Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Urszulin: Kreowanie i promocja walorów Gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego.
Numer ogłoszenia: 34393 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.mbnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kreowanie i promocja walorów Gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie usług związanych z realizacją projektu Kreowanie i promocja walorów Gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego. Usługi obejmują podział zamówienia na cztery zadania. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie 1: Opracowanie Koncepcji Marki Lokalnej, Strategii Promocji Marki i jej promocja. Opracowanie Koncepcji Marki Lokalnej: Powinno zawierać: a) analizę diagnostyczną (analizę kluczowych zasobów, analizę benchmarketingową w wymiarze krajowym i europejskim, przeprowadzenie badań eksperckich), b) część badawczą (wybór rynków docelowych i pozycjonowanie marki na podstawie audytu jej zasobów), c) przeprowadzenie bądź wykorzystanie istniejących badań dotyczących segmentacji rynku, oraz określenie grup docelowych, c) opracowanie koncepcji marki - określenie i przygotowanie 2 wstępnych wersji, z których w drodze spotkań roboczych ze społecznością lokalną zostanie wybrana wersja ostateczna koncepcji marki lokalnej, d) opracowanie systemu identyfikacji wizualnej (przedstawienie trzech wstępnych z których w drodze konsultacji wybrany zostanie jeden, ostateczny) zawierającego: - opracowanie graficzne logotypu i oznaczeń, zestawu stosowanych kolorów, księgi identyfikacyjnej wskazującej obszary i zasady ich stosowania, e) koncepcja powinna obejmować opracowanie produktów turystycznych i inwestycyjnych, Strategia Promocji Marki Lokalnej Powinna zawierać: a) określenie strategicznych założeń planu marketingowego marki, określenie strategicznego planu mediów wraz ze wskazaniem grup docelowych i zakładanych rezultatów, b) określenie szczegółowego harmonogramu działań promocyjnych wraz z określeniem sposobu i możliwości realizacji przy uwzględnieniu potencjału zarządczego Gminy Urszulin, c) określenie możliwości finansowania założonych działań promocyjnych ze środków innych niż własne Gminy, Działania promocyjne Realizacja dwóch kampanii promocyjnych zgodnie z harmonogramem założonym w pkt. 4 SIWZ. Realizacja działań promocyjnych wynikających bezpośrednio z opracowanej Strategii Promocji Marki Lokalnej. Realizacja działań promocyjnych w większości o zasięgu krajowym a także w części o zasięgu europejskim. Realizacja działań opartych o niestandardowe kanały promocji i działania innowacyjne (PR, event, prasa specjalistyczna, branżowa, internet, imprezy promocyjne itp.). Zadanie obejmuje także przeniesienie praw autorskich majątkowych i praw pokrewnych w pełni. Prawa autorskie i prawa pokrewne bez obciążeń osób trzecich, bez wątpliwości prawnych. Prawa autorskie i prawa pokrewne przeniesione bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i na wszystkie inne pola. Zadanie 2: Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki Gminy Urszulin. Określenie metodologii prac nad Strategią Rozwoju Turystyki Gminy Urszulin. Analiza sytuacji na krajowym, regionalnym i lokalnym rynku turystycznym, sytuacja obecna i prognozy. Przedstawienie nowych trendów w turystyce, prognozy oraz wnioski. Analiza pod kątem turystyki dokumentów źródłowych i strategicznych dotyczących Gminy, powiatu, województwa i kraju, a także strategicznych założeń Unii Europejskiej. Analiza zasobów przyrodniczych Gminy oraz ich rola w rozwoju usług turystycznych. Audyt turystyczny i społeczno - gospodarczy Gminy Urszulin - ocena zasobów turystycznych. Przedstawienie analizy S.W.O.T. wraz z pełnymi wyliczeniami. Przedstawienie metodologii oraz przeprowadzenie pozycjonowania Gminy na tle innych gmin potencjalnie konkurencyjnych względem Gminy Urszulin. Określenie Misji Gminy, celów strategicznych (podstawowe) oraz operacyjnych (cząstkowe). Określenie konkretnych produktów lokalnych oraz grup odbiorców tych produktów i metod działania. Przedstawienie założeń procesu wdrożenia strategii. Określenie konkretnych działań przyporządkowanych do celów operacyjnych, określenie harmonogramu działań, kosztów, i możliwości finansowania poszczególnych działań. Przypisanie do poszczególnych działań szczegółowych wskaźników produktu i rezultatu. Objęcie szczególną