To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-15
Ogłoszenie nr 343455 - 2016 z dnia 2016-11-15 r.
Sulechów: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przemysłowej w Sulechowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307624-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313854-2016, 318046-2016, 320618-2016, 322168-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny
52676500000, ul.
Plac Ratuszowy
6,
66100
Sulechów, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 851 120, faks
683 854 686, e-mail
bz@sulechow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przemysłowej w Sulechowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZ.271.49.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przemysłowej w Sulechowie". W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in.: 1. W zakresie branży ogólnobudowlanej: 1) fundamenty pod ściany nośne - roboty ziemne i betonowe, 2) ściany nośne z bloczków z betonu komórkowego o gr. 24 cm, 3) ściany działowe z bloczków z betonu komórkowego o gr. 12 cm, 4) przesklepienia otworów - nadproża z belek stalowych i prefabrykowanych, 5) naprawy ścian - szpałdowanie i przemurowania, 6) ściany z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji stalowej, 7) tynki wewnętrzne ścian, 8) licowanie ścian płytkami, 9) parapety wewnętrzne, 10) rozbiórkę głowic kominowych, 11) komin spalinowy z blachy kwasoodpornej, 12) kominy wentylacyjne z pustaków, 13) montaż kratek wentylacyjnych, 14) odeskowanie stropu nad II piętrem, 15) przecieranie istniejących tynków sufitów, 16) tynki sufitów, 17) sufity podwieszane z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, 18) malowanie farbami emulsyjnymi tynków ścian i sufitów, 19) podkłady betonowe pod posadzki, 20) izolacje przeciwwilgociową, cieplną i przeciwdźwiękową posadzek, 21) posadzki cementowe, 22) posadzki z płytek podłogowych, 23) posadzki z paneli podłogowych, 24) rozbiórkę schodów zewnętrznych, 25) schody zewnętrzne - roboty ziemne, betoniarskie, 26) uzupełnienie z wyprofilowaniem schodów wewnętrznych, 27) wykładziny schodów z płytek oraz cokoliki na schodach, 28) montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, 29) montaż balustrad schodowych, 30) montaż okien z PCV, 31) montaż wyłazu dachowego, 32) obróbki blacharskie, 33) rynny i rury spustowe, 34) podsufitkę z płyt OSB gr. 22 mm, 35) ułożenie styropianu o gr. 10 cm z papą podkładową, 36) ułożenie papy termozgrzewalnej powierzchniowej, 37) okap z boazerii drewnianej, 38) uzupełnienie tynków zewnętrznych, 39) docieplenie ścian i cokołu styropianem o gr. 12 cm z wyprawą elewacyjną i malowaniem elewacji, 40) opaskę z kostki brukowej betonowej typu "polbruk", 2. W zakresie branży sanitarnej: 1) instalację centralnego ogrzewania, 2) instalację wodociągową, 3) instalację kanalizacyjną, 4) instalację gazową, 5) przyłącze wodne i kanalizacyjne. 3. W zakresie branży elektrycznej: 1) wewnętrzną linię zasilającą, 2) montaż tablic elektrycznych, 3) instalację elektryczną z osprzętem, 4) instalację odgromową, 5) połączenia wyrównawcze, 6) pomiary elektryczne, 7) instalację domofonową, 8) instalację TV. 2. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany opracowany przez BPP AbAk z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Sucharskiego 25/3, zatwierdzony decyzją nr 300/15 Starosty Zielono-górskiego z dnia 15.06.2015 r., przeniesionej na rzecz Gminy Sulechów decyzją AB-VI.6740.2.3.2016 Starosty Zielonogórskiego z dnia 22.03.2016 r., oraz przedmiary robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty określone w umowie z materiałów własnych, które zakupi i do-starczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 4. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt, 3) wywiezienie gruzu i odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 4) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych, które wskaże inspektor nadzoru, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 6) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 7) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, 8) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 5. Zamawiający informuje, że na podstawie projektu budowlanego, wskazanego w pkt. I ppkt 2 przez poprzedniego właściciela budynku została zrealizowana część robót budowlanych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz pa-rametrów planowanego do dostarczenia wyposażenia. Użycie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonaw-cy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów, urządzeń lub elementów wyposażenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 8. Zamawiający będzie miał prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wyko-nawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 7 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający będzie miał prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 1.1 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisa-nych w ppkt 7 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 1.1 powyżej, oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający informuje, że dysponuje w roku 2016 środkami finansowymi na realizację zadania pn. "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Przemysłowej w Sulechowie" w kwocie ok. 420.000 zł i oczekuje, że Wykonawca zrealizuje w roku bieżącym w ramach tego zadania roboty o ww. wartości
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45211341-1
Dodatkowe kody CPV:
45211340-4,
45443000-4,
45300000-0,
45400000-1,
45421000-4,
45421130-4,
45310000-3,
45332000-3,
45333000-0,
45332400-7,
45311200-2,
45311100-1,
45331100-7,
45262100-2,
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT967992.59 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 869902.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla jednostek organizacyjnych Gminy Sulechów
- Budowa dróg ul. Chełmońskiego, J. Matejki, S. Wyspiańskiego w Brzeziu k. Sulechowa. Etap: ul. J. Matejki.
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego oraz piasku dla Nadleśnictwa Sulechów.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.