Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Zwoleń: Remont dróg leśnych o nawierzchni gruntowej, utwardzenie i utrzymanie składnic tymczasowych składowania drewna oraz utrzymanie drogi leśnej tymczasowej nr 71L
na terenie Leśnictwa Dziurków w Nadleśnictwie Zwoleń
Numer ogłoszenia: 343784 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń , Miodne Leśniczówka 107/1, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6762021, faks 048 6762021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_zwolen, http://www.radom.lasy.gov.pl/zwolen
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zwoleń.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych o nawierzchni gruntowej, utwardzenie i utrzymanie składnic tymczasowych składowania drewna oraz utrzymanie drogi leśnej tymczasowej nr 71L na terenie Leśnictwa Dziurków w Nadleśnictwie Zwoleń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych naprawy dróg leśnych na terenie Leśnictwa Dziurków w Nadleśnictwie Zwoleń. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Zadania: - Zadanie nr I. Utrzymanie dróg dojazdowych do drogi leśnej 71L. Działanie związane jest z koniecznością uprzątnięcia szkód w drzewostanie po nawałnicy - drogi przewidziano do utrzymania w celu zapewnienia przejezdności pojazdów przewożących drewno na okres 1 roku. Lokalizację oraz początek i koniec utrzymywanego odcinka każdorazowo należy ustalić wg wskazań leśniczego, z reguły są to odcinki o długości do 100 mb (głownie miejsca zaniżeń z podsiąkającą i zalegającą wodą). W ramach prac utrzymaniowych przewidziano na wskazanych odcinkach przeprofilowanie jezdni drogi, wykonanie warstwy odsączającej z piasku oraz wzmocnienie tłuczniem kamiennym. - Zadanie nr II. Wykonanie utwardzonych składnic przeznaczonych na składowanie drewna oraz ich rozebranie po okresie eksploatacji. Działanie związane jest z koniecznością uprzątnięcia szkód w drzewostanie po nawałnicy - składnice przewidziano do urządzenia w celu zapewnienia możliwości składowania drewna do wywozu na okres 1 roku. W ramach urządzenia składnic przewidziano na wskazanych odcinkach usunięcie karp, wykonanie profilowania i zagęszczenia terenu wraz z wykonaniem koryta oraz wykonanie warstwy odsączającej z piasku oraz wzmocnienie tłuczniem kamiennym. Całkowita szerokość składnic wynosi 3,5m. W trakcie prowadzonych robót wszelkie grubsze korzenie, gałęzie itp. należy usunąć poza pas drogi. Następnie należy wykonać warstwę odsączającą z pisaku gr. 10 cm i wzmocnienie nawierzchni gruntowej składnic poprzez doziarnienie jej kruszywem - mieszanką sortowaną 0/63,5mm. Po wykonaniu wszystkich robót j/w całość należy zawałować walcem. Po wywiezieniu drzewa składnice należy rozebrać - zebrać tłuczeń (bez mieszania go z gruntem) i przewieźć na odległość do 1km (w miejsce wskazane przez Inwestora) z ułożeniem w pryzmy. Miejsca po rozbiórce nawierzchni składnic należy wyrównać i uporządkować. - Zadanie nr III. Utrzymanie przejezdności na drodze nr 71 L. Działanie związane jest z intensywną eksploatacją drogi w trakcie uprzątania szkód w drzewostanie po nawałnicy. Do utrzymania przewidziano odcinek o długości 1100 mb z wyłączeniem odcinków utwardzonych tłuczniem o łącznej długości 275 mb. W ramach prac utrzymaniowych przewidziano naprawę nawierzchni gruntowej w miejscach wskazanych każdorazowo przez Inwestora w trakcie eksploatacji drogi. Ilość robót w ramach prac utrzymaniowych przedstawiono jako szacunkową, dokładna ilość zostanie rozliczona w trakcie eksploatacji drogi w zależności od potrzeb. W ramach robót utrzymaniowych przewidziano każdorazowo wykonanie profilowania nawierzchni gruntowej równiarką, mającą na celu wyrównanie wybojów i zaniżeń oraz nadanie drodze w miarę jednolitej niwelety, w razie potrzeby w celu zapewnienia przejezdności drogi należy wykonać doziarnienie kolein materiałem innym niż grunt rodzimy (przewidzianym w SST) - np. pospółką, żwirem itp. Całkowita szerokość jezdni gruntowej wynosi 3,5m. Po wykonaniu wszystkich robót j/w miejsca naprawiane należy zawałować walcem. Roboty utrzymaniowe wykonywane będą w momencie wystąpienia uszkodzenia drogi, po pomiarze wielkości uszkodzenia przez pracownika zamawiającego i przekazania zlecenia do wykonania Wykonawcy. Utrudnieniem dla Wykonawcy będzie wymóg wykonywania napraw w czasie eksploatacji drogi, utrudnienia nie mogą znacząco wpływać na zahamowania wywozu drewna. Rozliczenie wykonywanych robót odbywać się będzie na podstawie częściowych odbiorów robót. Czas przystąpienia do robót przez Wykonawcę będzie wynosił do 3 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. Czas wykonania naprawy będzie wynosił do 6 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, jeżeli zaistnieje możliwość ich finansowania i wykonania.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie jako część swojej oferty wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.09.2012 r. do godz. 12°° z dopiskiem wadium - SA-2710-20/12 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu wyłącznie w formie przelewu z konta Wykonawcy na konto Nadleśnictwa Zwoleń nr 60203000451110000000175080 w BGŻ S.A. O/Radom, b) poręczeniach bankowych lub poręczenie spółdzielcze kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Za prawidłową datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się tylko przelew - wpływ/uznanie na rachunku zamawiającego, a nie dokonanie polecenia przelewu. 5. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty w oryginale. 6. Wykonawca, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z przetargu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował o okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania o podobnych charakterze robót o kwocie nie mniejszej niż 70,00 tys. zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami o specjalności drogowej i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla wszelkich zmian w powyższej umowie wymagana jest forma pisemna w postaci aneksu, z tym, że zmiany mogą nastapić jedynie w sytuacjach, o których mowa w art. 144 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, w szególności gdy: - w trakcie trwania umowy nastapi urzędowa zmiana stawki podatku VAT w zkaresie prac lub materiałów objętych niniejszą umową - może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, a także siła wyższa, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiajacy dopuszcza mozliwośc zmiany umowy, w szególności terminu realizacji zamówienia, - nastąpi inna okoliczność, której w chwili zawierania umowy nie można było przewidzieć, a wprowadzana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_zwolen, http://www.radom.lasy.gov.pl/zwolen
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zwoleń, Miodne Leśniczówka 107/1, 26-700 Zwoleń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Zwoleń, Miodne Leśniczówka 107/1, 26-700 Zwoleń - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.