Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-03-01
Og³oszenie nr 34379 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Wroc³aw: ¦WIADCZENIE US£UG NOCLEGOWYCH DLA OPERY WROC£AWSKIEJ
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wroc³awska, krajowy numer identyfikacyjny
27894200000, ul.
ul. ¦widnicka
35,
50066
Wroc³aw, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
713 708 800, e-mail
marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl, faks
813 708 852.
Adres strony internetowej (URL): www.opera.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samorz±dowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
http://www.opera.wroclaw.pl/1/index_o.php?page=49
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.opera.wroclaw.pl/1/index_o.php?page=49
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pismena
Adres:
Opera Wroc³awska, ul. ¦widnicka 35, 50-066 Wroc³aw
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG NOCLEGOWYCH DLA OPERY WROC£AWSKIEJ
Numer referencyjny: ZP/PN/10/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie hotelarskich i apartamentowych us³ug noclegowych dla Opery Wroc³awskiej. Wykonawca zobowi±zuje siê udostêpniæ pokoje hotelowe/apartamenty osobom wskazanym przez Zamawiaj±cego w hotelu/apartamentowcu Wykonawcy, w okresie trwania umowy oraz zapewni zakwaterowanie na ¿±danie Zamawiaj±cego. Zaoferowane ceny bêd± mia³y zastosowanie równie¿ dla klientów Zamawiaj±cego i jego kooperantów pod warunkiem, ¿e rezerwacja zostanie dokonana przez przedstawiciela Zamawiaj±cego. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 8 czê¶ci: Czê¶æ 1. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 3* Czê¶æ 2. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 3* Czê¶æ 3. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 3* Czê¶æ 4. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 4* Czê¶æ 5. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 4* Czê¶æ 6. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 5* Czê¶æ 7. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 5* Czê¶æ 8. Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 5* Uwzglêdniaj±c charakter prowadzonej dzia³alno¶ci i czêstotliwo¶æ wykorzystywania miejsc noclegowych wyodrêbniono po 3 samodzielne czê¶ci: us³ugi ¶wiadczone przez hotele kategorii 3*, 4*, 5* stosuj±c kryterium odleg³o¶ci od siedziby Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy informuje, i¿ Wykonawca w swojej ofercie powinien przewidzieæ, i¿ sk³ada indywidualn± ofertê na realizacjê przedmiotowego zadania, w zwi±zku z powy¿szym regulacje w zakresie konieczno¶ci stosowania cen cennikowych ani obowi±zków w zakresie wskazania konsumentowi ceny ostatecznej nie maj± zastosowania. Szczegó³owy ¶wiadczeñ barterowych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio za³±cznik nr 2 do SIWZ Wzór umowy Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zosta³ wskazany w Za³±czniku nr 3 do SIWZ
II.5) G³ówny kod CPV: 55.00.00.00 - Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp, do 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamawiajacy udzieli zamówienia uzupe³niaj±cego na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje tego warunku, ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia o spe³nianiami przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje tego warunku, ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia o spe³nianiami przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie konkretyzuje tego warunku, ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego wraz z ofert± o¶wiadczenia o spe³nianiami przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji . Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie Zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, sk³ada ka¿dy z Partnerów/Wykonawców oddzielnie. Wykonawca, Wykonawca - Partner (w przypadku oferty wspólnej) oraz tzw. inny podmiot udostepniaj±cy potencja³ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór o¶wiadczenia - za³±cznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje siê przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 27.07.2016 roku poz. 1126).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Barter | 20 |
Dostêpno¶æ parkingu dla samochodów osobowych | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Stosownie do tre¶ci art. 144 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach: a)konieczno¶ci dostosowania postanowieñ umownych do zmian wynikaj±cych z nowelizacji powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa z uwagi na brak mo¿liwo¶ci realizacji umowy wedle pierwotnej jej tre¶ci, lub z uwagi na ra¿±c± stratê gro¿±c± jednej ze Stron; b)zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotycz±cych wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw zwi±zanych z realizacj± umowy c)zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci , obni¿aj±cych ponoszone przez Zamawiaj±cego koszty; d)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezale¿nych od stron umowy, e)zmiana terminu dokonywania p³atno¶ci na rzecz wykonawcy, f)konieczno¶ci zmiany numerów rachunków bankowych, g)zmiana na podstawie art.144 ust.1 pkt.3) ustawy, h)zmiany na podstawie art.144 ust.1 pkt.5) ustawy, i)zmiana na podstawie art.144 ust. 1 pkt.6) ustawy 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane bêd± z poszanowaniem zasad i obowi±zków wynikaj±cych z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych okre¶lonych t± ustaw±. 