w zakresie generowania pism z danymi spraw na podstawie szablonów, przechowywania wielu pism w danej sprawie oraz połączenia z systemem GIS zapewniające jako minimum uzyskiwanie danych nt właścicieli działek i budynków ewidencyjnych oraz samoczynne tworzenie obiektów decyzji na warstwach mapy bez konieczności przeglądania obrazu mapy i operowania na nim (tj. przez wykorzystanie opisowych danych o numerach działek). Wykaz wdrożonych systemów zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ Tabela 1, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wdrożenie. b) W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wdrożyli w sposób należyty, co najmniej 1 miejski Geoportal oparty na technologii WebGIS posiadający funkcjonalność i cechy zbliżone do określonych w zamówieniu tj. przynajmniej: - Geoportal dostępny poprzez przeglądarkę popularną WWW w środowisku interfejsu wyświetlania mapy opartego na stronach HTML, - Użytkowanie geoportalu nie nakłada na użytkownika konieczności pobierania i instalacji dodatkowego oprogramowania np. ActiveX, środowiska JRE, - Geoportal ma możliwość prezentacji danych GIS wektorowych i rastrowych, zdjęć, opisów tekstowych, - Opcje zbliżania i oddalania mapy w tym poprzez wprowadzenie skali, suwak, możliwość zbliżenia do zaznaczonego prostokąta, - Opcja przesuwania mapy, - Wyszukiwanie obiektów z użyciem list wyboru, - Włączanie/wyłączanie warstw poprzez legendę lub listę warstw, - Drukowanie z użyciem przygotowanego szablonu, - Konfigurowalna lista profili, - Prezentowanie szczegółowych opisów obiektów w postaci okien-formularzy, - Pomiar odległości i/lub powierzchni na mapie, - Wyszukiwanie najkrótszych tras pomiędzy punktami o ustalonym adresie. Zamawiający umożliwia przedstawienie wymaganych funkcjonalności łącznie w kilku wdrożeniach. Wykaz wdrożonych Geoportali (wraz ze wskazaniem adresu internetowego, pod którym geoportal jest dostępny), zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ Tabela Nr 2, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wdrożenie). c) W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wdrożyli, w sposób należyty, co najmniej 1 system obsługi metadanych, posiadający funkcjonalności i spełniający następujące kryteria: - zapewnia zgodność z postanowieniami Dyrektywy INSPIRE oraz Rozporządzeniem Komisji Nr 1205/2008 z dnia 3.12.2008 w sprawie dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w zakresie metadanych, - spełnia wymagania norm ISO 19115, 19119, 19139, - obsługuje profil INSPIRE w pełni zgodny z Zasadami Wdrażania INSPIRE (INSPIRE Metadata Implementing Rules), - posiada pełną obsługę języka polskiego, - posiada funkcje walidacji metadanych zgodnie z ISO 19139, - umożliwia bezpośrednie powiązanie metadanych z danymi przestrzennymi, - umożliwia automatyczną publikację metadanych w katalogu metadanych, - umożliwia podgląd metadanych za pośrednictwem interfejsu WWW, - umożliwia nadanie ograniczeń dostępu dla użytkowników do poszczególnych dokumentów metadanych, - umożliwia publikację metadanych w katalogu metadanych zgodnym ze specyfikacją CSW (Katalog Sernice for the Web) w obowiązującej w przepisach INSPIRE wersji 2.0.2 wspierającej Profil Aplikacyjny ISO w wersji 1.0. Wykaz opisujący wdrożony system zawiera Załącznik 4 do SIWZ Tabela 3, do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte jego wdrożenie. Warunki wymienione w punktach a), b), c) powinny być spełnione łącznie UWAGA: Ze względu na specyfikę rozwiązań GIS/SIT, przy weryfikacji powyższych warunków podmiotowych Zamawiający nie będzie uwzględniał zadań typu: tworzenie i aktualizacja map geodezyjnych, map katastralnych, zakładanie i modernizacja ewidencji gruntów, budynków, lokali. d) Dysponują: - minimum dwoma specjalistami w zakresie administrowania bazami danych, którzy brali udział w realizacji min. dwóch projektów związanych z administrowaniem bazami, z opisem doświadczenia w tym zakresie - minimum dwoma specjalistami ds. GIS/SIT z opisem doświadczenia w zakresie budowy i obsługi baz danych, interfejsów wejścia/wyjścia opartych na WWW oraz wdrażania systemów informatycznych związanych z wykorzystaniem danych przestrzennych Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Udzielą gwarancji minimalnej 24 miesiące, licząc od daty obioru końcowego: - oświadczenie na formularzu ofertowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z powyższym opisem); - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem, 3. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres usług, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom, 4. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bełchatowa, Zespół Zamówień Publicznych (bud. B, pok. 13) ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów (woj. łódzkie).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bełchatowa, Zespół Zamówień Publicznych (bud. B, pok. 13) ul. Kościuszki 1, 97-400 Bełchatów (woj. łódzkie).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa IV Społeczeństwo Informacyjne, Działanie IV.2-E-Usługi Publiczne. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia o 3 miesiące terminu wykonania zamówienia w przypadku wyrażenia zgody przez instytucję zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013..
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez aktualizację dokumentacji, szkolenia pracowników i audyty w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap II
- Wykonanie operatów szacunkowych z uwzględnieniem ceny jednostkowej dla każdej z wycenianych działek dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych.
- Dostawa koncentratów do dializ
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Wola Pszczółecka oraz Restarzew
- Zakup autobusu z napędem niskoemisyjnym
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego nieużywanego oprogramowania komputerowego
- Dostawa komputerów typu AiO dla Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.