Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-01
Konin: Dostawa środków spożywczych
Numer ogłoszenia: 343953 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków spożywczych Pakiet 1 L.p.Asortyment(gramatura,opakowanie)Jedn.Ilość jedn.w 1 m-c Ilość jedn.w 12 m-c 1.Dżem słoje (280 g) szt. 280 3.360 2.Dżem porcja (25 g) szt. 2500 30.000 3.Przecier pomidorowy (900 g) 30% szt. 105 1.260 4.Syrop owocowy (500 g) szt. 100 1.200 5.Groszek zielony konserwowy (400 g) szt. 44 528 6.Fasolka konserwowa (500g) szt. 55 660 7.Kompot (aronia, czarna porzeczka, wiśnia) (900 g)szt. 20 240 Pakiet 2 L.p.Asortyment(gramatura,opakowanie)Jedn.Ilość jedn.w 1 m-c Ilość jedn.w 12 m-c 1.Margaryna miękka (500 g) kg 400 4.800 2. Margaryna kostka (250 g) kg 130 1.560 3.Olej do obróbki termicznej (1 l) l 140 1.680 4.Olej sojowy lub słonecznikowy (1 l) l 34 408 Pakiet 3 L.p.Asortyment(gramatura, opakowanie) Jedn.Ilość jedn.w1 m-cIlość jedn.w 12 m-c 1.Cukier kg 520 6.240 2.Miód naturalny porcja (25 g) szt. 360 4.320 3.Sól jodowana (opak. 1 kg) kg 140 1.680 4.Kawa naturalna mielona (500 g) kg 11 132 Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany, opatrzony etykietą, która powinna zawierać: -nazwę i adres producenta -nazwę środka spożywczego -wartość i wartość energetyczną w 100 g produktu -termin przydatności do spożycia -określenie warunków przechowywania -numer partii..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - nie zastosowano.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu zakładu do obrotu produktami żywnościowymi oraz sprawowaniu nad nim urzędowej kontroli /podst. prawna art. 64, ust. 1 ustawy z dn. 26.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225)/.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45,62-504 Konin, pokój 3/33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria WSZ w Koninie, ul.Szpitalna 45,62-504 Konin, pokój 3/13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment(gramatura, opakowanie)Jedn.Ilość jedn.w 1 m-cIlość jedn.w 12 m-c 1.Dżem słoje (280 g) szt. 280 3.360 2.Dżem porcja (25 g) szt. 2500 30.000 3.Przecier pomidorowy (900 g) 30% szt. 105 1.260 4.Syrop owocowy (500 g) szt. 100 1.200 5.Groszek zielony konserwowy (400 g) szt. 44 528 6.Fasolka konserwowa (500g) szt. 55 660 7.Kompot (aronia, czarna porzeczka, wiśnia) (900 g)szt. 20 240 Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany, opatrzony etykietą, która powinna zawierać: -nazwę i adres producenta -nazwę środka spożywczego -wartość i wartość energetyczną w 100 g produktu -termin przydatności do spożycia -określenie warunków przechowywania -numer partii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment(gramatura, opakowanie)Jedn.Ilość jedn.w 1 m-cIlość jedn.w 12 m-c 1.Margaryna miękka (500 g) kg 400 4.800 2.Margaryna kostka (250 g) kg 130 1.560 3.Olej do obróbki termicznej (1 l) l 140 1.680 4.Olej sojowy lub słonecznikowy (1 l) l 34 408 Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany, opatrzony etykietą, która powinna zawierać: -nazwę i adres producenta -nazwę środka spożywczego -wartość i wartość energetyczną w 100 g produktu -termin przydatności do spożycia -określenie warunków przechowywania -numer partii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p.Asortyment(gramatura, opakowanie)Jedn.Ilość jedn.w1 m-cIlość jedn.w 12 m-c 1.Cukier kg 520 6.240 2.Miód naturalny porcja (25 g) szt. 360 4.320 3.Sól jodowana (opak. 1 kg) kg 140 1.680 4.Kawa naturalna mielona (500 g) kg 11 132 Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany, opatrzony etykietą, która powinna zawierać: -nazwę i adres producenta -nazwę środka spożywczego -wartość i wartość energetyczną w 100 g produktu -termin przydatności do spożycia -określenie warunków przechowywania -numer partii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- DOSTAWA MLEKA I ARTYKUŁÓW MLECZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W 2025 ROKU
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W I PÓŁROCZU 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "Plastuś" w 2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W I PÓŁROCZU 2025
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Ostrówku w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni działającej przy Zespole Placówek Oświatowych w Obrytem w 2025 r
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na 6 części".
- WYBÓR DOSTAWCY ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.