eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LądekWykonywanie zadań koordynatora projektu:Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-12

Lądek: Wykonywanie zadań koordynatora projektu:Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość.
Numer ogłoszenia: 343628 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290450 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek, ul. Rynek 26, 62-406 Lądek, woj. wielkopolskie, tel. 63 2763512, faks 63 2763512.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie zadań koordynatora projektu:Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie zadań koordynatora projektu: Dobre przedszkole - dobry start w przyszłość Na przedmiot zamówienia składają się: Zakres ogólny zgodnie z zapisami projektu: nadzór nad realizacją projektu pod względem merytorycznym, formalnym i finansowym, przygotowanie sprawozdań, kontakt z Instytucją Pośredniczącą. Szczegółowy zakres obowiązków: 1. Bieżący nadzór nad realizowanymi zadaniami. 2. Przygotowanie zespołu realizującego projekt i kadry Wnioskodawcy. 3. Nadzór nad działaniami rekrutacyjnymi. 4. Nadzór nad prawidłową realizacją zasady równości szans, w tym równości płci. 5. Przygotowanie wzorów dokumentacji projektowej (umowy, deklaracje itp.) 6. Przygotowanie dokumentacji do prowadzenia postępowań z zamówień publicznych i zasady efektywnego zarządzania finansami POKL. Uczestnictwo w komisjach przetargowych. 7. Przygotowanie umów z kadrą projektu i podwykonawcami. 8. Nadzór nad kwalifikowalnością uczestników, działań i wydatków. 9. Nadzór nad prawidłowym rozliczeniem wkładu własnego. 10. Nadzór nad działaniami promocyjnymi ( zgodność z wytycznymi POKL). 11. Nadzór nad zakupami projektu. 12. Nadzór nad spójnością merytoryczną działań projektu (m.in. opracowanie treści ulotek, plakatów, materiałów informacyjnych, korekta programów nauczania). 13. Uczestnictwo w spotkaniach zespołu projektowego i Grupy Sterującej. 14. Prowadzenie karty czasu pracy. 15. Inne wynikające z pełnionej funkcji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: Dobre przedszkole-dobry start w przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nie dotyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Bentyn, pl. 21 Stycznia 12/2, 62-200 Gniezno, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.