Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Szczecin: Remont dachu skrzydeł bocznych budynku Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1- etap C
Numer ogłoszenia: 34368 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Wydział Inwestycji Miejskich, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4223178, fax 091 4553609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu skrzydeł bocznych budynku Urzędu Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1- etap C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje roboty konstrukcyjno - budowlane i instalację odgromową dla skrzydła zachodniego - etap C, a w szczególności: 1) Roboty demontażowo- likwidacyjne: a) demontaż istniejącego pokrycia ceramicznego; b) demontaż istniejących łat dachowych; c) demontaż wymagających naprawy elementów konstrukcyjnych więźby dachowej; d) demontaż istniejących opierzeń i obróbek blacharskich oraz bocznych ścianek lukarn dachowych, obłożnych blachą ; e) demontaż instalacji odprowadzającej wody opadowe w obrębie dachów f) demontaż okien lukarn do przeprowadzenia robót remontowych; g) demontaż drabinek przeciwśniegowych; h) rozbiórka trzonów kominowych ponad połacią dachową ; i) demontaż uszkodzonych i nieczynnych pionów wentylacyjnych; j) demontaż istniejącej instalacji odgromowej w obrębie dachu; k) oczyszczenie stalowej konstrukcji nośnej dachu ze starych powłok malarskich 2) Roboty budowlane ( wymiany, naprawy, konserwacja, zabezpieczenia i nowe roboty): a) wymiana pokrycia ceramicznego z kryciem dachówką karpiówką podwójnie w koronkę wraz z wymianą łacenia oraz obłożenie dachówką ścianek bocznych lukarn; b) wykonanie krycia wstępnego w dachach ceramicznych z folii paroprzepuszczalnej na łatach drewnianych; c) naprawa uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej poprzez ociosywanie elementów porażonych korozją biologiczną , wymianę uszkodzonych odcinków lub całych elementów konstrukcyjnych, wzmocnienie elementów o przekrojach osłabionych, likwidację deformacji elementów , naprawę węzłów konstrukcyjnych, uszczelnienie pęknięć wzdłużnych w elementach i naprawę rozwarstwień; d) wykonanie impregnacji elementów drewnianych; e) wymiana opierzeń i obróbek blacharskich; f) wymiana systemu rynien i niezbędnych rur spustowych wraz z odtworzeniem koszy zlewnych na stalowe , malowane proszkowo; g) remont stolarki okiennej osadzonej w lukarnach dachowych; h) montaż stalowych żaluzji we wskazanych oknach; i) wymiana okienek wyłazowych; j) montaż i uzupełnienie drabinek przeciwśniegowych; k) przemurowanie trzonów kominowych ponad połaciami dachowymi z wykonaniem betonowych czap kominowych; l)naprawa tynków na trzonach kominowych w obrębie poddaszy wraz z wymianą drzwiczek stalowych od wyczystek; ł) wymiana istniejącej ławy kominiarskiej i montaż nowych ławeczek; m) wymiana pokrycia z blachy nad kioskiem wyjścia na dach n) wymiana przekrycia szklanego nad wyrzutniami wentylacyjnymi na płyty poliwęglanowe o) zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej świetlika p) wykonanie powłok antykorozyjnych i ognioochronnych elementów nośnej konstrukcji stalowej dachu q) zabezpieczenie wpustów i części rynien przed gromadzeniem się w nich zanieczyszczeń, głównie opadłych liści r) montaż instalacji odgromowej w obrębie dachu( wraz z lukarnami) i przyłączenie zwodów do istniejących pionowych przewodów odprowadzających. Wymiana przewodów pionowych odprowadzających wzdłuż ścian na nowe nastąpi na etapie remontu elewacji. Na etapie remontu dachu należy uwzględnić 20% na konieczność naprawy ewentualnych uszkodzeń.. 3) Wszystkie inne roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 160.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie pobiera wadium za udział w przetargu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum: - 1 osobę przewidzianą do kierowania pracami związanymi z realizacją zamówienia , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, - 1 osobę przewidzianą do kierowania pracami związanymi z instalacją odgromową, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum: - 1 pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia polegającą na wykonaniu pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej oraz obróbek blacharskich na dachu o powierzchni nie mniejszej niż 1.000 m² i - 1 pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia polegającą na wykonaniu lub remoncie ( naprawa uszkodzeń i wymiana elementów konstrukcyjnych i węzłów, impregnacja ) drewnianej więźby dachowej na dachach o powierzchni nie mniejszej niż 500m², Uwaga: Wykonane prace podobne wymienione powyżej mogą być wykonane w jednym zamówieniu lub w oddzielnych zamówieniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do j siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz ważne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz ważne- na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) kosztorys ofertowy szczegółowy z uwzględnieniem cen robocizny, materiałów, sprzętu i narzutów oraz nakładów i cen jednostkowych ( z narzutami) za pozycje robót do wykonania w ramach realizacji zamówienia zgodnie z rozdziałem IX niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom ( jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11710
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający przesyła Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w terminie 5 dni, za odpłatnością w wysokości 250 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miasta Szczecin , Plac Armii Krajowej 1, pok.149E (sekretariat WIM).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) dla statku Nawigator XXI
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach."- roboty w zakresie term."
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Katowice znajdującej się na terenie leśnictwa Murcki
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.