Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Białystok: DOSTAWA I MONTAŻ BEZPRZEWODOWYCH, PRZESTAWNYCH PODNOŚNIKÓW KOLUMNOWYCH O NAPĘDZIE HYDRAULICZNO - ELEKTRYCZNYM
Numer ogłoszenia: 343438 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalne Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp.zo.o. , ul. Składowa 7, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7428223, faks 085 7428223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ BEZPRZEWODOWYCH, PRZESTAWNYCH PODNOŚNIKÓW KOLUMNOWYCH O NAPĘDZIE HYDRAULICZNO - ELEKTRYCZNYM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Głównym przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 szt. bezprzewodowych, przestawnych, kolumnowych podnośników samochodowych o napędzie elektryczno - hydraulicznym. Wszystkie podnośniki musza być jednego typu i wykonane przez tego samego producenta. 2) Podnośniki będą przeznaczone do podnoszenia jedno i dwuczłonowych autobusów marki Man, Mercedes i Solaris o rozmiarze kół 275/70R22,5 - 295/80R22,5, co wskazuje, że będą pracowały w zestawach po dwie lub trzy pary kolumn. 3) Zestawy podnośników będą zamontowane na posadzce betonowej w trzystanowiskowej hali napraw autobusów. 4) Przedmiotowe podnośniki muszą być wykonane i spełniać wymagania zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28.12.2001r w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać dźwigniki (Dz. U z 2002r nr 4 poz. 43). 5) Podnośniki muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2010 r, nie mogą być wyrobem prototypowym. 6) Zamawiający udostępni pracowników i sprzęt do rozładunku dostarczonych podnośników oraz we własnym zakresie dokona zgłoszenia do Dozoru Technicznego i wykona czynności związane z uzyskaniem zezwolenia na ich użytkowanie. Parametry techniczne i wymagania wobec przedmiotowych podnośników określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dodatkowy przedmiot zamówienia. Dodatkowym przedmiotem zamówienia jest transport podnośników do siedziby Zamawiającego wskazanej w rozdz. I SIWZ i montaż (ustawienie) w miejscu przez niego wskazanym oraz stanowiskowe szkolenie w siedzibie Zamawiającego mechaników i nadzoru z zakresu obsługi dostarczonych podnośników. Koszt realizacji dodatkowego przedmiotu zamówienia musi być wliczony w cenę podnośników. 3) Odpowiedzialność Wykonawcy za przedmiot zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za zamówione urządzenia do chwili dokonania ich odbioru przez Zamawiającego, który nastąpi po ich montażu i próbnym uruchomieniu. 2. Gwarancja, rękojmia i serwis na przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczone podnośniki na okres nie krótszy niż 24 miesiące, począwszy od dnia dopuszczenia podnośników do eksploatacji przez Urzad Dozoru Technicznego. Rękojmia obejmuje także odpowiedzialność za inne szkody powstałe w wyniku wad dostarczonych podnośników. Wykonawca będzie zobowiązany do serwisowania dostarczonych podnośników w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie może być dłuższy niż 48 godz. od telefonicznego lub faksowego zgłoszenia. Naprawa uszkodzonego podnośnika musi być wykonana w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia awarii. Wykonawca musi zapewnić serwisowanie lub dostawy części do dostarczonych podnośników przez okres minimum 10 lat od daty ich dostawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.32.00 - Podnośniki hydrauliczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wnieśienia wadium. Będzie żądać wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wys. 5% ceny oferty brutto.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, przynajmniej dwóch zamówień na dostawy bezprzewodowych, przestawnych, kolumnowych podnośników samochodowych o napędzie elektryczno - hydraulicznym o charakterze zbliżonym do niniejszego postępowania. Przez zamówienie o rodzaju zbliżonym do niniejszego postępowania, Zamawiający rozumie dostawę dla jednego odbiorcy przynajmniej 12 szt. przedmiotowych podnośników o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie określa warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania środków własnych lub posiadania zdolności kredytowej na kwotę min. 400,00 tys. PLN, lub posiadania umowy z producentami (importerami) podnośników, określającej terminy płatności za zakupione urządzenia dłuższe niż wymaga Zamawiający.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
1.kopia protokółu zatwierdzenia typu wydana przez Urząd Dozoru Technicznego lub jego odpowiednik z państwa producenta przedmiotowych podnośników, lub potwierdzenie zgodności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28.12.2001r w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać dźwigniki wydane przez producenta. 2. wzór karty gwarancyjnej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udzialu w postepowaniu, 2. kopia wpisu do ewidencji dzialalności gospodarczej w przypadku osoby fizycznej, 3. pełnomocnictwo - fakultatywnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- terminu realizacji zamówienia - niemożliwość zrealizowania zamówienia z przyczyn i zdarzeń losowych, niezależnych od Wykonawcy; - terminu płatności - w zależności od sytuacji finansowej Zamawiającego, - zmiany ceny przedmiotu umowy - gdy wartość PLN zmieni się w stosunku do EURO o więcej niż 10% w okresie od daty podpisania umowy do daty dostawy podnośników, - rozwiązania umowy w sytuacji: gdy decyzje administracyjne lub zdarzenia losowe uniemożliwią Wykonawcy terminową realizację zamówienia, jej realizacja nie będzie leżała w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat KPK Sp. z o. o. w Białymstoku ul. Składowa 7 po uiszczeniu 20,00 PLN netto w pok. 101 (kasa) w godz.7.00-15.00 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 12:30, miejsce: Białystok ul. Skladowa 7 pok.103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozwoj transportu publicznego - przebudowa i rozbudoawa zajezdni autobusowej oraz zakup autobusów przez KPK Sp z o.o. w Bialymstoku, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa podlaskiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.