uwagą zadań inwestycyjnych w tym możliwości rozwoju turystyki poprzez działania przedsiębiorców, samorządu oraz organizacji pozarządowych. Określenie założeń monitoringu i ewaluacji strategii. Podczas realizacji zadania wykonawca zobowiązany jest zapewnić szeroki udział społeczności lokalnej w przygotowaniach dokumentu poprzez Internet oraz spotkania robocze (min. 2 spotkania), z których przedstawi zamawiającemu sprawozdania. Zadanie obejmuje także przeniesienie praw autorskich majątkowych i praw pokrewnych w pełni. Prawa autorskie i prawa pokrewne bez obciążeń osób trzecich, bez wątpliwości prawnych. Prawa autorskie i prawa pokrewne przeniesione bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i na wszystkie inne pola. Zadanie 3: Przygotowanie i realizacja filmu promocyjnego. 1. Produkcja filmu promocyjnego w pełni udźwiękowionego, o czasie ekranowym ok. 40 min, w tym czas akcji filmu nie krótszy niż 36 min. i następującej charakterystyce: 1. Gatunek : film promocyjny, 2. Czas: 40 minut, 3. Nośnik: cyfrowy DV do transferu na wszystkie nośniki, 4. Dźwięk: w pełni udźwiękowiony z przekazaniem praw autorskich do muzyki, 5. Pełne przygotowanie produkcji w tym: reżyseria, scenopis, 6. Realizacja właściwa w tym: reżyseria, scenografia, 7. Postprodukcja w tym: reżyseria dźwięku w tym realizacja nagrań aktorskich, udźwiękowienie pełne, muzyka, montaż - z możliwością korekty, zgranie materiału do nośnika cyfrowego master DV, 8. Przeniesienie praw autorskich majątkowych i praw pokrewnych w pełni. Prawa autorskie i prawa pokrewne bez obciążeń osób trzecich, bez wątpliwości prawnych. Prawa autorskie i prawa pokrewne przeniesione bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i na wszystkie inne pola. Przeniesienie praw autorskich i praw pokrewnych do muzyki, opracowań plastycznych i wszystkich innych elementów składowych produkcji. 2. Produkcja filmu nastąpi na podstawie opracowanego scenariusza, który ostatecznie zostanie zatwierdzony przez zamawiającego. 3. Film powinien składać się z części opisującej najwartościowsze elementy Gminy Urszulin w tym dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe, tereny inwestycyjne i walory turystyczne. 4. Przekazanie filmu do siedziby Zamawiającego, na nośniku cyfrowym DV, kasecie DV oraz płytach DVD i CD tzw. matki, jak również wykonanie i dostarczenie kopii na 1500 płytach DVD w digipacku i z 12 stronicową kolorową książeczką. Na podstawie wersji podstawowej Wykonawca opracuje także krótki 3 minutowy spot promocyjny. Zadanie 4: Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenów pod inwestycje Gminy Urszulin. Zadanie dotyczy opracowania łącznie 3 koncepcji terenu pod inwestycje Gminy Urszulin, - Przeprowadzenie badań rozpoznawczych terenu Gminy Urszulin i wyznaczenie spośród istniejących najbardziej korzystnych terenów inwestycyjnych dla Gminy, - Przeprowadzenie szczegółowych analiz terenu Gminy Urszulin w zakresie możliwości rozwoju poszczególnych terenów przy uwzględnieniu uwarunkowań przyrodniczych, ekonomicznych, społecznych, regionalnych oraz aktualnych uwarunkowań rynkowych. Przy analizach należy stosować obiektywne łatwo weryfikowalne metody badawcze. - Opracowanie trzech wariantów zagospodarowania dla każdego z terenów inwestycyjnych oraz przeprowadzenie konsultacji prowadzących do ostatecznego wybrania koncepcji. Konsultacje i badania powinny obejmować zarówno środowisko lokalne jak i środowiska biznesowe potencjalnie zainteresowane terenami inwestycyjnymi. - Opracowanie dla każdego z terenów wizualizacji 3D, - Opracowanie dla ostatecznej wersji koncepcji każdego z terenów inwestycyjnych - 3 minutowej wizualizacji połączonej z prezentacją wyników analiz, elementami filmowymi i zdjęciami oraz wizualizacjami koncepcji w formacie 3D, - Opracowanie dla każdego z terenów inwestycyjnych planów zagospodarowania działki na kolorowych mapach 1:5000, Zadanie obejmuje także przeniesienie praw autorskich majątkowych i praw pokrewnych w pełni. Prawa autorskie i prawa pokrewne bez obciążeń osób trzecich, bez wątpliwości prawnych. Prawa autorskie i prawa pokrewne przeniesione bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i na wszystkie inne pola. UWAGA: Wszystkie opracowania oraz inne elementy stanowiące przedmiot zamówienia będą uwzględniały wizualizację określoną zasadami promocji projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 73.00.00.00 - (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 92.11.12.50 - Produkcja filmów informacyjnych 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3000 zł, słownie złotych: trzy tysiące złotych niezależnie od ilości zadań, o których realizację ubiega się Wykonawca.