eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcynturystyczne zagospodarowanie remiz OSP w Cekcynie i Zdrojach jako bazy noclegowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Cekcyn: turystyczne zagospodarowanie remiz OSP w Cekcynie i Zdrojach jako bazy noclegowej
Numer ogłoszenia: 343444 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cekcyn , ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3347550, 3347564, faks 052 3364087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: turystyczne zagospodarowanie remiz OSP w Cekcynie i Zdrojach jako bazy noclegowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zdecydował się w ramach jednego postępowania przetargowego podzielić zamówienie na dwie odrębne części: Część 1: turystyczne zagospodarowanie remizy OSP w Cekcynie jako bazy noclegowej: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) rozbudowę budynku o nowo projektowane pomieszczenia garażu, windy i suszarni, 2) przebudowę wewnętrznej klatki schodowej oraz pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku, 3) dostosowanie pomieszczeń noclegowych (pokojów i sanitariatów) do nowych potrzeb, 4) dobudowanie kondygnacji poddasza użytkowego, 5) przystosowanie budynku do użytkowania przez osoby niepełnosprawne: dostosowanie sanitariatów, montaż windy (o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w zał. 12 do SIWZ), 6) utwardzenie placów, zatok i parkingu oraz chodnika przed budynkiem, 7) wymianę istniejącego pieca gazowego oraz wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i wodno- kanalizacyjnej, 8) wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej. Wyposażenie obiektu w technologiczne urządzenia kuchenne oraz meble do pokojów nie wchodzi w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia- będzie objęte odrębnym postępowaniem przetargowym. Część 2: turystyczne zagospodarowanie remizy OSP w Zdrojach jako bazy noclegowej : Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) rozbudowę budynku o nową kuchnię z zapleczem magazynowym (wraz z dostawą i montażem urządzeń wyposażenia kuchennego- zgodnie z zał. 13 do SIWZ), 2) przebudowę istniejącej kuchni oraz sanitariatów na parterze i dostosowanie ich do obowiązujących norm, przebudowę poddasza, odnowienie elewacji, 3) wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych, 4) utwardzenie dojazdu do zaplecza kuchennego oraz miejsc postojowych, 5) wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i wodno- kanalizacyjnej, 6) wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej. Wyposażenie obiektu w meble do pokojów nie wchodzi w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia- będzie objęte odrębnym postępowaniem przetargowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony (dla jednej lub dwóch części przedmiotu zamówienia), jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (dotyczącą obiektów kubaturowych) o wartości co najmniej 500.000,- złotych brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 5, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. kosztorys ofertowy (oddzielny dla każdej z dwóch części przedmiotu zamówienia), którego łączna wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym, 3.podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 (Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom), 4. harmonogram rzeczowo- finansowy(oddzielny dla każdej z dwóch części przedmiotu zamówienia) zgodnie z zał. nr 8

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1)jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: a)zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, b)zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, c)innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 3. 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: a)warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych, b)uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron. 3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym w ramach zamówień dodatkowych (w tym dotyczących zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i dla których ustalenie wysokości i sposobu zapłaty wynagrodzenia odbędzie się na zasadach określonych w § 21 ust.2. 4) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego 5) nastąpi zmiana podwykonawcy po uprzednim wykazaniu że spełnia on warunki określone w SIWZ i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego, 6) nastąpi zmiana kierownika budowy po uprzednim wykazaniu, że spełnia on warunki określone w SIWZ i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego, 7) nastąpi zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego po uprzednim wykazaniu, że spełnia on warunki i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego, 8) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok. nr 19 lub pobrać ze strony internetowej www.bip.cekcyn.pl zakładka Przetargi ogłoszone.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, sekretariat- pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, w ramach projektu pn. Bory Tucholskie - w labiryntach natury. Wzmocnienie pozycji regionu Borów Tucholskich na turystycznej mapie Polski poprzez rozwój infrastruktury turystycznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: turystyczne zagospodarowanie remizy OSP w Cekcynie jako bazy noclegowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) rozbudowę budynku o nowo projektowane pomieszczenia garażu, windy i suszarni, 2) przebudowę wewnętrznej klatki schodowej oraz pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku, 3) dostosowanie pomieszczeń noclegowych (pokojów i sanitariatów) do nowych potrzeb, 4) dobudowanie kondygnacji poddasza użytkowego, 5) przystosowanie budynku do użytkowania przez osoby niepełnosprawne: dostosowanie sanitariatów, montaż windy (o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w zał. 12 do SIWZ), 6) utwardzenie placów, zatok i parkingu oraz chodnika przed budynkiem, 7) wymianę istniejącego pieca gazowego oraz wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i wodno- kanalizacyjnej, 8) wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej. Wyposażenie obiektu w technologiczne urządzenia kuchenne oraz meble do pokojów nie wchodzi w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia- będzie objęte odrębnym postępowaniem przetargowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: turystyczne zagospodarowanie remizy OSP w Zdrojach jako bazy noclegowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) rozbudowę budynku o nową kuchnię z zapleczem magazynowym (wraz z dostawą i montażem urządzeń wyposażenia kuchennego- zgodnie z zał. 13 do SIWZ), 2) przebudowę istniejącej kuchni oraz sanitariatów na parterze i dostosowanie ich do obowiązujących norm, przebudowę poddasza, odnowienie elewacji, 3) wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych, 4) utwardzenie dojazdu do zaplecza kuchennego oraz miejsc postojowych, 5) wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i wodno- kanalizacyjnej, 6) wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej. Wyposażenie obiektu w meble do pokojów nie wchodzi w zakres niniejszego przedmiotu zamówienia- będzie objęte odrębnym postępowaniem przetargowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.