4. Je¿eli w czasie obowi±zywania umowy nast±pi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano. 5. Wszelkie zmiany umowy mog± nast±piæ jedynie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 6. Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 Umowy, w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1)zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 2)zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie aktualnych przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 - 12 niniejszego paragrafu, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania niniejszej Umowy przez Wykonawcê. 7. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt. 1), bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt.1), warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 9. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt. 2) lub 3), bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu, do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 10. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ Pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Zamawiaj±cego na podstawie niniejszej Umowy do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 11. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 3), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia Pracownikom ¶wiadcz±cym us³ugi na podstawie niniejszej Umowy. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 12. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, ka¿da ze Stron mo¿e wyst±piæ do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawieraj±cym w szczególno¶ci szczegó³owe wyliczenie cen jednostkowych, o których mowa w §4 ust.4 Umowy oraz ca³kowitej kwoty, o której mowa w ust.1§4 Umowy, o jak± wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 13. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) lub pkt.3), je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy, w szczególno¶ci: 1)pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi ( bez ujawniania tzw. "danych wra¿liwych"), wraz z okre¶leniem zakresu, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 2), lub 2)pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi ( bez ujawniania tzw." danych wra¿liwych"), wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 3). 14. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt. 3), je¿eli z wnioskiem wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do zobowi±zania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 10 dni roboczych, dokumentów, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiana ta ma wp³yw na koszty wykonania Umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeñ, o którym mowa w ust. 8 pkt. 2). 15. W terminie do 30 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Strona, która otrzyma³a wniosek, przeka¿e drugiej Stronie informacjê o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wska¿e kwotê, o któr± wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informacjê o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 16. W przypadku otrzymania przez Stronê informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub czê¶ciowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta mo¿e ponownie wyst±piæ z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz ust.12 stosuje siê odpowiednio. 17. Zawarcie aneksu nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 14 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 09/03/2017, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 3*
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo.
1). Kategoria hotelu 3* (s³ownie: trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra
Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych
obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z
pó¼n. zm.).
2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 2 km od siedziby Zamawiaj±cego
3). Liczba pokoi - nie mniej ni¿ 100
4). Recepcja 24h, ochrona
5). Zestaw powitalny: napój powitalny (do wyboru)
6). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atne Wi-Fi, telefon, TV-SAT, ³azienka
7). Restauracja, bar, us³ugi pralnicze - dostêpne za dodatkow± op³at±
8). Gotowo¶æ do zagwarantowania parkingu dla samochodów osobowych go¶ci opery w cenie pokoju.
9). Gotowo¶æ udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ
wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
10). Konieczno¶æ eksponowania druków Opery Wroc³awskiej (ulotka repertuarowa, plakat, afisz) w siedzibie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55100000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Barter | 20 |
Dostêpno¶æ parkingu dla samochodów osobowych | 20 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 3*
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1). Kategoria hotelu 3* (s³ownie: trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z pó¼n. zm.).