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) Akceptują warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: a) W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, zakresem zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia w szczególności: Zadanie 1 - Wykonał opracowanie związane z tworzeniem marki lokalnej i strategią promocji marki (planem promocji) o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, - Realizował kampanię promocyjną o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, Zadanie 2 - Opracował dokument strategiczny o zasięgu lokalnym bądź regionalnym z zakresu rozwoju turystyki o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł, Zadanie 3 - Zrealizował film promocyjny bądź informacyjny o budżecie przekraczającym 70 000 zł, Zadanie 4 - Wykonał, co najmniej dwa opracowania o charakterze strategicznym w zakresie promocji gospodarczej, w tym w szczególności rozwoju terenów inwestycyjnych, których wartość przekracza 100 000 zł, - Dysponują kadrą, co najmniej 2 ekspertów z wyższym wykształceniem i doświadczeniem w dziedzinie badania atrakcyjności inwestycyjnej na poziomie lokalnym i regionalnym. b) Dołączą dokument (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane w pkt. 3a usługi zostały wykonane należycie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki zawarte w pkt. 2 i 3. 5. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym,zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. Uwaga: ww dokument musi być sporządzony w formie zaświadczenia wydanego przez odpowiedni organ administracji publicznej, zgodnie z art. 218 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /tj. Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071/ - (organ administracji publicznej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w jego posiadaniu). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Ofertę przetargową wraz z opisem realizacji poszczególnych zadań objętych przedmiotem zamówienia wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ Oferta przetargowa. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w Załączniku 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykaz wykonanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie działalności, usług wg wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, Doświadczenie zawodowe, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.). Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa, co najmniej jeden z nich. 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru określonego w Załączniku Nr 5 do SIWZ, Wykaz osób zaangażowanych do realizacji. 9. Zaakceptowany - podpisany wzór umowy przedstawiony w Załączniku Nr 6 do SIWZ, Umowa. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów: Załączniki Nr 2 do 6 powinny być popisane przez osoby uprawnione do występowanie w imieniu Wykonawcy a dokumenty wymienione w pkt. 1-4 na prawach oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. 2)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurszulin.bip.mbnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urszulin
22-234 Urszulin
ul. Kwiatowa 35.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Urszulin 22-234 Urszulin ul. Kwiatowa 35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Kreowanie i promocja walorów Gminy Urszulin jako części Polesia zachodniego jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa: II Infrastruktura ekonomiczna, Działanie 2.4, Schemat B ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Opracowanie Koncepcji Marki Lokalnej, Strategii Promocji Marki i jej promocja..