eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniowaDostosowanie toalety w budynku GOKIS do potrzeb osób niepełnosprawnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-16

Ogłoszenie nr 343792 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

Wiśniowa: Dostosowanie toalety w budynku GOKIS do potrzeb osób niepełnosprawnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Pionierzy Zmiany - Razem Wygrajmy Siebie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1., z Europejskiego Funduszu Społecznego współfinansowanego z Unii Europejskiej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316924-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Wójt Gminy Wiśniowa Zarządzeniem Nr 140/2016 z dnia 16.09.2016 roku w sprawie powołanie Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania przetargowego pn.: Dostosowanie toalety w budynku GOKIS do potrzeb osób niepełnosprawnych powołał Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie: 1. Jolanta Wolak Przewodniczący Komisji 2. Maria Turecka Z-ca Przewodniczącego 3. Krzysztof Tokarz Członek 4. Piotr Matusiak Członek 5. Marek Orzechowski Sekretarz

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 35155628600000, ul. Wiśniowa  441, 32412   Wiśniowa, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 2714552 w. 38, faks 12 271 45 50, e-mail info@ug-wisniowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ug-wisniowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie toalety w budynku GOKIS do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BRGK.271.20.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1 Kod CPV dla przedmiotowej inwestycji. PRZEDMIOT GŁÓWNY: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne PRZEDMIOTY DODATKOWE: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45232460-4 Roboty sanitarne. 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45262320-0 Wyrównywanie 45410000-4 Tynkowanie 45431100-8 Kładzenie terakoty 45431200-9 Kładzenie glazury 45442100-8 Roboty malarskie 1.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Dostosowanie toalety w budynku GOKIS do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach realizacji projektu pn.: Pionierzy Zmiany - Razem Wygrajmy Siebie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1., z Europejskiego Funduszu Społecznego współfinansowanego z Unii Europejskiej. 1.3 Zakres prac obejmuje dostosowanie toalety w budynku GOKIS do potrzeb osób niepełnosprawnych. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - (zał. Nr 6), - Dokumentacji Technicznej - (zał. Nr 9), stanowiących integralną część umowy oraz w Przedmiarze Robót - (zał. Nr 5). 1.5 Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.8 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 1.9 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1.10 Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 1.11 W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 1.12 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, żąda potwierdzenia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, roboty murarskie, tynki i okładziny ścienne, roboty zbrojarskie - robotnik budowlany - 4 osoby zatrudnione przez cały okres niezbędny do realizacji tychże robót w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia. 1.13 Potwierdzenie, iż w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca lub podwykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi wykonać czynności określone przez Zamawiającego w rozdziale 3 pkt 3.12 ppkt a) SIWZ oraz zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy stanowi wypełnione zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ i złożone w ofercie oświadczenie - załącznik Nr 4 do SIWZ. Ponadto w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia obowiązują postanowienia paragrafu 3 ust. 1 ppkt 7), oraz paragrafu 13 ust. 1 ppkt h).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45310000-3, 45232460-4, 45262311-4, 45262320-0, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69033.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BUDARUS; Dariusz Sułkowski,  budarus@op.pl,  Sowliny 280,  34-600,  Limanowa,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97292.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97292.16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97292.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.