To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-01
Kraków: Dostawa tonerów do drukarek użytkowanych przez komórki organizacyjne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 343729 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358668 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do drukarek użytkowanych przez komórki organizacyjne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tonerów do drukarek używanych w komórkach organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zgodnie z wykazem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego. 2. Wymogi dodatkowe: 1) Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego: PN. 9.00-17.00, wt.-pt. 7:30-15:30. 2) Wykonawca będzie realizował zamówienie a) Część I: dostawa przedmiotu zamówienia do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy b) Część II: w okresie od 3 stycznia 2011 do 31 grudnia 2011 r., w formie dostaw częściowych, do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego (w formie faxu lub e-mail) 3) Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości zamawianych tonerów w ramach asortymentu. 4) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia drukarek Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczanych przez niego tonerów. W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia do Zamawiającego innego, nie gorszego sprzętu wraz z kompletem materiałów eksploatacyjnych, sterownikami, gwarantujących prawidłową pracę urządzenia w pełnym zakresie potrzeb Zamawiającego. 5) Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczanie tonerów regenerowanych, reprodukowanych oraz posiadających elementy z recyklingu, elementy wcześniej używane lub modyfikowane. 6) Zamawiający wyraża zgodę na dostawę oryginalnych, w 100% fabrycznie nowych zamienników (tonerów równoważnych). 7) Oferowane tonery muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania. 8) Tonery muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania (folie, taśmy, hologramy itp.). Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność (lub pojemność), znak firmowy producenta, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. 9) W przypadku oferowania tonerów zamienników (tonerów równoważnych), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu jest taka sama lub wyższa od produktu oryginalnego. 10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie, że oferowane tonery nie są regenerowane, reprodukowane oraz nie posiadają elementów z recyklingu, elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 11) W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycia tonera, zamiennik winien posiadać analogiczny element. Po zainstalowaniu tonera w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty. 12) Zamawiający nie odbierze dostawy jeżeli: a) z pięciu losowo wybranych tonerów przynajmniej jeden okaże się wadliwy, b) tonery będą nosiły ślady użytkowania lub nie będą posiadać oryginalnych zabezpieczeń producenta. 13) Jeżeli dostarczone tonery będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez Zamawiającego liczbę wydruków Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach gwarancji - Dostawca prześle w zamian sprawne tonery w czasie do 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Jeżeli w okresie podanej przez Dostawcę w ofercie wydajności wystąpią objawy wadliwej pracy tonera (zabrudzenia, głośna praca itp.) również mogą one podlegać reklamacji na w/w opisanych zasadach. W przypadku powtarzania się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Dostawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi. 14) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wady w dostarczonym sprzęcie Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 2 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 15)Wykonawca udziela 12 miesięcy gwarancji na dostarczony towar. 16) Dostawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: a) za zawinioną zwłokę przez Dostawcę w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt. 2 wysokości 2 % wartości partii towaru dostarczonego z opóźnieniem, za każdy dzień zwłoki, b) za opóźnienie terminu usunięcia wad lub braków ilościowych przedmiotu zamówienia w wysokości 2 % wartości części towaru podlegającej reklamacji za każdy dzień zwłoki, c) za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Dostawcy 20% wynagrodzenia umownego. 17) Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Dostawcy. 18) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. 19) Osobami odpowiedzialnymi za odbiór dostaw są Robert Kowalski lub w jego zastępstwie Tomasz Michalik. 20) Odbiór przez Zamawiającego przesyłki od kuriera nie oznacza odbioru dostawy. 4. Termin realizacji zamówienia: 1. I część zamówienia - do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. II część zamówienia - w postaci zamówień częściowych: od 3 stycznia 2011 do 31 grudnia 2011 r.- dostawy częściowe do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego (w formie faxu lub e-mail).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa tonerów do drukarek użytkowanych przez komórki organizacyjne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hi Copy Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Lindego 7, 31-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3336,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2332,37
Oferta z najniższą ceną: 2332,37 / Oferta z najwyższą ceną: 5014,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tonerów do drukarek użytkowanych przez komórki organizacyjne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WORLD TRADE TECHNOLOGY POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WORLD TRADE TECHNOLOGY POLSKA SP. Z O.O.
- World Trade Technology Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Sikorki 23, 31-589 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96877,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46529,58
Oferta z najniższą ceną: 46529,58 / Oferta z najwyższą ceną: 192237,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu G.261.2.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.