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Koncepcji Marki Lokalnej: Powinno zawierać: a) analizę diagnostyczną (analizę kluczowych zasobów, analizę benchmarketingową w wymiarze krajowym i europejskim, przeprowadzenie badań eksperckich), b) część badawczą (wybór rynków docelowych i pozycjonowanie marki na podstawie audytu jej zasobów), c) przeprowadzenie bądź wykorzystanie istniejących badań dotyczących segmentacji rynku, oraz określenie grup docelowych, c) opracowanie koncepcji marki - określenie i przygotowanie 2 wstępnych wersji, z których w drodze spotkań roboczych ze społecznością lokalną zostanie wybrana wersja ostateczna koncepcji marki lokalnej, d) opracowanie systemu identyfikacji wizualnej (przedstawienie trzech wstępnych z których w drodze konsultacji wybrany zostanie jeden, ostateczny) zawierającego: - opracowanie graficzne logotypu i oznaczeń, zestawu stosowanych kolorów, księgi identyfikacyjnej wskazującej obszary i zasady ich stosowania, e) koncepcja powinna obejmować opracowanie produktów turystycznych i inwestycyjnych, Strategia Promocji Marki Lokalnej Powinna zawierać: a) określenie strategicznych założeń planu marketingowego marki, określenie strategicznego planu mediów wraz ze wskazaniem grup docelowych i zakładanych rezultatów, b) określenie szczegółowego harmonogramu działań promocyjnych wraz z określeniem sposobu i możliwości realizacji przy uwzględnieniu potencjału zarządczego Gminy Urszulin, c) określenie możliwości finansowania założonych działań promocyjnych ze środków innych niż własne Gminy, Działania promocyjne Realizacja dwóch kampanii promocyjnych zgodnie z harmonogramem założonym w pkt. 4 SIWZ. Realizacja działań promocyjnych wynikających bezpośrednio z opracowanej Strategii Promocji Marki Lokalnej. Realizacja działań promocyjnych w większości o zasięgu krajowym a także w części o zasięgu europejskim. Realizacja działań opartych o niestandardowe kanały promocji i działania innowacyjne (PR, event, prasa specjalistyczna, branżowa, internet, imprezy promocyjne itp.). Zadanie obejmuje także przeniesienie praw autorskich majątkowych i praw pokrewnych w pełni. Prawa autorskie i prawa pokrewne bez obciążeń osób trzecich, bez wątpliwości prawnych. Prawa autorskie i prawa pokrewne przeniesione bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i na wszystkie inne pola. UWAGA: Wszystkie opracowania oraz inne elementy stanowiące przedmiot zamówienia będą uwzględniały wizualizację określoną zasadami promocji projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9, 79.34.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koncepcja założonych działań promocyjnych oraz sposób realizacji - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Opracowanie Strategii Rozwoju Turystyki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie metodologii prac nad Strategią Rozwoju Turystyki Gminy Urszulin. Analiza sytuacji na krajowym, regionalnym i lokalnym rynku turystycznym, sytuacja obecna i prognozy. Przedstawienie nowych trendów w turystyce, prognozy oraz wnioski. Analiza pod kątem turystyki dokumentów źródłowych i strategicznych dotyczących Gminy, powiatu, województwa i kraju, a także strategicznych założeń Unii Europejskiej. Analiza zasobów przyrodniczych Gminy oraz ich rola w rozwoju usług turystycznych. Audyt turystyczny i społeczno - gospodarczy Gminy Urszulin - ocena zasobów turystycznych. Przedstawienie analizy S.W.O.T. wraz z pełnymi wyliczeniami. Przedstawienie metodologii oraz przeprowadzenie pozycjonowania Gminy na tle innych gmin potencjalnie konkurencyjnych względem Gminy Urszulin. Określenie Misji Gminy, celów strategicznych (podstawowe) oraz operacyjnych (cząstkowe). Określenie konkretnych produktów lokalnych oraz grup odbiorców tych produktów i metod działania. Przedstawienie założeń procesu wdrożenia strategii. Określenie konkretnych działań przyporządkowanych do celów operacyjnych, określenie harmonogramu działań, kosztów, i możliwości finansowania poszczególnych działań. Przypisanie do poszczególnych działań szczegółowych wskaźników produktu i rezultatu. Objęcie szczególną uwagą zadań inwestycyjnych w tym możliwości rozwoju turystyki poprzez działania przedsiębiorców, samorządu oraz organizacji pozarządowych. Określenie założeń monitoringu i ewaluacji strategii. Podczas realizacji zadania wykonawca zobowiązany jest zapewnić szeroki udział społeczności lokalnej w przygotowaniach dokumentu poprzez Internet oraz spotkania robocze (min. 2 spotkania), z których przedstawi zamawiającemu sprawozdania. Zadanie obejmuje także przeniesienie praw autorskich majątkowych i praw pokrewnych w pełni. Prawa autorskie i prawa pokrewne bez obciążeń osób trzecich, bez wątpliwości prawnych. Prawa autorskie i prawa pokrewne przeniesione bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i na wszystkie inne pola. UWAGA: Wszystkie opracowania oraz inne elementy stanowiące przedmiot zamówienia będą uwzględniały wizualizację określoną zasadami promocji projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Przygotowanie i realizacja filmu promocyjnego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Produkcja filmu promocyjnego w pełni udźwiękowionego, o czasie ekranowym ok. 40 min, w tym czas akcji filmu nie krótszy niż 36 min. i następującej charakterystyce: a) Gatunek: film promocyjny, b) Czas: 40 minut, c) Nośnik: cyfrowy DV do transferu na wszystkie nośniki, d) Dźwięk: w pełni udźwiękowiony z przekazaniem praw autorskich do muzyki, e) Pełne przygotowanie produkcji w tym: reżyseria, scenopis, f) Realizacja właściwa w tym: reżyseria, scenografia, g) Postprodukcja w tym: reżyseria dźwięku w tym realizacja nagrań aktorskich, udźwiękowienie pełne, muzyka, montaż - z możliwością korekty, zgranie materiału do nośnika cyfrowego master DV, h) Przeniesienie praw autorskich majątkowych i praw pokrewnych w pełni. Prawa autorskie i prawa pokrewne bez obciążeń osób trzecich, bez wątpliwości prawnych. Prawa autorskie i prawa pokrewne przeniesione bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i na wszystkie inne pola. Przeniesienie praw autorskich i praw pokrewnych do muzyki, opracowań plastycznych i wszystkich innych elementów składowych produkcji. 2. Produkcja filmu nastąpi na podstawie opracowanego scenariusza, który ostatecznie zostanie zatwierdzony przez zamawiającego. 3. Film powinien składać się z części opisującej najwartościowsze elementy Gminy Urszulin w tym dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe, tereny inwestycyjne i walory turystyczne. 4. Przekazanie filmu do siedziby Zamawiającego, na nośniku cyfrowym DV, kasecie DV oraz płytach DVD i CD tzw. matki, jak również wykonanie i dostarczenie kopii na 1500 płytach DVD w digipacku i z 12 stronicową kolorową książeczką. Na podstawie wersji podstawowej Wykonawca opracuje także krótki 3 minutowy spot promocyjny. UWAGA: Wszystkie opracowania oraz inne elementy stanowiące przedmiot zamówienia będą uwzględniały wizualizację określoną zasadami promocji projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.50-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenów pod inwestycje Gminy Urszulin..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie dotyczy opracowania łącznie 3 koncepcji terenu pod inwestycje Gminy Urszulin, - Przeprowadzenie badań rozpoznawczych terenu Gminy Urszulin i wyznaczenie spośród istniejących najbardziej korzystnych terenów inwestycyjnych dla Gminy, - Przeprowadzenie szczegółowych analiz terenu Gminy Urszulin w zakresie możliwości rozwoju poszczególnych terenów przy uwzględnieniu uwarunkowań przyrodniczych, ekonomicznych, społecznych, regionalnych oraz aktualnych uwarunkowań rynkowych. Przy analizach należy stosować obiektywne łatwo weryfikowalne metody badawcze. - Opracowanie trzech wariantów zagospodarowania dla każdego z terenów inwestycyjnych oraz przeprowadzenie konsultacji prowadzących do ostatecznego wybrania koncepcji. Konsultacje i badania powinny obejmować zarówno środowisko lokalne jak i środowiska biznesowe potencjalnie zainteresowane terenami inwestycyjnymi. - Opracowanie dla każdego z terenów wizualizacji 3D, - Opracowanie dla ostatecznej wersji koncepcji każdego z terenów inwestycyjnych - 3 minutowej wizualizacji połączonej z prezentacją wyników analiz, elementami filmowymi i zdjęciami oraz wizualizacjami koncepcji w formacie 3D, - Opracowanie dla każdego z terenów inwestycyjnych planów zagospodarowania działki na kolorowych mapach 1:5000, UWAGA: Wszystkie opracowania oraz inne elementy stanowiące przedmiot zamówienia będą uwzględniały wizualizację określoną zasadami promocji projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Zadanie obejmuje także przeniesienie praw autorskich majątkowych i praw pokrewnych w pełni. Prawa autorskie i prawa pokrewne bez obciążeń osób trzecich, bez wątpliwości prawnych. Prawa autorskie i prawa pokrewne przeniesione bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i na wszystkie inne pola..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00-5, 71.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI URSZULIN
więcej: przetargi URSZULIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Dobiegniew wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.