Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-26
Poznań: Zakup wraz z dostawą bielizny pościelowej do obiektów należących do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części
Numer ogłoszenia: 343800 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą bielizny pościelowej do obiektów należących do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą bielizny pościelowej do obiektów należących do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 - zakup wraz z dostawą prześcieradeł bawełnianych do Domu Studenckiego Jowita przy ul. Zwierzynieckiej 7 w Poznaniu Część 2 - zakup wraz z dostawą ręczników frotte do Domu Akademickiego przy ul. Nieszawskiej 3 w Poznaniu Część 3 - zakup wraz z dostawą prześcieradeł bawełnianych i poduszek do Domów Studenckich Jagienka i Zbyszko przy ul. Piątkowskiej 80 w Poznaniu Część 4 - zakup wraz z dostawą kołder i poduszek Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego w Kołobrzegu przy ul. Kościuszki 1. Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty także w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Asortyment winien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia z załącznika nr 2 do SIWZ i zawierać metkę ze szczegółowym składem materiałowym, trwale doszytą do asortymentu jako wszywka w wewnętrznej lub zewnętrznej stronie asortymentu. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny nie gorszy niż określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który musi być co najmniej tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku. Oferty niezawierające wyceny pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 250,00 zł PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych, 00/100), Część 2 - 30,00 zł PLN (słownie: trzydzieści złotych, 00/100), Część 3 - 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych, 00/100), Część 4 - 340,00 zł (słownie : trzysta czterdzieści złotych, 00/100) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.09.2013 r. do godz. 10:00 (oryginał wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych UAM, a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy (Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik), b) Formularz cenowy (Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik), c) Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 10 SIWZ, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych,
ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pok. 303.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Dział Zamówień Publicznych, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą prześcieradeł bawełnianych do Domu Studenckiego Jowita przy ul. Zwierzynieckiej 7 w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą prześcieradeł bawełnianych do Domu Studenckiego Jowita przy ul. Zwierzynieckiej 7 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty także w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą ręczników frotte do Domu Akademickiego przy ul. Nieszawskiej 3 w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą ręczników frotte do Domu Akademickiego przy ul. Nieszawskiej 3 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty także w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą prześcieradeł bawełnianych i poduszek do Domów Studenckich Jagienka i Zbyszko przy ul. Piątkowskiej 80 w Poznaniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą prześcieradeł bawełnianych i poduszek do Domów Studenckich Jagienka i Zbyszko przy ul. Piątkowskiej 80 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty także w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wraz z dostawą kołder i poduszek Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego w Kołobrzegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą kołder i poduszek Ośrodka Sanatoryjno-Wypoczynkowego w Kołobrzegu przy ul. Kościuszki 1.Opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty także w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych oraz preparatów do żywienia pozajelitowego"
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla przedstawicieli kadry instytucji regionalnego systemu polityki społecznej
- AD/ZP/45/25 Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa benzyny 98 Pb do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Sekwencjonowanie DNA standardowe metodą Sangera dla Pracowni Genetyki Nowotworów
- Dostawa produktu leczniczego - Farycymabum w ramach programu lekowego B.70
- Remont sanitariatów i schodów
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.