To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-06
Gdańsk: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 34345 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13799 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 37441300-4, 37440000-4, 37441000-1, 31516000-6. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Uniwersytetu Gdańskiego, zwanego w dalszej części SIWZ - sprzętem. 3. Dostawa sprzętu na adres: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 6, 80-952 Gdańsk. 4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2b (do SIWZ) - opis przedmiotu zamówienia. 5. Sprzęt musi: 1) odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 2b (do SIWZ) - opis przedmiotu zamówienia, 2) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy; pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) w dniu składania ofert, nie być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5) posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)), 6) mieć dołączoną do sprzętu, wykorzystującego energię, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 31.10.2012 r. poz. 1203) - wejdzie w życie 01.02.2013 r.), 7) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym, którego przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji. 6. Spełnienie wymagań technicznych dla oferowanego sprzętu musi być potwierdzone załączonym do oferty opisem lub specyfikacją techniczną pochodzącą od producenta lub dystrybutora sprzętu. 7. Gwarancja: nie krótsza niż wskazana w załączniku nr 2b do SIWZ - odpowiednio dla poszczególnych pozycji. 8. Gwarancja będzie świadczona przez Wykonawcę oraz na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 9. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze technicznym sprzętu i podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 10. Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady. 11. Wykonawca zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad, w przypadku jego trzykrotnej (w szczególności uniemożliwiającej korzystanie z sprzętu zgodnie z przeznaczeniem) awarii w okresie gwarancji - w terminie nie dłuższym niż 14 dni. 12. W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. Świadczenie to może być potrącone z bieżących należności Wykonawcy (bez względu na tytuł należności). 13. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. 14. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, 2) braku dostarczenia ze sprzętem któregokolwiek z dokumentów: podpisanego protokołu zdawczo - odbiorczego, podpisanej karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi, 3) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu. 15. Wykonawca musi zapewnić: 1) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy, 2) transport oraz rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) dołączenie oprogramowania systemowego sprzętu, 4) montaż, instalację, uruchomienie sprzętów, 5) obsługę gwarancyjną, 6) że dostarczony sprzęt jest, przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej, i jest wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających, 7) że dostarczy wraz z fakturą VAT podpisany przez Wykonawcę protokół zdawczo - odbiorczy, podpisaną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi, 8) że poniesie koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu. 16. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego i/lub elektronicznego). 17. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie dostarczenia urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach. 18. Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta. 19. Producent sprzętu ma spełniać normę zarządzania środowiskowego ISO 14001:2004. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.13.00-4, 37.44.00.00-4, 37.44.10.00-1, 31.51.60.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Technomex Sp. z o.o., ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97559,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114613,27
Oferta z najniższą ceną: 114613,27 / Oferta z najwyższą ceną: 116548,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół 2024 na terenie Gminy Nowy Targ - Aktywna Szkoła
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Budowa placu fitness, siłowni i streeet workout w Sławięcickim parku- B.O. - II POSTĘPOWANIE
więcej: Lampy podczerwieni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.