Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-06
Sosnowiec: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70
do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30
Numer ogłoszenia: 34393 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mzuk.sosnowiec.pl, mzuim.sosnowiec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: mzuk.sosnowiec.pl, mzuim.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego zwykłego D-50-70 w ilości do 276 ton w skali całego okresu realizacji zamówienia z dostawą do otaczarni WMB-30 będącej w użytkowaniu MZUK-u przy ulicy Plonów 22-I w Sosnowcu. Jakość asfaltu powinna spełniać wymogi norm w tym zakresie, w szczególności: - PN-EN 12591:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe - wymagania dla asfaltów drogowych. . Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnej ilości zamówionego asfaltu. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013. INNE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: - Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Transport własny Wykonawcy, wkalkulowany w cenę ofertową. - Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 2 dni po informacji faxem (lub telefonicznie) od zamawiającego. - Termin odbioru - według ustaleń bieżących. - Nadmienia się, iż ilość dostarczanego asfaltu w skali każdego kwartału nie jest możliwa do przewidzenia z uwagi na działalność jaką prowadzi zamawiający - natężenie prac w poszczególnych kwartałach nie jest określona z góry ze względu na niecykliczność otrzymywanych zleceń. Na terenie MZUK znajdują się 1 zbiornik dla asfaltu o pojemności około 50 ton, przy czym jednorazowa dostawa to około 25-28 ton. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: - dostarczania asfaltu wyłącznie z bieżącej produkcji i zagwarantowania jego jakości - trwałość na okres co najmniej 3-ciu miesięcy, - dostarczenia w dniu dostawy świadectwa jakości producenta (lub potwierdzonej przez siebie kopii) do każdej dostawy asfaltu. Parametry dostarczonego asfaltu muszą być zgodne z parametrami zapisanymi w świadectwie jakości dostarczonym wraz z dostawą oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Do świadectwa należy dołączyć każdorazowo Certyfikat CE - dostarczenia do pierwszej dostawy karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z ustawą z dnia 11.01.2001 O substancjach i preparatach chemicznych Dz.U 01 Nr 11 poz. 84 z 2001 roku ze zmianami oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 roku w sprawie karty charakterystyki substancji i preparatu niebezpiecznego (Dz.U. 02 Nr140 poz. 1171 ze zmianami). Dowodem dostawy będzie dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. Przy czym: Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 50% oszacowanej i podanej wyżej maksymalnej ilości asfaltu. Dostawa ponad gwarantowany próg, zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupiony przez Zamawiającego asfalt ponad gwarantowaną ilość, nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.20 - Asfalt .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mzuk.sosnowiec.pl, mzuim.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I
biurowiec I piętro pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 12:45, miejsce: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I biurowiec I piętro pokój nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Świadczenie usług transportu medycznego samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
- Dostawa i wymiana dźwigu w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Zmiana kotła węglowego na gazowy w Szkole Podstawowej Nr 16 przy ul. Okrzei 56 w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.