Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Olsztyn: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych w ramach projektu pn. Budowa układu komunikacyjnego wraz z parkingami dla samochodów osobowych w Olsztynie, przy ul. Lubelskiej 37.
Numer ogłoszenia: 343525 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie, ul. Lubelska 37, 10-408 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5324021, faks 089 5324001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych w ramach projektu pn. Budowa układu komunikacyjnego wraz z parkingami dla samochodów osobowych w Olsztynie, przy ul. Lubelskiej 37..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót dodatkowych stanowiący zamówienie dodatkowe, obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym: 1. Wykonanie dodatkowej powierzchni parkingu; 2. Wykonanie dodatkowej powierzchni chodnika; 3. Wykonanie fundamentu pod bramę wraz z montażem bramy;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HYDROL" TOMASZ LEONARD
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HYDROL" TOMASZ LEONARD
- Firma Usługowo - Handlowa HYDROL Tomasz Leonard, ul. Zbożowa 47, 10-808 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15146,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19213,87
Oferta z najniższą ceną: 19213,87 / Oferta z najwyższą ceną: 19213,87
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. I. Wykonanie robót budowlanych dodatkowych polegających na budowie dodatkowej powierzchni parkingu, chodnika, elementów ogrodzenia w ramach projektu pn. Budowa układu komunikacyjnego wraz z parkingami dla samochodów osobowych w Olsztynie, przy ul. Lubelskiej 37 Urząd Kontroli Skarbowej w Olsztynie ul. Lubelska 37, 10-408 Olsztyn, w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm), którego wartość nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia oraz kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 (art. 67 ust. 2) Dz. U. Nr 224 poz. 1795 z 2009r. II. Ze względu na wyjątkową sytuację, nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, mianowicie: 1. Wykonanie dodatkowej powierzchni parkingu; W celu zachowania stabilności cokołu ogrodzenia, należy zlikwidować pas zieleni pomiędzy ogrodzeniem i parkingiem oraz ustawić obrzeże betonowe przy cokole ogrodzenia. W celu zapewnienia odpowiednich spadków na parkingu i nie dopuszczenia do odsłonięcia cokołu ogrodzenia, należy podnieść jego poziom średnio o ok. 15 cm przy budynku. 2. Wykonanie dodatkowej powierzchni chodnika; W związku z niebezpieczeństwem zalewania wodami opadowymi budynku UKS należy wykonać chodnik z odpowiednim spadkiem bezpośrednio przy ścianie budynku od strony szczytu i wzdłuż budynku. Wymagane jest również podniesienie poziomu krat naświetli okiennych przy budynku. 3.Wykonanie fundamentu pod bramę wraz z montażem bram; W celu ograniczenia dostępu do parkingu osobom postronnym oraz zamknięcia ogrodzenia wokół posesji UKS, należy wykonać bramę wjazdową przesuwną zlokalizowaną w linii ogrodzenia przy wjeździe na parking. W trakcie realizacji Kontraktu, wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie projektowania i zawierania umowy na realizację robót., powodujące konieczność wykonania robót dodatkowych. Wszystkie zmiany ujęte w Protokole Konieczności są niezbędne dla prawidłowej realizacji Kontraktu. Wprowadzenie zmian jest niezbędne dla prawidłowej realizacji Kontraktu, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami prawa, a także jest korzystne z punktu widzenia celów realizowanego zamówienia publicznego, tak by zmaksymalizować trwałość efektu i korzyści wynikające z jego realizacji. Gdyby zmiany te nie zostały wprowadzone, niektóre z robót mogłyby nie spełnić obowiązujących obecnie norm i warunków odbioru. Mogłoby się również okazać, że z tego powodu, niezbędna jest kolejna modernizacja zagospodarowania terenu wokół UKS w zakresie np. remontu istniejącego ogrodzenia. III. Udzielenie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych: Realizacja zakresu rzeczowego objętego umową podstawową uzależniona jest od wykonania robót dodatkowych, koniecznych do zakończenia realizacji. W przedmiotowym postępowaniu zaistniały następujące okoliczności: zamówienie dodatkowe zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy, zamówienie dodatkowe dotyczy robót budowlanych, zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym, zamówienie dodatkowe nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego, zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, W ocenie Zamawiającego zachodzą łącznie przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 5 PZP tj: a)z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. wprowadzenie nowego wykonawcy robót na wykonanie części robót podwyższy koszt realizacji, ograniczy odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi ze względu na trudność w rozgraniczeniu zakresu objętego gwarancją i rękojmią, zaproponowane w projekcie umowy wynagrodzenie ryczałtowe za roboty dodatkowe, zgodne z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych zabezpiecza interes Zamawiającego w zakresie wykonania całego zakresu rzeczowego robót na przedmiotowym obiekcie, w ustalonej w umowie podstawowej i umowie na roboty dodatkowe ostatecznej wartości zamówienia. b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. przeprowadzenie nowej procedury przetargowej oraz wprowadzenie nowego wykonawcy w obecnym stanie zaawansowania robót zakłóci harmonogram realizacji inwestycji, przez co zostanie wydłużony termin zakończenia robót, prawidłowa koordynacja robót oraz osiągnięcie zakładanego efektu w ustalonym cyklu realizacyjnym jest możliwe, gdy odpowiedzialność za roboty na obiekcie spoczywa w rękach jednego wykonawcy, wykonanie w/w robót jest ściśle technologicznie związane z robotami ziemnymi, budowlanymi i zagospodarowania na przedmiotowym obiekcie, Należyte wykonanie zamówienia podstawowego jest uwarunkowane od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający na etapie przygotowywania SIWZ przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć konieczności wykonania zakresu prac przewidzianych w zamówieniu dodatkowym. Zaawansowanie robót na obiekcie umożliwia wprowadzenie powyższego rozwiązania. Firma Usługowo Handlowa HYDROL Tomasz Leonard 10-808 Olsztyn, ul. Zbożowa 47 na podstawie Umowy NR DO/2/09/2011 z dnia 27.09.2011 r. jest Wykonawcą przedmiotowej budowy, wybranym w trybie przetargu nieograniczonego. Zaawansowanie robót na przedmiotowym zadaniu umożliwia wprowadzenie powyższego rozwiązania bez zakłóceń w harmonogramie robót Wykonawcy. Zamówienie dodatkowe nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia tj. kwoty 173 784,24 PLN brutto. Wartość zamówienia wynosi 19 213,87 PLN brutto.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Transport odpadów zmieszanych o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Piszu do ZUOK w Olsztynie
- Transport odpadów zmieszanych o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie
- Rozbiórka budynków gospodarczych położonych na terenie gminy Biskupiec, Rybno i Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
- Remont i modernizacja sali widowiskowej wraz z otoczeniem w budynku CEiIK przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.