eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskusługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla pomorskiej kadry EURES

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-02

Gdańsk: usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla pomorskiej kadry EURES
Numer ogłoszenia: 34354 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla pomorskiej kadry EURES.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla pomorskiej kadry EURES w terminie 23-25.03.2011 r. Usługa szkolenia w/w personelu ma zostać zrealizowana w zakresie: - udostępnienia sali szkoleniowej wraz ze sprzętem multimedialnym, - przekazania wiedzy, - zapewnienia zakwaterowania uczestnikom szkolenia, - zapewnienia wyżywienia uczestnikom szkolenia, - zapewnienia transportu na trasie Gdańsk - miejsce szkolenia - Gdańsk. Kod Wspólnego Słownika Zamówień - CPV: 80511000-9 Usługi szkolenia personelu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zapewnienie sali szkoleniowej 1 sala szkoleniowa na 27 osób, sala szkoleniowa udostępniona w godz.: - 15:00 - 19:00 pierwszego dnia tj. 23.03.2011 r. - 09:00 - 19:00 drugiego dnia tj. 24.03.2011 r. - 09:00 - 12:00 trzeciego dnia tj. 25.03.2011 r. sala wyciszona, klimatyzowana, możliwość odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. Wykonawca zapewnia wyposażenie sali w: - pełne wyposażenie multimedialne, flipchart z kartkami i mazakami, rzutnik multimedialny, ekran. 2. Przekazanie wiedzy 1) Zapewnienie odpowiedniego eksperta lub specjalisty do przeprowadzenia szkolenia. 2) Opracowanie autorskiej koncepcji programu dydaktycznego szkolenia zawierającej: cele szkolenia, treści programowe, metody i narzędzia pracy. 3) Przedstawienie Zamawiającemu zakresu merytorycznego szkolenia na 2 dni tj. 23 i 24.03.2011 r. 4) Umożliwienie Zamawiającemu prowadzenie hospitacji podczas realizowanego szkolenia. 5) Merytorycznie opracowanie, przygotowanie i wydrukowanie materiałów w wersji papierowej i elektronicznej oraz zapewnienie notatnika, długopisów i dyplomów dla uczestników szkolenia. 6) Umożliwienie Zamawiającemu oceny przeprowadzenia szkolenia w formie ankiety poszkoleniowej. 7) Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie wykładu, łącznie 16 godzin lekcyjnych dla 27 pracowników pomorskiej kadry EURES. 8) Zakres tematyczny szkolenia: - czy i jak otwarcie niemieckiego rynku pracy wpłynie na stopę bezrobocia na Pomorzu? - w jakich branżach spodziewane są niedobory na niemieckim rynku pracy? - jakie są szanse i zagrożenia dla pomorskiego rynku pracy? Czynniki sprzyjające i ograniczające emigrację do Niemiec z terenu woj. pomorskiego, - rola EURES w zwiększeniu mobilności zarobkowej w obliczu otwarcia niemieckiego rynku pracy, - dane liczbowe, statystyczne obrazujące problematykę tematu, - mobilność geograficzna tj. postawy, osobiste intencje i zewnętrzne uwarunkowania osób mobilnych oraz ich motywacje i oczekiwania, - mobilność geograficzna i zawodowa w połączeniu z usługami EURES, tj.: powiązania między mobilnością geograficzną i zawodową, poziomy mobilności geograficznej i zawodowej, różne wzorce mobilności w ramach UE, charakterystyka, oczekiwania i potrzeby pracowników i osób poszukujących pracy, wzorce mobilności a usługi i strategia EURES. Szkolenie z ww. zakresu w szczególności powinno być nakierowane i związane z pracą pośrednika pracy w powiatowym urzędzie pracy, tak aby zdobytą wiedzę i umiejętności można było wykorzystać w wypełnianiu codziennych obowiązków służbowych oraz w indywidualnej pracy z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy. 9) Ekspert lub specjalista, który przeprowadzi szkolenie musi posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie w edukacji, którego dorobek naukowy obejmuje badanie z zakresu migracji pracowników (Wykonawca przedstawi informacje o ekspercie lub specjaliście: imię, nazwisko, tytuł naukowy, wydane publikacje dot. migracji, w tym rynku niemieckiego). 3. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania Zakwaterowanie w obiekcie którego standard jest nie mniejszy niż przewidziano dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów. Hotel musi być zarejestrowany w Ewidencji Obiektów Hotelarskich. Obiekt położony na terenie powiatu puckiego. Kameralność tj. obiekt, stwarzający możliwość spełnienia celów szkolenia: zdobycia wiedzy merytorycznej, dwa noclegi - środa (od godz. 14.00) /czwartek i czwartek / piątek (do godz. 12.00) w terminie 23-25.03.2011 r. Zakwaterowanie w pokojach jedno i dwu osobowych, 5 pokoi jednoosobowych (dopuszcza się wykorzystanie pokoju dwuosobowego dla jednej osoby) i 11 pokoi dwuosobowych (dla 22 osób) tj. łącznie 27 osób. Ostateczna liczba uczestników zostanie podana najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Cena pokoi obejmuje śniadanie w formie bufetu szwedzkiego. 