eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszkówmodernizacja oświetlenia miasta wraz z konserwacją i remontami oświetlenia ulicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Pruszków: modernizacja oświetlenia miasta wraz z konserwacją i remontami oświetlenia ulicznego
Numer ogłoszenia: 343646 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja oświetlenia miasta wraz z konserwacją i remontami oświetlenia ulicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) modernizacja oświetlenia miasta - przebudowa systemu oświetlenia ulicznego na terenie Pruszkowa b) konserwacja oświetlenia wraz z konserwacją i remontami dekoracji świątecznej ulic miasta c) remonty oświetlenia ulic i usuwanie awarii w systemie oświetlenia ulicznego 2/ Na zamówienie składa się wykonanie: a) w zakresie modernizacja oświetlenia miasta : - dokonanie przed realizacją przebudowy uzgodnień dotyczących robót energetycznych z właściwym ZE (Wszystkie prace powinny zostać wykonane zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez w/w ZE. Warunki techniczne stanowią załącznik do dokumentacji). - zdemontowanie starych opraw oraz ich rozliczenie z Urzędem Miejskim oraz z właściwym Zakładem Energetycznym (utylizacja opraw i źródeł światła na koszt wykonawcy). - zakupienie i dostawę nowych opraw, źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania, - montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu zgodnie z projektem technicznym przebudowy oświetlenia - wyniesienie punktów rozliczania energii ze stacji transformatorowych Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia w zakresie modernizacji oświetlenia miasta określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar prac. b) w zakresie konserwacji : roboty podstawowe ( materiały Wykonawcy wchodzą w skład zryczałtowanej stawki ): 1/ wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj. : klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 2/ wymiana elementów linii tj. : bezpieczników, zacisków (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 3/ malowanie skrzynek słupowych, wysięgników 4/ czyszczenie kloszy opraw świetlnych 5/przeglądy elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana (raz w roku i w przypadku zgłoszenia awarii - w ciągu 24 godz. od jej zgłoszenia) 6/ usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 7/ wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej wraz z protokołami, 8/ konserwacja iluminacji obiektów zabytkowych miasta 9/ montaż i demontaż dekoracji świątecznych ulic miasta Pruszkowa w tym: - przewieszki nad ulicą szt. 6 - dekoracje latarniowe szt. 102 - choinka sztuczna zewnętrzna (sosna syberyjska) wys. ok. 9,5 m - dekoracja fontanna z węża świetlnego na konstrukcji aluminiowej wys. 5 m i średnicy przy podstawie 4 m. - choinka stożkowa z kurtyn świetlnych na konstrukcji słupowej wys. 3m i średnicy 1,2m - konserwacja (przegląd, naprawa, wymiana przepalonych elementów, przygotowanie do następnego sezonu itp. ....) (Należy również uwzględnić: Transport z miejsca składowania do miejsca montażu, złożenie, montaż i podłączenie. Odłączenie, demontaż, transport z miejsca montażu do miejsca składowania, posegregowanie, ustawienie i oznakowanie w miejscu składowania). c) w zakresie remontów oświetlenia ulic i usuwania awarii: - w przypadku remontu oświetlenia, wymiana elementów zużytych, nie spełniających wymagań technicznych, powodujących zwiększoną awaryjność lub zagrożenie życia, których naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona, - w przypadku zniszczenia elementów oświetlenia w wyniku kolizji drogowych i innych zdarzeń losowych, natychmiastowe działanie zapewniające bezpieczeństwo ludzi, zapewnienia działania pozostałych urządzeń elementów oświetlenia, odtworzenie zniszczonych urządzeń. Przewidywane ilości wymiana skrzynki oświetlenia ulicznego SON 1 - faz - 5 szt. wymiana skrzynki oświetlenia ulicznego SON 3 - faz - 5 szt. wymiana słupa oświetlenia parkowego 4,5 m (oprawa, słup, fundament) - 20 szt. wymiana słupa oświetlenia parkowego 6 m (oprawa, słup, fundament) - 4 szt. wymiana słupa oświetleniowego typu WZ 9 z oprawą - 4 szt. dobudowa opraw oświetleniowych. na istni. linii nn. (wysięgnik, bezpiecznik, oprawa) - 12 szt. wymiana kabla oświetleniowego typu YAKY 4x25mm2 - 600 m naprawa zerwanych linii napowietrznych (wymiana lub sztukowanie), - 100 m naprawa uszkodzonych kabli ( wykonanie mufy kablowej), - 50 m pionowanie pochylonych słupów, - 10 szt. wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego ( z wywózką). - 20 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 60 000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późniejszymi zmianami) b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności we zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, i z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia c) posiadają umowę z firmą utylizującą źródła światła, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) w zakresie przebudowy oświetlenia ulicznego - wykonali w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (rozpoczęte i zakończone) o łącznej wartości min. 2 000 000,00zł.