To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-16
Ogłoszenie nr 343674 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.
Widawa: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W DĄBROWIE WIDAWSKIEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311292
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Widawa, krajowy numer identyfikacyjny
730934571, ul.
ul. Rynek Kościuszki
10,
98-170
Widawa, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
43 6721034, faks
43 6721152, e-mail
poczta@widawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.widawa.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W DĄBROWIE WIDAWSKIEJ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W DĄBROWIE WIDAWSKIEJ Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano montażowych związanych z termomodernizacją budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Dąbrowie Widawskiej. 3.3. Zamówienie obejmuje : - rozbiórka opaski z kostki betonowej wokół budynku wraz z obrzeżem betonowym; - oczyszczenie kostki z rozbiórki i obrzeża z przeznaczeniem tych elementów do ponownego wbudowania; - obkopanie ścian fundamentowych budynku na głębokość 1,2m i szerokość około 1,2 m, umożliwiającą wykonanie prac dociepleniowych Uwaga: w czasie prowadzenia robót ziemnych od strony wschodniej i północnej budynku należy zachować szczególną ostrożność ze względu na istniejący drenaż. - demontaż istniejących rur spustowych oraz rynien PCV - demontaż istniejącej obróbki blacharskiej - demontaż istniejących podokienników zewnętrznych - demontaż istniejących zwodów instalacji odgromowej - obcięcie wystających gzymsów dookoła budynku - demontaż czapek kominowych - demontaż istniejącego daszka nad zejściem zewnętrznym do kotłowni - docieplenie ścian fundamentowych budynku płytami styrodurowymi XPS grubości 8cm - nałożenie warstwy siatki na kleju na płytach i zaciągnięcie siatki klejem - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z masy asfaltowo-kauczukowej bezrozpuszczalnikowej np. Dysperbit części podziemnej - warstwę docieplenia ścian fundamentowych ponad gruntem należy zatynkować tynkiem żywicznym mozaikowym - wykonanie docieplenia elewacji warstwą styropianu EPS 100 grubości 10cm - nałożenie siatki na kleju i zaciągnięcie siatki klejem - zagruntowanie podłoża masą gruntującą np. Cerplast Uwaga: ościeża okien oraz drzwi, ze względu na brak możliwości ich docieplenia należy przed nałożeniem warstwy tynku wyrównać warstwą kleju. - nałożenie warstwy tynku mineralnego strukturalnego o grubości uziarnienia 2,5mm - zamontowanie belki czołowej o wymiarach 20x10cm na krawędzi połaci dachu z drewna iglastego impregnowanego - docieplenie połaci dachowych płytami styropianowymi grubości 20cm jednostronnie laminowanymi papą termozgrzewalną podkładową - zamontowanie obróbek blacharskich z blachy płaskiej ocynkowanej powlekanej, pas za rynnowy i nad rynnowy. - pokrycie połaci dachowych warstwą papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia - montaż rynien i rur z PCV - zamontowanie podokienników z blachy stalowej lakierowanej proszkowo - malowanie farbami emulsyjnymi zewnętrznymi powierzchni ścian niedocieplanych (wejście do budynku i zejście do kotłowni) - zasypanie z zagęszczeniem warstwami wykopów wokół ścian fundamentowych - ułożenie opaski z kostki betonowej na podsypce stabilizowanej cementem wraz z obrzeżami betonowymi - odtworzenie instalacji odgromowej na budynku - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45262410-8
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45442100-8,
45410000-4,
45450000-6,
45321000-3,
45324000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT214335.38 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 263632.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.