To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-16
Wrocław: Dostawa uzupełniająca artykułów spożywczych i artykułów jednorazowego użytku na potrzeby zapewnienia przerw kawowych dla Uczestników szkoleń/konsultacji/spotkań w Projekcie pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wrocławskim
Numer ogłoszenia: 343530 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338680 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 722 20 02, faks 71 722 20 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa uzupełniająca artykułów spożywczych i artykułów jednorazowego użytku na potrzeby zapewnienia przerw kawowych dla Uczestników szkoleń/konsultacji/spotkań w Projekcie pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wrocławskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Dostawa uzupełniająca artykułów spożywczych i artykułów jednorazowego użytku na potrzeby zapewnienia przerw kawowych dla Uczestników szkoleń/konsultacji/spotkań w Projekcie pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wrocławskim, w poniżej przedstawionych ilościach: Lp. Produkt Uwagi W opakowaniu Jednostka zamówienie uzupełniające ILOŚĆ SZTUK: Kawa rozpuszczalna Kawa pakowana w twardym opakowaniu (słoik lub puszka) typu Nescafe Creme, Tchibo Gold, Jacobs lub równoważna szt./słoik, puszka 200g szt 55; Kawa mielona Kawa pakowana próżniowo, hermetycznie zamknięta, typu Tchibo/Jacobs lub równoważna 100g szt55; Herbata ekspresowa Jedna torebka powinna zawierać nie mniej niż 2g herbaty; do każdej saszetki powinien być przymocowany sznureczek z zawieszką) typu Lipton, Tetley, lub równoważna 100szt. Szt 55; Cukier biały kryształ 1 kg szt 90; Mleczko do kawy skondensowane 200 g szt 220; Sok owocowy 100% Smak: Jabłkowy 1l szt 220; Sok owocowy 100% Smak: Pomarańczowy 1l szt 220; Naturalna woda mineralna gazowana w butelce plastikowej 500 ml, 0,5l szt 440; Naturalna woda mineralna Niegazowana w butelce plastikowej 500 ml, 0,5 l szt 1320; Paluszki solone 300g szt 90; Serwetki jednorazowe 100 szt. Szt 40; Kubeczki jednorazowego użytku pojemność 200 ml, do zimnych napojów 100 szt. szt55. Transport wliczony w cenę produktów i łączną wartość zamówienia . 2.Dostarczane produkty muszą być w pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami oraz muszą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące licząc od dnia dostawy. Dostarczane produkty muszą posiadać estetyczne, nie uszkodzone opakowania (oznaczenie na opakowaniu terminu ważności musi być czytelne). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku i wniesienia przedmiotu dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 3.Wskazanie w opisie nazw, przedmiotu dostawy, służy wyłącznie określeniu minimalnych cech jakościowych. 4.Dostawy wskazanych artykułów spożywczych, i artykułów jednorazowych będą realizowane sukcesywnie, w terminie 5 dni od dnia złożenia przez zamawiającego zamówienia na daną część artykułów, nie częściej niż raz na dwa miesiące do każdej z 45 placówek w jednym terminie (w przeciągu 1-3 dni) . 5.Pierwsze zamówienie będzie dokonane niezwłocznie po podpisaniu umowy. 6.Miejscem dostawy jest 45 jednostek szkół i przedszkoli oraz biuro projektu. 7.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155511000 3, 15321000 4, 15831000 2, 15860000 4, 15812000 3, 33764000 3, 39222120 1, 15900000 7, 15981000 8, 15820000 2 8.CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od dnia podpisania umowy do 31.10.2015r...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.32.10.00-4, 15.83.10.00-2, 15.86.00.00-4, 15.81.20.00-3, 33.76.40.00-3, 39.22.21.20-1, 15.90.00.00-7, 15.98.10.00-8, 15.82.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Wrocławskim, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Europejski Fundusz Społeczny.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRATKA-TRAVEL SP. Z O.O., Ul. Kolista 26/33,, 54-152 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6172,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6172,55
Oferta z najniższą ceną: 6172,55 / Oferta z najwyższą ceną: 6172,55
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2013r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915 I 1146). Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 6172,55zł brutto, co stanowi 10,28% wartości zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia powierza się wykonawcy, który realizował zamówienie podstawowe tj. wykonawcy działającemu, pod firmą BRATKA-TRAVEL SP. Z O.O. z siedzibą przy ul. Kolista 26/33, 54-152 Wrocław, NIP:894-303-74-69, REGON: 02804044. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju dostawy produktów co zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Ochrona osób oraz dozór mienia i obiektów w czterech sądach: Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, Sądzie Rejonowym w Miliczu, Sądzie Rejonowym w Strzelinie oraz Sądzie Rejonowym w Wołowie.
- SZP/242-020/2025 Dostawa systemu do szybkiego transferu białka z żelu na membranę.
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 389 na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3276 K.M. Poręba w km 33+837 do km 37+357 przed m. Gniewoszów.
- świadczenie usług w zakr porad specjalist (psych. i pracow socjal) dla opiek. faktycznych osób korzyst. z usługi wsparcia krótkoter. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS we Wrocławiu (II post.)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pt. "Budowa kanalizacji teletechnicznej i połączenia światłowodowego na terenie Akademii Wojsk Lądowych"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wody, soków i napojów do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 2 części:
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 10.02.2025 do 19.12.2025r
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- "Dostawa produktów żywieniowych do ZkiW nr 1 w Pelplinie"
- Dzierżawa dystrybutorów i dostawa naturalnej wody mineralnej oraz kubków 1x użytku
- Dostawy artykułów spożywczych oraz produktów mącznych do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.