Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Gdańsk: usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla pomorskiej kadry EURES
Numer ogłoszenia: 34354 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla pomorskiej kadry EURES.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia dla pomorskiej kadry EURES w terminie 23-25.03.2011 r. Usługa szkolenia w/w personelu ma zostać zrealizowana w zakresie: - udostępnienia sali szkoleniowej wraz ze sprzętem multimedialnym, - przekazania wiedzy, - zapewnienia zakwaterowania uczestnikom szkolenia, - zapewnienia wyżywienia uczestnikom szkolenia, - zapewnienia transportu na trasie Gdańsk - miejsce szkolenia - Gdańsk. Kod Wspólnego Słownika Zamówień - CPV: 80511000-9 Usługi szkolenia personelu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zapewnienie sali szkoleniowej 1 sala szkoleniowa na 27 osób, sala szkoleniowa udostępniona w godz.: - 15:00 - 19:00 pierwszego dnia tj. 23.03.2011 r. - 09:00 - 19:00 drugiego dnia tj. 24.03.2011 r. - 09:00 - 12:00 trzeciego dnia tj. 25.03.2011 r. sala wyciszona, klimatyzowana, możliwość odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. Wykonawca zapewnia wyposażenie sali w: - pełne wyposażenie multimedialne, flipchart z kartkami i mazakami, rzutnik multimedialny, ekran. 2. Przekazanie wiedzy 1) Zapewnienie odpowiedniego eksperta lub specjalisty do przeprowadzenia szkolenia. 2) Opracowanie autorskiej koncepcji programu dydaktycznego szkolenia zawierającej: cele szkolenia, treści programowe, metody i narzędzia pracy. 3) Przedstawienie Zamawiającemu zakresu merytorycznego szkolenia na 2 dni tj. 23 i 24.03.2011 r. 4) Umożliwienie Zamawiającemu prowadzenie hospitacji podczas realizowanego szkolenia. 5) Merytorycznie opracowanie, przygotowanie i wydrukowanie materiałów w wersji papierowej i elektronicznej oraz zapewnienie notatnika, długopisów i dyplomów dla uczestników szkolenia. 6) Umożliwienie Zamawiającemu oceny przeprowadzenia szkolenia w formie ankiety poszkoleniowej. 7) Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie wykładu, łącznie 16 godzin lekcyjnych dla 27 pracowników pomorskiej kadry EURES. 8) Zakres tematyczny szkolenia: - czy i jak otwarcie niemieckiego rynku pracy wpłynie na stopę bezrobocia na Pomorzu? - w jakich branżach spodziewane są niedobory na niemieckim rynku pracy? - jakie są szanse i zagrożenia dla pomorskiego rynku pracy? Czynniki sprzyjające i ograniczające emigrację do Niemiec z terenu woj. pomorskiego, - rola EURES w zwiększeniu mobilności zarobkowej w obliczu otwarcia niemieckiego rynku pracy, - dane liczbowe, statystyczne obrazujące problematykę tematu, - mobilność geograficzna tj. postawy, osobiste intencje i zewnętrzne uwarunkowania osób mobilnych oraz ich motywacje i oczekiwania, - mobilność geograficzna i zawodowa w połączeniu z usługami EURES, tj.: powiązania między mobilnością geograficzną i zawodową, poziomy mobilności geograficznej i zawodowej, różne wzorce mobilności w ramach UE, charakterystyka, oczekiwania i potrzeby pracowników i osób poszukujących pracy, wzorce mobilności a usługi i strategia EURES. Szkolenie z ww. zakresu w szczególności powinno być nakierowane i związane z pracą pośrednika pracy w powiatowym urzędzie pracy, tak aby zdobytą wiedzę i umiejętności można było wykorzystać w wypełnianiu codziennych obowiązków służbowych oraz w indywidualnej pracy z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy. 9) Ekspert lub specjalista, który przeprowadzi szkolenie musi posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie w edukacji, którego dorobek naukowy obejmuje badanie z zakresu migracji pracowników (Wykonawca przedstawi informacje o ekspercie lub specjaliście: imię, nazwisko, tytuł naukowy, wydane publikacje dot. migracji, w tym rynku niemieckiego). 3. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania Zakwaterowanie w obiekcie którego standard jest nie mniejszy niż przewidziano dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów. Hotel musi być zarejestrowany w Ewidencji Obiektów Hotelarskich. Obiekt położony na terenie powiatu puckiego. Kameralność tj. obiekt, stwarzający możliwość spełnienia celów szkolenia: zdobycia wiedzy merytorycznej, dwa noclegi - środa (od godz. 14.00) /czwartek i czwartek / piątek (do godz. 12.00) w terminie 23-25.03.2011 r. Zakwaterowanie w pokojach jedno i dwu osobowych, 5 pokoi jednoosobowych (dopuszcza się wykorzystanie pokoju dwuosobowego dla jednej osoby) i 11 pokoi dwuosobowych (dla 22 osób) tj. łącznie 27 osób. Ostateczna liczba uczestników zostanie podana najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Cena pokoi obejmuje śniadanie w formie bufetu szwedzkiego. 