Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Łomża: Modernizacja Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Łomży - etap I
Numer ogłoszenia: 343488 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia , Aleja Legionów 36, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2150161, 2150162, faks 086 2150161.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Łomży - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres prac obejmuje: 1)wykonanie dokumentacji technicznej (PT) konstrukcji stropu nad II piętrem i klatki schodowej oraz wymiany więźby dachowej i pokrycia dachowego; 2)przeprowadzenie prac remontowo - budowlano - konserwatorskich i modernizacyjnych, tj.: a)modernizacja dachu, obejmująca: rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego, wykonanie nowej więźby dachowej drewnianej wraz z jej impregnacją preparatami grzybobójczymi i ogniochronnymi, wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy cynkowo- tytanowej wraz z wymianą obróbek blacharskich i orynnowania, wymianę zniszczonych okien dachowych (bawole oko - 4 szt.), montaż odstraszaczy ptaków, b)wymiana stropu nad II piętrem wymiana stropu drewnianego nad II piętrem z włączeniem prac zabezpieczających podłogę, stolarkę okienną i drzwiową i wykonanie nowego stropu gęstożebrowego typu TERIVA I BIS, opartego na podłużnych ścianach nośnych, c)roboty modernizacyjno - budowlane pomieszczeń II piętra po wymianie stropu, obejmujące: renowację/przemurowanie starych kominów, przemurowanie fragmentów murów ścianki kolankowej cegłą, przemurowanie i naprawę gzymsów cegłą, wykonanie robót remontowo - malarskich w pomieszczeniach, związanych z wymianą stropu, d)wykonanie instalacji odgromowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości:20 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do 23.10.2009r. do godz. 10:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dostarczonych przez Wykonawców wg formuły: spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w cz. V. pkt 1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:/ 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3)Wykaz osób (personelu kierowniczego), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu; sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wymagane jest, żeby kierownik budowy posiadał uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia i doświadczenie min 2 lata na podobnym stanowisku. Ponadto kierownik robót budowlanych musi mieć odbytą co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Należy dołączyć -kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, -informację, potwierdzającą odbycie przez kierownika robót budowlanych (budowy) 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych; W informacji należy podać nazwę i lokalizację zabytku oraz termin odbytej praktyki. 4)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie projektowym, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wymagane jest, aby była co najmniej 1 osoba w branży konstrukcyjnej, posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania oraz była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Należy dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych tych osób oraz zaświadczeń o przynależności do izby samorządu zawodowego - poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 i 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem (roboty ogólnobudowlane, remontowe i renowacyjne, w tym wykonanie więźby dachowej i pokrycia dachowego - budynków o kubaturze min. 3 800 m3) i wartością ( co najmniej 800 000,- złotych każda) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z których - co najmniej jedna robota musi obejmować roboty budowlane na obiekcie zabytkowym. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 podając nazwę zadania, miejsce i daty wykonania, zakres, wartość robót oraz nazwę zamawiającego. Ponadto należy załączyć dokumenty (np. referencje lub kopie bezusterkowych protokołów odbioru końcowego robót) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. /w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego:/ 7)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 000,- zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 8)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,- zł, tj. kwotę odszkodowania, jaką gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku załączników do dokumentu lub odniesienia jego treści do innych dokumentów muszą być dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których możliwa będzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzającego wymagane ubezpieczenie - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2.Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty 1)Kosztorysy uproszczone, uwzględniające wszystkie koszty opisane w cz. XII niniejszej SIWZ. Dokumenty te nie będą podlegały ocenie przy sprawdzaniu ofert, będą ewentualnie materiałem pomocniczym do rozliczenia w czasie realizacji inwestycji. 2)Tabela elementów scalonych, zawierająca wartości wyszczególnionych elementów prac, określone z uwzględnieniem zakresu w cz.XII niniejszej SIWZ. Tabelę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6. 3)Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 4)W przypadku wskazania w ofercie części zamówienia, które będą powierzone podwykonawcom należy podać zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. 5)W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego - lidera pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w cz.VI pkt.1 ppkt 1), 2), które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Płatności będą wnoszone na specjalnie założone w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący - lider konsorcjum. Wniesione wadium lub zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę każdego uczestnika konsorcjum. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum firm, zobowiązani będą oni najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów . Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę wykonawcy. Wszelkie oświadczenia, pełnomocnictwa należy składać w formie oryginału. Uwaga: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r., Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 22 października 2008 r., Nr 188, poz. 1155 - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r., zmieniające ww. rozporządzenie), Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii oraz przetłumaczone na język polski i poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psm.lomza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia w Łomży, Al. Legionów 36 18-400 Łomża, sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia w Łomży, Al. Legionów 36 18-400 Łomża sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów oraz mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży
- Dostawa serwerowych dysków twardych
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.