(brutto) tj. prace polegające na przebudowie oświetlenia ulicznego oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego - wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu konserwacji oświetlenia ulicznego przez okres min. dwunastu miesięcy o łącznej wartości minimum 600.000,00zł, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie w zakresie remontów i usuwania awarii - wykonali w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (rozpoczęte i zakończone) o łącznej wartości min. 300 000,00zł.(brutto) tj. prace polegające na wykonawstwie robót inwestycyjnych lub remontowych w zakresie energetycznych lub napowietrznych i kablowych linii oświetleniowych oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: 1 osobą - Kierownikiem robót, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego - Świadectwa kwalifikacji dozorowe D - zaświadczenie o ukończeniu kursu uprawnionego do pracy pod napięciem dla pracowników dozoru PPN) 1 osobą - brygadzistą z uprawnieniami kwalifikacyjnymi do 1 KV E i D . 2 brygadami elektromonterów z uprawnieniami kwalifikacyjnymi do 1KV E i z zaświadczeniami o ukończeniu kursu uprawniającego do pracy pod napięciem dla elektromonterów (PPN). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) posiadają środki finansowe lub posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową na kwotę min. 1 000 000,00zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2 000 000,00zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. 5) Załączą wykaz sprzętu i materiałów równoważnych oraz prospekty opraw i źródeł światła zgodnie z opisem pkt 3.4 SIWZ - wymóg dotyczy tylko tych wykonawców, którzy zaoferują sprzęt bądź materiały równoważne. 6) Dysponują całodobowym punktem przyjmowania zgłoszeń o nieprawidłowościach w oświetleniu (punkt dyspozytorski) posiadającym łączność telefoniczną . 7) Posiadają w chwili przetargu stałe zaplecze techniczne (baza sprzętu, magazyny) w odległości nie dalszej niż 50 km od terenu realizacji zamówienia , w przypadku nie posiadania zaplecza oferent wystawi oświadczenie że, z chwilą rozpoczęcia realizacji zamówienia wejdzie na czas realizacji w posiadanie zaplecza technicznego w odległości wskazanej przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie działalności we zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych w postaci lamp oświetleniowych, i z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA! Przed podpisaniem umowy dokument do przedłożenia Zamawiającemu. 3) Oświadczenie o posiadaniu umowy z firmą utylizującą źródła światła, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie środowiska oraz ustawą o odpadach - na czas realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA! Przed podpisaniem umowy dokument do przedłożenia Zamawiającemu. 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych , wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) . c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert). d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i pkt. 3 a, b, d: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 5 ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4 c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 oraz w pkt. 3 c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wystawione zgodnie z postanowieniem z pkt. 4. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, 8) Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 10) Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 11) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 11a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Zobowiązanie wypełnia i podpisuje firma, która udostępnia osoby Wykonawcy składającemu ofertę. 12) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie uprawnienia tj. Dla kierownika robót- kserokopie - uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego - świadectwa kwalifikacji dozorowe D - zaświadczenia o ukończeniu kursu uprawnionego do pracy pod napięciem dla pracowników dozoru (PPN) dla brygadzisty - kserokopie - uprawnień kwalifikacyjnych do 1 KV E D dla elektromonterów - kserokopie - uprawnień kwalifikacyjnych do 1KV E - zaświadczenia o ukończeniu kursu uprawniającego do pracy pod napięciem dla elektromonterów (PPN) 13) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na sumę min. 1 000 000,00zł. (wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert). 14) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert, na kwotę minimum 2 000 000,00zł. 15) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 16) Oświadczenie o całodobowej pracy punktu przyjmowania zgłoszeń z podaniem adresu, numeru telefonu stacjonarnego (faksu). 17) Oświadczenie o posiadaniu w chwili przetargu stałe zaplecze techniczne/, baza sprzętu, magazyny/ w odległości nie dalszej niż 50 km od terenu realizacji zamówienia , w przypadku nie posiadania zaplecza oferent wystawi oświadczenie że, z chwilą rozpoczęcia realizacji zamówienia wejdzie na czas realizacji w posiadanie zaplecza technicznego w odległości wskazanej przez Zamawiającego. 18) Wykaz sprzętu i materiałów równoważnych oraz prospekty opraw i źródeł światła zgodnie z opisem pkt 3.4 SIWZ - wymóg dotyczy tylko tych wykonawców, którzy zaoferują sprzęt bądź materiały równoważne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok.113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok.25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.