2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 1 km od siedziby Zamawiaj±cego i nie dalej ni¿ 300 m od Dworca PKP Wroc³aw G³ówny
3). Liczba pokoi- nie mniej ni¿ 90
4). Recepcja 24h, , ochrona
5). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atne Wi-Fi, telefon, TV-SAT, ³azienka
6). Restauracja, bar, us³ugi pralnicze - dostêpne za dodatkow± op³at±
7). Dostêpno¶æ pok. standardowych 1-2 osobowych oraz pok. typu apartament
8). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ
wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±
9). Konieczno¶æ eksponowania druków Opery Wroc³awskiej (ulotka repertuarowa, plakat, afisz) w siedzibie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55100000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Barter | 20 |
Dostêpno¶æ parkingu dla samochodów osobowych | 20 |
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 3*
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
1). Kategoria hotelu 3* (s³ownie: trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra
Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych
obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z
pó¼n. zm.).
2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 1,5 km od siedziby Zamawiaj±cego
3). Liczba pokoi - nie mniej ni¿ 110
4). Recepcja 24h, ochrona
5). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atne Wi-Fi, telefon, TV-SAT, ³azienka
6). Restauracja, bar, us³ugi pralnicze - dostêpne za dodatkow± op³at±
7). Gotowo¶æ do zagwarantowania parkingu dla samochodów osobowych go¶ci opery w cenie pokoju.
8). Konieczno¶æ udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ
wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55100000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Barter | 20 |
Dostêpno¶æ parkingu dla samochodów osobowych | 20 |
Czê¶æ nr: 4
Nazwa: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 4*
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1). Kategoria hotelu 4* (s³ownie: cztery gwiazdki) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra
Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych
obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z
pó¼n. zm.).
2). Po³o¿enie hotelu - nie dalej ni¿ 1,5 km od siedziby Zamawiaj±cego
3). Liczba pokoi - nie mniej ni¿ 120
4). Recepcja 24h, room service, ochrona, depozyt
5). Zestaw powitalny: napój powitalny (do wyboru)
6). Podstawowe zaplecze rekreacyjne - centrum fitness - dostêpne za dodatkow± op³at±
7). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atne Wi-Fi, telefon, TV-SAT, ³azienka
8). Restauracja, bar, us³ugi pralnicze dostêpne za dodatkow± op³at±
9). Gotowo¶æ do zagwarantowania parkingu dla samochodów osobowych go¶ci opery w cenie pokoju.
10). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ
wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
11). Konieczno¶æ eksponowania druków Opery Wroc³awskiej (ulotka repertuarowa, plakat, afisz) w siedzibie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55100000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Barter | 20 |
Dostêpno¶æ parkingu dla samochodów osobowych | 20 |
Czê¶æ nr: 5
Nazwa: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 4*
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1). Kategoria hotelu 4* (s³ownie: cztery gwiazdki) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra
Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych
obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z
pó¼n. zm.).
2). Po³o¿enie hotelu - nie dalej ni¿ 1 km od siedziby Zamawiaj±cego
3). Liczba pokoi - nie mniej ni¿ 190
4). Recepcja 24h, room service, ochrona,
5). Zestaw powitalny: napój powitalny (do wyboru)
6). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atne Wi-Fi, telefon, TV-SAT ,
³azienka
7). Restauracja, bar - dostêpne za dodatkow± op³at±
8). Us³ugi pralnicze, fitness - za dodatkow± op³at±
9). Gotowo¶æ do zagwarantowania parkingu dla samochodów osobowych go¶ci opery w cenie pokoju.
10). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ
wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
11). Konieczno¶æ eksponowania druków Opery Wroc³awskiej (ulotka repertuarowa, plakat, afisz) w siedzibie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55100000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Dostêpno¶æ parkingu dla samochodów osobowych | 20 |
Cena | 60 |
Barter | 20 |
Czê¶æ nr: 6
Nazwa: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 5*
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1). Kategoria hotelu 5* (s³ownie: piêæ gwiazdek) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra
Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych
obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z
pó¼n. zm.).
