eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Stała konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i agregatów chłodniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Warszawa: Stała konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i agregatów chłodniczych
Numer ogłoszenia: 343890 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i agregatów chłodniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała usługa konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i agregatów chłodniczych Szpitala Wolskiego w Warszawie przy ul. Kasprzaka 17, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest w okresie letnim do codziennych kontroli urządzeń chłodniczych klimatyzacji Wykonawca zobowiązany jest w okresie jesienno - zimowym do kontroli urządzeń chłodniczych klimatyzacji dwa razy w tygodniu Wykonawca zobowiązany jest w przypadku awarii do natychmiastowego reagowania. Wartość oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem usług konserwacji w tym koszty związane z dojazdami do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zakupów wszystkich niezbędnych do realizacji usług części i materiałów zamiennych oraz eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zakupów wszystkich niezbędnych do realizacji usług części i materiałów zamiennych oraz eksploatacyjnych. Zakupy materiałów o wartości przekraczającej kwotę 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące, groszy: 00/100) brutto miesięcznie będą realizowane odrębnym wnioskiem przez Wykonawcę, po uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12. Wymagania dotyczące wadium. 12.1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 1 dla zadania nr 1 700,00 zł brutto (słownie złotych: siedemset, groszy 00/100) 2 dla zadania nr 2 700,00 zł brutto (słownie złotych: siedemset, groszy 00/100) 12.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 12.3 Wadium należy wnieść do dnia 3 września 2013 roku do godz.: 09:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać się: Dla zadania nr 1 wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał w tym okresie lub nadal wykonuje, co najmniej 1 zamówienie w placówce ochrony zdrowia z zakresu usługi konserwacji central urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń klimatyzacyjnych o wartości min. 50.000,00 PLN (brutto) każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone. Dla zadnia nr 2 wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał w tym okresie lub nadal wykonuje, co najmniej 1 zamówienie w placówce ochrony zdrowia z zakresu usługi konserwacji central urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń klimatyzacyjnych o wartości min. 50.000,00 PLN brutto każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni wykazać się: Dla zadania nr 1 wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał w tym okresie lub nadal wykonuje, co najmniej 1 zamówienie w placówce ochrony zdrowia z zakresu usługi konserwacji central urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń klimatyzacyjnych o wartości min. 50.000,00 PLN (brutto) każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone. Dla zadnia nr 2 wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał w tym okresie lub nadal wykonuje, co najmniej 1 zamówienie w placówce ochrony zdrowia z zakresu usługi konserwacji central urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń klimatyzacyjnych o wartości min. 50.000,00 PLN brutto każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna dysponowanie osobami mającymi Dla zadania nr 1 uprawnienia SEPeksploatacyjnych stosownie do wykonywanych robót, uprawnienia do obsługi eksploatacji central klimatyzacyjnych, oraz urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych. Dla zadania nr 2 uprawnienia SEPeksploatacyjnych stosownie do wykonywanych robót, uprawnienia do obsługi eksploatacji central klimatyzacyjnych, oraz agregatów chłodniczych. Do oferty należy dołączyć uprawnienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna dysponowanie osobami mającymi Dla zadania nr 1 uprawnienia SEP-eksploatacyjnych stosownie do wykonywanych robót, uprawnienia do obsługi eksploatacji central klimatyzacyjnych, oraz urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych. Dla zadania nr 2 uprawnienia SEP-eksploatacyjnych stosownie do wykonywanych robót, uprawnienia do obsługi eksploatacji central klimatyzacyjnych, oraz agregatów chłodniczych. Do oferty należy dołączyć uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się, iż posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 Wypełniony formularz oferty Załącznik nr 6 Parafowane istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy Załącznik nr 7 oświadczenie o grupie kapitałowej Załącznik nr 8 - oświadczenie o zapoznaniu się z obiektem. Załącznik nr 9 - opis przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem ich nieważności.Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy: zmiana terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiana leży w interesie Zamawiającego, zmiana zakresu lub sposobu realizacji Przedmiot Umowy z uwagi na zmiany organizacyjne Zamawiającego, zmiana wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu Zamawiającemu przysługuje odstąpienia od niniejszej umowy w przypadku rażącego naruszenia warunków niniejszej umowy, a w szczególności: w razie stwierdzenia rażącej nierzetelności w wykonywaniu obowiązków określonych niniejszą umową, w razie poniesienia szkody z powodu niezachowania należytej staranności przy wykonywaniu obowiązków określonych niniejszą umową przez Wykonawcę w terminie 30 dni od dnia powzięcia o powyższym informacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 Kancelaria Główna - Pawilon nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja klimatyzatorów zaokiennych, konserwacja wentylatorów dachowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja central klimatyzacyjnych, konserwacja agregatów wody lodowej, konserwacja agregatów chłodniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.