eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówZimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-02

Ciechanów: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r.
Numer ogłoszenia: 343846 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, faks 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów i chodników będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów w okresie od 01.11.2009r. do 15.04.2010r. 2. Zamówienie dotyczy odśnieżania i zwalczenia śliskości na drogach, parkingach i chodnikach oraz placach targowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ciechanów. Łączna długość ulic objętych zimowym utrzymaniem wynosi około 106,5 km. (od 01.01.2010r. około 109 km.) 3. Wywóz nadmiaru śniegu z gminnych chodników, parkingów, ulic, placów i parków. Śnieg będzie wywożony na działki należące do Gminy na terenie miasta Ciechanowa. Prace swym zasięgiem obejmują teren miasta Ciechanowa i dotyczą odśnieżania oraz zwalczania śliskości i gołoledzi na drogach, parkingach i chodnikach oraz placach targowych będących w zarządzie Zamawiającego. Wykonawca powinien posiadać minimum trzy samochody ciężarowe wyposażone w pługi z gumowymi okładzinami lemieszy, w tym dwa wyposażone dodatkowo w posypywarkę, jeden ciągnik wyposażony w piaskarkę i pług, jeden ciągnik o mocy powyżej 75 Km z pługiem odśnieżnym do likwidacji grud i garbów śnieżnych i lodowych w celu wyrównywania nawierzchni ulic, jedną ładowarkę oraz urządzenie do produkcji solanki, wykorzystywanej do posypywania ulic, placów, parkingów i chodników o nawierzchni utwardzonej. Samochody wyposażone w pługi i piaskarki oraz ciągniki powinny być wyposażone w system GPS. Określono trzy standardy utrzymania dróg miejskich. Chodniki, parkingi i place targowe będą utrzymywane na poziomie standardu III określonego dla dróg. W okresie zimy przy zwalczaniu śliskości Wykonawca będzie używał soli nasyconej roztworem soli (solanką) na drogach o nawierzchni twardej oraz piasku na drogach gruntowych, chodnikach, parkingach i placach targowych. Wywóz nadmiaru śniegu z pasów dróg będzie odbywał się po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego we wskazane przez niego miejsca. Standardy zimowego utrzymania dróg gminnych obowiązujące w ramach zamówienia: Standard II Opis stanu utrzymania drogi dla standardu. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. jezdnia posypana na całej długości. Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk (opadów śniegu) lub od stwierdzenia wystąpienia zjawiska (gołoledź): - śnieg luźny - 4h - błoto pośniegowe - 6h - śnieg zajeżdżony -występuje (cienka warstwa nie utrudniająca ruchu) -4h Utrudnienia dla samochodów osobowych: - gołoledź -3h - szron -3h - szadź -3h - lodowica -4h Standard III Opis stanu utrzymania drogi dla standardu Jezdnia odśnieżona na całej szerokości Jezdnia posypana na całej szerokości. Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk (opadów śniegu) lub od stwierdzenia wystąpienia zjawiska (gołoledź): - śnieg luźny -6h - śnieg zajeżdżony - występuje - zaspy, języki śniegowe: lokalnie -występuje Utrudnienia dla samochodów osobowych: - gołoledź -5h - szron -5h - szadź -5h - lodowica -5h Standard IV Opis stanu utrzymania drogi dla danego standardu Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu Dopuszczalne odstępstwa od standardu po ustaniu zjawisk (opadów śniegu) lub od stwierdzenia wystąpienia zjawiska (gołoledź): - śnieg luźny -8h - śnieg zajeżdżony -występuje - języki śnieżne -występuje Utrudnienia dla samochodów osobowych - gołoledź -8h - lodowica -8h Każdy wyjazd na drogi utrzymywane w standardzie IV należy konsultować bezpośrednio z przedstawicielem zamawiającego. Przy wykonywaniu prac standardu III na chodnikach, parkingach, placach targowych przyjmuje się, że wykonano te prace na 70% ich powierzchni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności: a) posiadają wiedzę i doświadczenie rozumiane jako zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług o takim samym charakterze, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w tym przynajmniej jedno zamówienie o wartości i przedmiocie wymaganym przez Zamawiającego), b) dysponują potencjałem technicznym rozumianym jako: dysponowanie przez wykonawcę minimum trzy samochody ciężarowe wyposażone w pługi w tym dwa wyposażone dodatkowo w posypywarkę, jeden ciągnik wyposażony w piaskarkę i pług, jeden ciągnik o mocy powyżej 75 Km z pługiem odśnieżnym do likwidacji grud i garbów śnieżnych i lodowych w celu wyrównania nawierzchni ulic, jedną ładowarkę oraz urządzenie do produkcji solanki, wykorzystywanej do posypywania ulic, placów, parkingów i chodników o nawierzchni utwardzonej. Samochody wyposażone w pługi i piaskarki oraz ciągnik powinny być wyposażone w system GPS. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust.1 art.23 ustawy j.w., zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej wykonawcy, o którym mowa w art.. 23 upzp ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się, że warunki dotyczące zdolności ekonomicznej i posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają łącznie. 7. Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni, przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z dodatkiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty w żądanej kolejności i w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunek złożenia odpowiedniej i właściwie podpisanej oferty 2. Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 u.p.z.p 3. Warunek nie otwarcia likwidacji ani ogłoszenia upadłości w stosunku do wykonawcy art.24 ust.1 pkt.2 u.p.z.p. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia ( dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług o takim samym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w tym przynajmniej jedno zamówienie o wartości i przedmiocie wymaganym przez Zamawiającego). 6. Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca powinien dysponować minimum trzy samochody ciężarowe wyposażone w pługi w tym dwa wyposażone dodatkowo w posypywarkę, jeden ciągnik wyposażony w piaskarkę i pług, jeden ciągnik o mocy powyżej 75 Km z pługiem odśnieżnym do likwidacji grud i garbów śnieżnych i lodowych w celu wyrównywania nawierzchni ulic, jedną ładowarkę oraz urządzenie do produkcji solanki, wykorzystywanej do posypywania ulic, placów, parkingów i chodników o nawierzchni utwardzonej. Samochody wyposażone w pługi i piaskarki oraz ciągniki powinny być wyposażone w system GPS. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 10. Dokument uprawniający do złożenia oferty w imieniu podmiotów występujących wspólnie - ze wskazaniem osoby upoważnionej lub osób upoważnionych do reprezentowania podmiotu. 11. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy; brak podpisów osoby uprawnionej lub podpisanie oferty i załączników przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty 12. Wpisanie cen do formularza cenowego 13. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy 14. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełniać warunek postawiony w § 10 pkt. 1 ppkt 1 i 4 siwz. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, o których mowa w rubr 10 dokumenty wskazane w rubrykach 2,4,6,9 muszą złożyć wszystkie podmioty, w których imieniu jest składana oferta. 15. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów, Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, ul. 17 go Stycznia 60 B, 06-400 Ciechanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego Biurze Podawczym przy ul. Wodnej 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest:Aleksander Kaluszkiewicz - Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023-674 92 47, Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska pok. nr 15. 2. Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi 12.10.2009r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna przy ul. Wodnej 1, parter budynku).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.