eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecSukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Sosnowiec: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 343906 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Końcówki do pipet automatycznych 200 ul, pasujące do raków i pudełek OMNITIP szt. 35000 2.Końcówki do pipet automatycznych 1000 ul, pasujące do raków i pudełek OMNITIP szt. 26000 3.Końcówki do pipet automatycznych typu Gilson żółte o poj. 200 ul szt 5000 4.Końcówki do pipet automatycznych typu Gilson niebieskie o poj. 1000 ul szt 6000 5.Końcówki do pipet bezbarwne poj. 1000-5000 ul szt. 3000 6.Końcówki poj.0,1- 10 ul bezbarwne do pipet w rakach, pasujące do pudełek OMNITIP Szt. 1344 Warunkiem przystapienia do Pakietu 1 jest dostarczenie przez Wykonawcę po jednej próbce poz. 1-6 Pakiet 2 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Sączki Whatman GF/A śr. 3,7 cm. szt. 200 2.Gilzy estrakcyjne celulozowe, 25x80 mm, Grade 35 szt. 500 3.Filtry z włókna szklanego do Staplexa, rozmiar 10,16 cm. szt 200 Pakiet 3 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.11 Bibuła jakościowa średnia 45x56cm szt. 400 2.Filtry membranowe, mieszanina estrów celulozy, pory 0,45 um śr. 4,7 Szt. 600 Pakiet 4 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Probówki typu Falcon z PP stożkowodenne skalowane z nakrętką z miejscem na opis, sterylne poj 15ml szt. 300 2.Probówki typu Falcon plastikowe, skalowane z nakrętką i miejscem na opis, sterylne poj 50ml szt. 150 3.Probówka PP 30ml z nakrętką, stożkowodenna, skalowana, serylna szt. 250 4.Szalki Petriego z polistyrenu śr.90mm wysokość do 15 mm z żebrami wentylacyjnymi, sterylne szt. 6000 5.Probówki do wirówki typu Eppendorf polipropylenowe z dnem stożkowym o poj. 2 ml, zakręcane, z miejscem do opisania probówki szt. 2000 Warunkiem przystapienia do Pakietu 4 jest dostarczenie przez Wykonawcę po jednej próbce poz. 1,2,3,5 Pakiet 5 Wyposażenie do chromatografu gazowego Carlo Erba L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Strzykawki do chromatografu Carlo Erba typu Hamilton pokryte teflonem szt. 25 2.Komplet igieł (typu Hamilton 7758-02)RN HDL 6/PK (26s/22) S REV A szt. 48 3.Septa thermolite BTO 17 mm Center Guide (50/pk) szt. 200 Pakiet 6 Wyposażenie do chromatografii cienkowarstwowej L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Płytki szklane do chromatografii cienkowarstwowej TLC 5x20 pokryte żelem krzemionkowym, SIL G-25UV szt. 200 2 Płytki aluminiowe do chromatografii cienkowarstwowej TLC 20x20, pokryte żelem krzemionkowym DC-60, grubość 0,25 mm szt 125 Pakiet 7 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Fiolki do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian, poj. 2 ml, śr. 12 mm szt. 15000 2. Kapsle do fiolek do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian,śr 11 mm aluminium szt. 20000 Fiolki z gwintem na zakrętki do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian, poj. 2 ml, śr. 12 mm szt. 500 3. Zakrętki z otworem i septą do fiolek do autosamplera firmy Agilent Technologies i Varian,śr 11 mm aluminium szt. 1000 Pakiet 8 L.p Asortyment J.m Ilość 1. Fiolki szklane zakręcane poj 20 - 25 ml, zakrętki z tworzywa sztucznego z uszczelkami pokrytymi teflonem szt. 100 Pakiet 9 L.p Asortyment J.m Ilość 1. Rurki grafitowe THGA do Spektrometru Absorpcji Atomowej PERKIN ELMER 4100ZL Graphite Tubes With End Caps szt. 30 Pakiet 10 L.p Asortyment J.m Ilość 1 Naczynka PS Technicon 1,5 do automatycznego podajnika próbek do Spektrometru Absorpcji Atomowej PERKIN ELMER 4100ZL szt. 10000 Pakiet 11 L.p Asortyment J.m Ilość 1. Końcówka wraz z tłokiem, model CP10 do pipety Microman M10 szt. 2000 2 Końcówka wraz z tłokiem, model CP100 do pipety Microman M100 szt. 2000 3. Końcówka wraz z tłokiem, model CP1000 do pipety Microman M1000 szt. 2000 Pakiet 12 L.p Asortyment J.m. Ilość 1.Strzykawki do chromatografu Varian typu Hamilton 701N 10ul (ga26s/51mm/pst2) szt. 6 Pakiet 13 L.p Asortyment J.m. Ilość 1. Folia aluminiowa 0,030 x 500mm kg 1rolka.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.19.25.00 - Probówki 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 09:30, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.