eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomUsługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu. Nr sprawySG. 241-544/15



Ogłoszenie z dnia 2015-12-15

Bytom: Usługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu. Nr sprawy: SG. 241-544/15
Numer ogłoszenia: 343778 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Bytom, ul. Piekarska 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966957, faks 032 3966992.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania biur i pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu. Nr sprawy: SG. 241-544/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę w zakresie sprzątania w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, wszelkich innych pomieszczeniach użytkowych, gospodarczych oraz sanitariatach i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul. Piekarska 1 przy użyciu środków technicznych i chemicznych wykonawcy. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 5.612,96 m2; Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: a) czynności codzienne: - sprzątanie gabinetów, pomieszczeń biurowych i sal rozpraw, - usuwanie kurzu z parapetów, mebli, kaloryferów i innych powierzchni dodatkowych, poręczy schodów, - mycie podłóg ( wyłącznie środkami przeznaczonymi do konserwacji danego rodzaju materiału - parkiet, panele itp.), - usuwanie odcisków palców z drzwi, framug, mebli i innych powierzchni, - mycie ciągów komunikacyjnych, korytarzy, schodów i podcieni przed budynkiem sądu, - usuwanie kurzu z ław na korytarzach, sal rozpraw, ze skrzynek z gaśnicami, tablic ogłoszeniowych, - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci i wymiana worków, opróżnianie popielnicy, - kompleksowe mycie sanitariatów (muszle, umywalki), z systematyczną dezynfekcją, - mycie podłóg podcieni przed wejściem głównym do budynku sądu, - bieżące uzupełnianie WC w ręczniki papierowe (koloru białego), papier toaletowy ( koloru białego) - min. 2 warstwy w małych rolkach i dużych tj. dostosowanych do istniejących zawieszek, mydło w płynie, kostki zapachowe, uzupełnianie automatycznych odświeżaczy powietrza (w tym baterii). b) czynności cotygodniowe: - odkurzanie wykładzin, dywanów, mebli tapicerowanych, - mycie drzwi i framug, - mycie glazury ściennej w sanitariatach oraz ścian działowych drzwi i kabin w toaletach, - mycie mebli biurowych oraz ich konserwacja środkami do mebli, - mycie urządzeń biurowych ( kserokopiarki, faksy, niszczarki i in.) za wyjątkiem sprzętu komputerowego, przy użyciu odpowiednich środków chemicznych nie niszczących urządzeń, - mycie parapetów, kontaktów, wyłączników elektrycznych, okablowań, b) czynności comiesięczne: - mycie krat, listew i cokolików przypodłogowych, - pastowanie podłóg w pokojach, salach rozpraw, środkami odpowiednimi do danej powierzchni, - polimeryzacja holu, korytarzy środkami odpowiednimi do danej powierzchni, - gruntowne doczyszczanie schodów w sposób mechaniczny lub ręczny, - mycie kaloryferów, c) czynności cokwartalne: - mycie tablic ogłoszeniowych, - odkurzanie ścian i kątów, - mycie okien (szyb) i stolarki okiennej od wewnątrz i zewnątrz, - mycie opraw oświetleniowych, e) czynności dodatkowe: - sprzątanie aneksu kuchennego w sekretariacie Prezesa, zapewnienie odpowiednich środków myjących, - sprzątanie piwnic raz w miesiącu (mycie podłóg, ścieranie kurzu z regałów, mycie drzwi, mebli i innych powierzchni dodatkowych ) o powierzchni 1.404,65 m2, - bieżące czyszczenie parapetów zewnętrznych. Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności czyszczących strychu. Zamawiający informuje, że od 01.09.2016 do zakresu czynności codziennych wchodzić będzie utrzymanie czystości dźwigu osobowego oraz platformy osobowo-towarowej. Zamawiający informuje o trwających w 2016r. pracach remontowych ( dobudowa windy). 2. Wykonawca w celu właściwego utrzymania czystości w budynku, zobowiązany jest do dostarczenia własnych mat wejściowych antypoślizgowych, koloru szarego. Regularnego utrzymywania ich we właściwym stanie oraz wymiany co 4 tygodnie. Maty te zostaną wyłożone w przedsionku wejścia do sądu i mają prowadzić do bramki ochrony ( za wyjątkiem schodów). Wymiary maty w przedsionku wejścia ( ok. 330x280cm), maty prowadzącej do bramki ochrony (ok. 270x280 cm). Mogą składać się z kilku mat ułożonych obok siebie. 3. Dodatkowo Wykonawca zapewni osobę dyżurującą w godz. 7.00 do 15.00 do tzw. obsługi dziennej zajmującej się min. kontrolą i utrzymywaniem w czystości 3 toalet publicznych, toalet dla pracowników oraz bieżącym myciem holi i korytarzy w miarę potrzeby oraz wykonywaniem innych czynności czyszczących w miarę potrzeby. Do czynności codziennych obsługi dziennej należeć będzie mycie pod nadzorem pracowników sądu pomieszczeń serwerowni, archiwów, kasy oraz pomieszczeń Kancelarii Tajnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERA Sp. z o.o., ul. Katowicka 16B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122364,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135932,52

  • Oferta z najniższą ceną: 135932,52 / Oferta z najwyższą ceną: 249591,60

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługa sprzątania należy do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest niższa od kwot określonych w przepisach z art. 11 ust. 1 ustawy PZP. Usługa sprzątania jest usługą popularną i na rynku jest oferowana i wykonywana przez wszystkich wykonawców działających w branży utrzymania czystości. Usługa ta zaspakaja potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych na terenie całego kraju. Natomiast ustalone standardy jakościowe stanowią powtarzalne parametry technologiczne. Dlatego zastosowano art. 70 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.