Ogłoszenie z dnia 2008-12-02
Lębork: dostawa i montaż sprzętu projekcyjnego dla Lęborskiego Centrum Kultury Fregata
Numer ogłoszenia: 343945 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lęborskie Centrum Kultury Fregata , ul. Gdańska 12-13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 86 22 530, faks 059 86 22 530.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż sprzętu projekcyjnego dla Lęborskiego Centrum Kultury Fregata.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż (wraz z transportem) sprzętu projekcyjnego dla Lęborskiego Centrum Kultury Fregata 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Projektor kinowy filmowy, cyfrowy układ sterujący projektorem, podstawa projektora oraz mechanizm na taśmę 35mm, prędkość wyświetlania filmu 24/25 klatek, ramiona i sprzęgła do szpul do 2000m, głowica projektorowa z przekładnią na krzyż maltański w zamkniętej kąpieli olejowej, profilowane sanki stalowo-zamszowe z boczną stabilizacją obrazu (tolerancja stabilizacji <0,1%), automatyczny uchwyt rewolwerowy na 2 obiektywy, manualna zmiana formatów i obiektywów, ręczne ustawianie ostrości obrazu oraz ramki, układ odczytu dźwięku analogowego z czerwonym laserem, latarnia do lampy ksenonowej o mocy 2000W z automatyką zapłonu, licznikiem godzin pracy, amperomierzem, chłodzona powietrzem, czujnik zrywania filmów, silnik synchroniczny 230V/50Hz - szt. 1 b) System podający kopię filmową - plater elektroniczny (zasobnik): układ 3-talerzowy o pojemności 5000m taśmy każdy, mechanizm 35mm, 1 mechanizm wyciągowy (zestaw podający), 2 pierścienie nawojowe (zestawy odbierające), zestaw rolek do współpracy z projektorem - szt. 1 c) Stolik montażowy do w/w zasobnika (tej samej firmy) z elektronicznie regulowanym szybkim nawijaniem i odwijaniem taśmy - szt. 1 d) Prostownik kinowy elektroniczny - zasilanie 230V (180 - 240V), zakres mocy lampy 1000 - 3000W, zakres regulacji prądu 45-110 A, napięcie DC bez obciążenia 120V, napięcie DC pracy w zakresie 21-31V, pulsacja prądu < 2%, max. moc pobierana 3400W, max. pobierany prąd 12A, sprawność > 0,9, waga do 19 kg - szt. 1 e) Obiektyw anamorfotyczny zespolony do formatu panorama 1:2,39, ogniskowa f= 140 mm *- szt. 1 f) Obiektyw projekcyjny do formatu 1:1,85 wraz z nasadką i tuleją redukcyjną, ogniskowa f= 90 mm *- szt. 1 g) Lampa ksenonowa pozioma o mocy 2000W, wymagane chłodzenie wymuszone - szt. 1 h) Sklejarka do filmów 35mm - szt. 1 i) Przewijarka do taśmy filmowej 35mm z dwoma napędzanymi talerzami dla kopii filmowych 2000m - szt. 1 j) Szpule 600m - szt. 2 k) Szpula rozkładana 600m - szt. 1 * podane są orientacyjne ogniskowe obiektywów. Dopasowanie odległości do ekranu nastąpi przy dostawie sprzętu, gdyż Zamawiający nie posiada jeszcze ekranu projekcyjnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale IV SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 2); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 2.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a) opisy, fotografie lub foldery oferowanego sprzętu zawierające jego dane techniczne, potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LCK Fregata 84-300 Lębork, ul. Gdańska 12-13..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: LCK Fregata 84-300 Lębork, ul. Gdańska 12-13..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ORAZ ROBOTY BRUKARSKIE NA TERENIE GMINY MIASTO LĘBORK W 2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
- "Sporządzenie projektu Planu ogólnego Gminy Miasta Lęborka wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko"
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Nadleśnictwa Lębork
więcej: przetargi w Lęborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.