4. Zapewnienie wyżywienia a) pierwszego dnia: 23.03.2011 godz. 14:00 - obiad serwowany, trzydaniowy: zupa, danie główne (ziemniaki, danie mięsne, surówka lub warzywa gotowane), deser, woda mineralna, sok 1 przerwa kawowa (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, woda mineralna (gazowana i niegazowana do wyboru), ciastka kruche, świeże owoce) kolacja w formie bufetu szwedzkiego (ciepły bufet: zupa, danie mięsne, danie wegetariańskie, deser, zimne patery: rybna, pieczeni, wędlin, galaret, sałatka, pieczywo, kawa, herbata, sok, woda) b) drugiego dnia: 24.03.2011 całodzienna przerwa kawowa (kawa, herbata, sok - dwa rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastka kruche, świeże owoce) obiad serwowany, dwudaniowy: zupa, danie główne (frytki, danie mięsne drobiowe, surówka lub warzywa gotowane), woda mineralna, sok. kolacja w formie bufetu szwedzkiego (ciepły bufet: dwa rodzaje zupy, dwa rodzaje dań mięsnych, dwa rodzaje dań wegetariańskich, deser, zimne patery: dwa rodzaje ryb, dwa rodzaje pieczeni, dwa rodzaje wędlin, dwa rodzaje galaret, dwa rodzaje sałatek, pieczywo, kawa, herbata, sok, woda) c) trzeciego dnia: 25.03.2011 1 przerwa kawowa (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka kruche, świeże owoce) obiad serwowany, trzydaniowy: zupa, danie główne (ziemniaki, danie rybne, surówka lub warzywa gotowane), deser, woda mineralna, sok d) cena jednostkowa za obiad nie może przekroczyć 70 zł / osobę/netto e) cena jednostkowa za kolację nie może przekroczyć 70 zł / osobę/netto 5. Zapewnienie transportu dla uczestników szkolenia Autobus dla 25 osób. Wyjazd z Gdańska (postój w Gdyni) w dniu rozpoczęcia szkolenia (23.03) o godz. 11.00, powrót do Gdańska w dniu zakończenia szkolenia (25.03) - wyjazd z miejsca szkolenia ok. godz. 13.00. Szczegółowa trasa i miejsca postoju zostaną podane najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Wartość całego zamówienia nie może przekroczyć kwoty: - 1 900,00 zł netto za wynajem sali wraz z wyposażeniem, - 28 260,00 zł netto za pozostałą część zamówienia tj. wynagrodzenie eksperta, zakwaterowanie, wyżywienie i transport..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełnią warunek udziału w postępowaniu jeżeli wskażą iż wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji szkolenia obejmującą: usługę restauracyjno-hotelową, opracowanie programu szkolenia, opiekę uczestników szkolenia oraz przeprowadzenie szkolenia wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych o łącznej wartości minimum 25 000,00 PLN brutto. - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ oraz wypełnionego oświadczenia stanowiącego załacznik nr 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w postaci miejsc noclegowych w pokojach w standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów - obiekt musi być zarejestrowany w Ewidencji Obiektów Hotelarskich. Dysponowania salami konferencyjnymi. Wykonawcy są wstanie zabezpieczyć wyżywienie dla wszystkich uczestników szkolenia oraz transport . Wykonawcy wykażą, że spełniają te warunki. Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. winni wykazać, iż dysponują ekspertem lub specjalistą z dziedziny migracji pracowników z tytułem min. magistra. Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykażą iż osoby zdolne do wykonania zamówienia będą posiadać potwierdzenie wykonania: minimum jednej publikacji w wydawnictwie naukowym lub branżowym dot. migracji pracowników oraz przeprowadzenia minimum trzech szkoleń z zakresu migracji pracowników na europejskim rynku pracy. - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ oraz wypełnionego oświadczenia stanowiącego załacznik nr 2 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Koncepcja programu dydaktycznego - 20
  • 3 - Ocena eksperta lub specjalisty - 20
  • 4 - Standard zakwaterowania - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul Rzeźnicka 58, pokój 2.12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-810 Gdańsk, Kancelaria pokój 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Grant EURES.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.