To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Opole: P/38/2011 Dostawa żywności w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 343959 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377640 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/38/2011 Dostawa żywności w 2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności wg załącznika nr 1A do siedziby Zamawiającego, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2011 r. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ, zawierający charakterystykę wymagań jakościowych i ilościowych poszczególnego asortymentu. 3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP (GMP, GHP), przy użyciu odpowiednich środków transportowych np. (izoterma) dla artykułów wymagających niskich temperatur. Magazyny spożywcze Zamawiającego, do których docelowo dostarcza się owoce i warzywa znajdują się w budynku głównym (poziom piwnica) w Opolu przy ul. Wodociągowej 4. Podczas odbioru towaru następować będzie kontrola ilościowa, jakościowa, weryfikacja dokumentów oraz spełniania wymagań HACCP podczas dostawy. Wykonawca odpowiada również za transport wewnętrzny na terenie obiektu Zamawiającego (w tym celu Wykonawca ma posiadać własne wózki transportowe lub wykonywać transport ręcznie) do czasu przekazania dostawy właściwemu pracownikowi Zamawiającego w magazynie. Przedmiot zamówienia musi wytwarzany i dystrybuowany zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.10.136.914 j.t.). 4. Wspólny słownik zamówień (CPV) i nazwy zadań - Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne CPV: 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15800000-6 Różne produkty spożywcze Zadanie 2 Pieczywo CPV: 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Zadanie 3 Jaja CPV: 03142500-3 Jaja Zadanie 4 Drób i wyroby z drobiu CPV: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15112000-6 Drób Zadanie 5 Mięso i wyroby mięsne CPV: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Zadanie 6 Artykuły mleczne CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie Zadanie 7 Mrożonki 15331170-9 Warzywa mrożone Zadanie 8 Ryby CPV: 15240000-2 Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone Zadanie 9 Napoje CPV: 15981000-8 Wody mineralne, 15511210-8 Mleko UHT 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty 5. Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1A ilości asortymentu dla każdego z zadań są ilościami szacunkowymi nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu o 20% w zależności od jego potrzeb (prawo opcji). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Uwaga: Zgodnie z art. 30. ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez odpowiednie przeliczenie powodujące otrzymanie odpowiedniej ilości, dołączenie ulotek na potwierdzenie zastosowania równoważnych rozwiązań, parametrów, itp. Oferty równoważne to takie: - w których Wykonawcy mogą zaoferować produkty w opakowaniach o wielkości zbliżonej do wskazanej przez Zamawiającego, a ilość opakowań odpowiednio przeliczyć, tak aby ogólna ilość danej pozycji była zgodna z SIWZ. Przy czym zaoferowane opakowanie może być mniejsze niż podane przez Zamawiającego, lub większe, ale większe tylko o max. do 25% produktu. Dokonując takiego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość i wielkość opakowania (liczebność) podaną przez Zamawiającego i nadpisuje wyliczone wielkości. Zamawiający nie wymaga zaokrąglania wyliczonej ilości do pełnego opakowania. Wyliczoną wielkość należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Skreślenia wynikające z przeliczeń należy parafować. Dopuszcza się również wydruk Załącznika nr 1 A - wykazu asortymentowo-cenowego, po dokonaniu zmian wynikających z przeliczenia wielkości opakowania. Uwaga: Pod pojęciem (odpowiednie przeliczenie) należy rozumieć wynik uzyskany w rozwiązaniu proporcji zgodnie z tzw. regułą trzech, która stanowi, że jeśli dane są trzy wyrazy w proporcji, to czwarty można wyliczyć posługując się wzorami np. d = a x b : c, gdzie: a- liczebność opakowania Zamawiającego, b - ilość opakowań Zamawiającego, c- liczebność opakowania Wykonawcy, natomiast d - niewiadoma ilość opakowań Wykonawcy - w których Wykonawcy oferują przedmiot zamówienia spełniający wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach,cechach nie gorszych niż te określone w SIWZ; oferowany wyrób może jednak posiadać dodatkowe lepsze cechy - w których Wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia oferując asortyment inny niż wskazany przez zamawiającego w formie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ale mający takie same walory techniczne, technologiczne, funkcjonalne lub użytkowe; oferta równoważna musi spełnić wszystkie minimalne wymagania określone w opisie przedmiot zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 Prawa. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w pkt. 15 formularza - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Termin wykonania zamówienia: 1.Termin wykonania całości zamówienia: od 01 stycznia 2012 r. do 31.12.2012 r. 2.Termin realizacji zamówień cząstkowych dla zadań (1, 3-9): do godz. 13:00 na podstawie harmonogramu dostaw zamówień cząstkowych w terminach w nim wskazanych. 