Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-26
Poznań: Zapewnienie łączy teleinformatycznch dla nw. Części przedmiotowego zamówienia
Numer ogłoszenia: 343538 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie łączy teleinformatycznch dla nw. Części przedmiotowego zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zapewnienie połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ Część II Zapewnienia 2 dedykowanych łączy cyfrowych między dwoma budynkami Inspektoratu ZUS we Włocławku znajdujących się przy ulicach: Plac Wolności 18/19 oraz przy ul. Płockiej 167 (około 5,02 km) dla potrzeb KSI oraz połączenia centralek telefonicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ Część III Zapewnienia połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ Część IV Zapewnienia łącza światłowodowego relacji Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33 i Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18A, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - Ustawa z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 r. Nr 171 poz. 1800 z poź. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony www.zus.pl odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341, budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po zgłoszeniu o jej wydanie fax nr:(61) 8772850.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Zapewnienie połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Zapewnienie połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Zapewnienia 2 dedykowanych łączy cyfrowych między dwoma budynkami Inspektoratu ZUS we Włocławku znajdujących się przy ulicach: Plac Wolności 18/19 oraz przy ul. Płockiej 167 (około 5,02 km) dla potrzeb KSI oraz połączenia centralek telefonicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Zapewnienia 2 dedykowanych łączy cyfrowych między dwoma budynkami Inspektoratu ZUS we Włocławku znajdujących się przy ulicach: Plac Wolności 18/19 oraz przy ul. Płockiej 167 (około 5,02 km) dla potrzeb KSI oraz połączenia centralek telefonicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Zapewnienia połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Zapewnienia połączenia teleinformatycznego na potrzeby przesyłania danych i obsługi informatycznego systemu emerytalno-rentowego pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy ul. Kurpińskiego 9, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Zapewnienia łącza światłowodowego relacji Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33 i Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Zapewnienia łącza światłowodowego relacji Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. Świętej Trójcy 33 i Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. M. Konopnickiej 18A, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.