2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 200 m od siedziby Zamawiaj±cego
3). Liczba pokoi- nie mniej ni¿ 110
4). Recepcja 24h, ochrona, us³ugi concierge
5). Us³ugi pralnicze - za dodatkow± op³at±
6). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atne Wi-Fi, telefon, TV-SAT, ³azienka
7). Dostêpno¶æ pok. standardowych i pok. typu apartament
8). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ
wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
9). Konieczno¶æ eksponowania druków Opery Wroc³awskiej (ulotka repertuarowa, plakat, afisz) w siedzibie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55100000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Barter | 20 |
Dostêpno¶æ parkingu dla samochodów osobowych | 20 |
Czê¶æ nr: 7
Nazwa: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 5*
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1). Kategoria hotelu 5* (s³ownie: piêæ gwiazdek) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych
obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z pó¼n. zm.).
2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 1,2 km od siedziby Zamawiaj±cego
3). Liczba pokoi- nie mniej ni¿ 130
4). Recepcja 24h, ochrona, room service, us³ugi concierge
5). Basen, klub fitness, si³ownia, spa, jacuzzi, restauracje- za dodatkowa op³at±
6). Us³ugi pralnicze- za dodatkow± op³at±
7). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atne Wi-Fi, telefon, TV-SAT, ³azienka
8). Dostêpno¶æ pokoi standardowych i pokoi typu apartament.
9). Gotowo¶æ do zagwarantowania parkingu dla samochodów osobowych go¶ci opery w cenie pokoju.
10) Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ
wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
11). Konieczno¶æ eksponowania druków Opery Wroc³awskiej (ulotka repertuarowa, plakat, afisz) w siedzibie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55100000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Barter | 20 |
Dostêpno¶æ parkingu dla samochodów osobowych | 20 |
Czê¶æ nr: 8
Nazwa: Us³uga hotelarska rozliczana w pieni±dzu i barterowo; kategoria hotelu 5*
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1). Kategoria hotelu 5* (s³ownie: piêæ gwiazdek) zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych
obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r., poz. 169 z pó¼n. zm.).
2). Po³o¿enie hotelu nie dalej ni¿ 1,5 km od siedziby Zamawiaj±cego
3). Liczba pokoi- nie mniej ni¿ 150
4). Recepcja 24h, ochrona, room service, us³ugi concierge
5). Si³ownia, sauna, bar, restauracja- za dodatkowa op³at±
6). Us³ugi pralnicze- za dodatkow± op³at±
7). Wyposa¿enie pokoi - klimatyzacja, bezp³atne Wi-Fi, telefon, TV-SAT, ³azienka
8). Dostêpno¶æ pokoi standardowych i pokoi typu apartament
9). Gotowo¶æ do zagwarantowania parkingu dla samochodów osobowych go¶ci opery w cenie pokoju.
10). Gotowo¶æ do udostêpnienia pokoi rozliczanych w barterze tzn. na zasadzie ¶wiadczeñ
wzajemnych miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±.
11). Konieczno¶æ eksponowania druków Opery Wroc³awskiej (ulotka repertuarowa, plakat, afisz) w siedzibie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55100000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Dostêpno¶æ parkingu dla samochodów osobowych | 20 |
Cena | 60 |
Barter | 20 |
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Dostawa materia³ów biurowych i druków
- Dostawa bielizny po¶cielowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzie¿y roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na ³ó¿ka i odzie¿y ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarz±dzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w u¿ytkowaniu i serwisem urz±dzeñ
- Przebudowa mostów w ci±gu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzêdu i gara¿u wraz z remontem pomieszczeñ biurowych w Urzêdzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podzia³em na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wy¿ywienia w ramach miêdzynarodowego spotkania w dniu 20 maja 2025r w Rzeszowie (2czê¶ci).
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleñ z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 czê¶ci
wiêcej: Us³ugi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.