4. Zapewnienie wyżywienia a) pierwszego dnia: 23.03.2011 godz. 14:00 - obiad serwowany, trzydaniowy: zupa, danie główne (ziemniaki, danie mięsne, surówka lub warzywa gotowane), deser, woda mineralna, sok 1 przerwa kawowa (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, woda mineralna (gazowana i niegazowana do wyboru), ciastka kruche, świeże owoce) kolacja w formie bufetu szwedzkiego (ciepły bufet: zupa, danie mięsne, danie wegetariańskie, deser, zimne patery: rybna, pieczeni, wędlin, galaret, sałatka, pieczywo, kawa, herbata, sok, woda) b) drugiego dnia: 24.03.2011 całodzienna przerwa kawowa (kawa, herbata, sok - dwa rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastka kruche, świeże owoce) obiad serwowany, dwudaniowy: zupa, danie główne (frytki, danie mięsne drobiowe, surówka lub warzywa gotowane), woda mineralna, sok. kolacja w formie bufetu szwedzkiego (ciepły bufet: dwa rodzaje zupy, dwa rodzaje dań mięsnych, dwa rodzaje dań wegetariańskich, deser, zimne patery: dwa rodzaje ryb, dwa rodzaje pieczeni, dwa rodzaje wędlin, dwa rodzaje galaret, dwa rodzaje sałatek, pieczywo, kawa, herbata, sok, woda) c) trzeciego dnia: 25.03.2011 1 przerwa kawowa (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka kruche, świeże owoce) obiad serwowany, trzydaniowy: zupa, danie główne (ziemniaki, danie rybne, surówka lub warzywa gotowane), deser, woda mineralna, sok d) cena jednostkowa za obiad nie może przekroczyć 70 zł / osobę/netto e) cena jednostkowa za kolację nie może przekroczyć 70 zł / osobę/netto 5. Zapewnienie transportu dla uczestników szkolenia Autobus dla 25 osób. Wyjazd z Gdańska (postój w Gdyni) w dniu rozpoczęcia szkolenia (23.03) o godz. 11.00, powrót do Gdańska w dniu zakończenia szkolenia (25.03) - wyjazd z miejsca szkolenia ok. godz. 13.00. Szczegółowa trasa i miejsca postoju zostaną podane najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Wartość całego zamówienia nie może przekroczyć kwoty: - 1 900,00 zł netto za wynajem sali wraz z wyposażeniem, - 28 260,00 zł netto za pozostałą część zamówienia tj. wynagrodzenie eksperta, zakwaterowanie, wyżywienie i transport..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełnią warunek udziału w postępowaniu jeżeli wskażą iż wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji szkolenia obejmującą: usługę restauracyjno-hotelową, opracowanie programu szkolenia, opiekę uczestników szkolenia oraz przeprowadzenie szkolenia wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych o łącznej wartości minimum 25 000,00 PLN brutto. - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ oraz wypełnionego oświadczenia stanowiącego załacznik nr 2 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w postaci miejsc noclegowych w pokojach w standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów - obiekt musi być zarejestrowany w Ewidencji Obiektów Hotelarskich. Dysponowania salami konferencyjnymi. Wykonawcy są wstanie zabezpieczyć wyżywienie dla wszystkich uczestników szkolenia oraz transport . Wykonawcy wykażą, że spełniają te warunki. Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. winni wykazać, iż dysponują ekspertem lub specjalistą z dziedziny migracji pracowników z tytułem min. magistra. Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykażą iż osoby zdolne do wykonania zamówienia będą posiadać potwierdzenie wykonania: minimum jednej publikacji w wydawnictwie naukowym lub branżowym dot. migracji pracowników oraz przeprowadzenia minimum trzech szkoleń z zakresu migracji pracowników na europejskim rynku pracy. - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ oraz wypełnionego oświadczenia stanowiącego załacznik nr 2 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Koncepcja programu dydaktycznego - 20
- 3 - Ocena eksperta lub specjalisty - 20
- 4 - Standard zakwaterowania - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul Rzeźnicka 58, pokój 2.12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-810 Gdańsk, Kancelaria pokój 218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Grant EURES.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Monitoring foki szarej Halichoerus grypus w obszarze Natura 2000 Kaszubskie Klify PLH220072 w latach 2025-2028, w ramach projektu.
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Wykonanie otworu studziennego nr 1B na terenie ujęcia wody pitnej Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13B/2024
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
- Dostawa videoekstensometru optycznego wyposażonego w moduł DIC dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej (ZP/267/005/D/2024)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Grzegorzew w ramach Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 DERC Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń prowadzonych przez Nadleśnictwo Rzepin dla kandydatów na pilotów bezzałogowych statków powietrznych
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń dla kadry nauczycielskiej w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Wyłonienie 10 koordynatorów gminnych w ramach projektu pn. "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.