3.Termin realizacji zamówień cząstkowych dla zadania 2 : codziennie do godz. 7.00, w tym soboty i niedziele na podstawie harmonogramu dostaw zamówień cząstkowych. UWAGA: W wyjątkowych przypadkach Wykonawca może dostarczyć towar do godziny 15:00, przy czym musi poinformować o tym Zamawiającego na dwie godziny przed planowaną dostawą. 4. Termin realizacji uzupełniających zamówień cząstkowych dla wszystkich zadań : do godz. 16:00 w dniu złożenia zamówienia uzupełniającego przez Zamawiającego zgłoszonego Wykonawcy do godz. 13:00 w tym dniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.10.00.00-9, 15.00.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.24.00.00-2, 15.98.10.00-8, 15.51.12.10-8, 15.86.60.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMA Sp. z o. o. w Warszawie Hurtownia artykułów spożywczych, ul. Zdrojowa 4, Zielona Góra, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102526,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106724,49
Oferta z najniższą ceną: 84600,42 / Oferta z najwyższą ceną: 162626,66
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piekarnictwo-Cukiernictwo Tadeusz Charciarek, ul. B. Leśmiana 6, 45-317 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80562,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43493,22
Oferta z najniższą ceną: 43493,22 / Oferta z najwyższą ceną: 77725,23
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ROLDROB Gospodarstwo Rolno-Drobiarskie Klaudiusz Skrzipczyk, ul. Sołtysów 15, 45-128 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14280,00
Oferta z najniższą ceną: 14280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 Drób i wyroby z drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp. J., ul. Prószkowska 36, Gryfów Śląski, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62235,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58389,98
Oferta z najniższą ceną: 54443,03 / Oferta z najwyższą ceną: 58389,98
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 Mięso i wyroby mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp. J., ul. Prószkowska 36, Gryfów Śląski, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155361,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144244,50
Oferta z najniższą ceną: 144244,50 / Oferta z najwyższą ceną: 177151,28
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6 Artykuły mleczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PRUDNIKU W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PRUDNIKU W UPADŁOŚCI
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Prudniku, ul. Prężyńska 1, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165530,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162773,10
Oferta z najniższą ceną: 162773,10 / Oferta z najwyższą ceną: 169506,75
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7 Mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY OTOCKI FIRMA HANDLOWA "FAJA"
jakie przetargi wygrała firma
JERZY OTOCKI FIRMA HANDLOWA "FAJA"
- Firma Handlowa ANNA sp. jawna, ul. Złota 120, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47685,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62163,15
Oferta z najniższą ceną: 58642,50 / Oferta z najwyższą ceną: 62163,15
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie 8 Ryby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY OTOCKI FIRMA HANDLOWA "FAJA"
jakie przetargi wygrała firma
JERZY OTOCKI FIRMA HANDLOWA "FAJA"
- Firma Handlowa ANNA sp. jawna, ul. Złota 120, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6375,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7087,50
Oferta z najniższą ceną: 7087,50 / Oferta z najwyższą ceną: 19031,25
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie 9 Napoje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG ROLNICZO-GOSPODARCZYCH "AGRA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG ROLNICZO-GOSPODARCZYCH "AGRA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Rolniczo-Gospodarczych AGRA Sp. z o. o., ul. Obr. Stalingradu 66, 45-565 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4255,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3845,56
Oferta z najniższą ceną: 3845,56 / Oferta z najwyższą ceną: 5310,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą wyrobu i produktów leczniczych (z podziałem na 4 zadania).
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
- Dostawy produktów mięsnych i wędliniarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r." - granulat dla liściożerców
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- Usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu - część nr 3
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół w Tułowicach w 2025 r.
- Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 15 w Bytomiu im. Misia Uszatka
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.