Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Wrocław: Montaż instalacji technologicznej do laboratorium szklarniowego w Bolesławcu.
Numer ogłoszenia: 343946 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu , ul. Kraińskiego 16, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718435 w. 38, 604975668, faks 071 3718432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż instalacji technologicznej do laboratorium szklarniowego w Bolesławcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż instalacji technologicznej do laboratorium szklarniowego w Bolesławcu. Lokalizacja miejsca prowadzenia robót: Bolesławiec, ul. Kosiby 3. Oferta na realizację przedmiotu zamówienia winna być przygotowana w oparciu o dokumentację przetargową (w tym dokumentację projektową) i wizję lokalną Wykonawcy w miejscu prowadzenia robót. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV-45000000-7 - roboty budowlane, CPV-45311000-0 -roboty w zakresie przewodów instalacji, CPV-45310000-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, Zakres przedmiotu Umowy obejmuje w szczególności: a) wykonanie projektu technologicznego instalacji i dobór wyposażenia i urządzeń b) montaż opraw oświetleniowych wraz ze sterownikami, c) montaż rolet wraz z mechanizmem i urządzeniem sterującym, d) montaż urządzeń grzewczo-chłodzących, e) montaż urządzeń nawilżających, f) montaż kompleksowego systemu sterowania i rejestracji parametrów, g) biały montaż Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy określa dokumentacja projektowa opracowana przez: KORMAL Sp. z o.o. 25-363 Kielce, ul. Wesoła 51, obejmująca: przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,program funkcjonalno-użytkowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert. wadium w wysokości - 3 000,00 zł. ( słownie: trzy tysiące 00/100zł). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: NBP O/ Wrocław 44 1010 1674 0035 8013 9120 0000 (słownie: cztery cztery jeden zero jeden zero jeden sześć siedem cztery zero zero trzy pięć osiem zero jeden trzy dziewięć jeden dwa zero zero zero zero zero) W tytule przelewu należy minimum podać informację >>Wadium - przetarg nieograniczony WAD 272.7.2012<<. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna za potwierdzenie jego wniesienia wydruk z systemu bankowego Zamawiającego stwierdzający wpłynięcie (lub nie) określonych kwot od uczestników postępowania w terminie przewidzianym ustawą tj. do upływu terminu składania ofert. 4) W przypadku gdy wadium zostało wniesione w innej formie niż pieniądzu Zamawiający żąda pod rygorem nie uznania wadium, aby z dokumentów potwierdzających jego wniesienie wynikało jednoznacznie prawo do wyłącznego i bezwarunkowego dysponowania przez Zamawiającego wyżej wymienionym wadium do końca okresu związania Wykonawcy ofertą. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć do oferty lub dostarczyć oddzielnie do siedziby Zamawiającego wskazanej jako miejsce składania ofert jednak nie później niż do upłynięcia terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1.1 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 (trzy) roboty budowlane o podobnym zakresie (instalacje elektryczne lub systemy automatyki) i wartości każdej nie niższej niż 100 000,00 zł. Spełnianie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót o żądanym zakresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 1.2 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - protokół odbioru lub referencje inwestora dotyczące wskazywanego zadania).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1.1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r. nr 243 poz.1623 ze zm.) lub posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym zakresowi w/w specjalności, uzyskanych przed dniem wejścia w życie w/w ustawy Prawo budowlane oraz pozostałe osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Spełnienie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia ( załącznik nr 1.3 do SIWZ z załączonymi dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności przedmiotu zamówienia oraz dokumentu potwierdzającego jego przynależność do Izby Samorządu Zawodowego).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnianie powyższego warunku oceniane będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1.1 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż pieniężnej - może zostać złożony oddzielnie zgodnie z wymaganiami pkt VIII SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § Umowy b) wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, c) konieczności wykonania przez Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej, d) nieprzekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym w umowie, e) wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót. Zmiana terminu realizacji umowy w stosunku do pierwotnego jest dokonywana o czas istnienia przyczyn prowadzących do zmiany. 2) Zamawiający dopuszcza zmiany kierownika budowy (jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego) na wniosek Wykonawcy w przypadku: a) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, b) nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 3) Zamawiający dopuszcza zmiany kierownika budowy w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku zmiany kierownika budowy - nowy Kierownik Budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty. 4) Zamawiający dopuszcza zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 ustawy PZP. 5) Okoliczności przewidziane powyżej w pkt 1-4 stanowiące podstawę zmiany Umowy stanowią uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/wroclaw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w WIORiN we Wrocławiu, ul. Kraińskiego 16, 50-153 Wrocław, nr tel. (71)371-84-35. lub ze strony internetowej : http://www.piorin.gov.pl/wroclaw (dział ogłoszenia -> zamówienia publiczne).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu, ul. Kraińskiego 16, 50-153 Wrocław ( III p. sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 10 we Wrocławiu.
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Kazimierza Jagiellończyka 40A we Wrocławiu.
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki (16 części) dla Grupy Odporności Wrodzonej na podstawie umów ramowych
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Łowieckiej 9 we Wrocławiu.
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 5 Zadań.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.