Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Warszawa: OBSŁUGA INFORMATYCZNA OŚRODKÓW STOŁECZNEGO CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA W 2016 R
Numer ogłoszenia: 343960 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 59 89 400, faks 22 59 89 403, 59 89 419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aktywnawarszawa.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA INFORMATYCZNA OŚRODKÓW STOŁECZNEGO CENTRUM SPORTU AKTYWNA WARSZAWA W 2016 R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa: -informatyczna w zakresie serwisu sprzętów Zamawiającego i wsparcia użytkowników oraz zapewnienia usługi Administratora Bezpieczeństwa Informacji, -pomocy technicznej nad prawidłowym funkcjonowaniem programu Symfonia, -w zakresie zarządzania systemem identyfikacji kibica oraz systemem CCTV. Przedmiot zamówienia Zamawiający dzieli na 3 (trzy) zadania: Zadanie 1: Bieżąca obsługa informatyczna w zakresie serwisu sprzętów Zamawiającego i wsparcia użytkowników oraz zapewnienia usługi Administratora Bezpieczeństwa Informacji. Zadanie 2: Pomoc techniczna nad prawidłowym funkcjonowaniem programu Symfonia. Zadanie 3: Zarządzanie systemem identyfikacji kibiców i CCTV na stadionie przy ul. Konwiktorskiej 6 oraz systemem CCTV w Ośrodkach Inflancka, Solec i Rozbrat-Jutrzenka (obiekt Rozbrat). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.70.00.00-7, 72.26.00.00-5, 79.41.70.00-0, 50.30.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta dla Zadania nr 1 powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); Oferta dla Zadania nr 2 powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 200,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych); Oferta dla Zadania nr 3 powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych);
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi świadczenia obsługi informatycznej podmiotów, w zakresie co najmniej 50 stanowisk komputerowych i w wymiarze co najmniej 300 godzin roboczych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dotyczy Zadania nr 1; 2) Wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi nadzoru nad poprawną pracą Systemu Symfonia w jednostkach samorządu terytorialnego lub jej jednostce budżetowej lub samorządowych zakładach budżetowych oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dotyczy Zadania nr 2; 2. Złożenie przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 10 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Dla Zadania nr 1: a) Co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Każda z osób powinna posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku informatyka z uwzględnieniem administracji wymienionych niżej programów oraz przynajmniej jedna z tych osób posiada wykształcenie wyższe informatyczne: - systemów operacyjnych: Microsoft Windows XP/Vista/7/8, - pakietu aplikacji biurowych Microsoft Office 2007 i wyżej, - serwera pocztowego MsExchange, - wewnętrznej sieci Intranet, - WINSERVER 2008, 2011, 2012, SQL serwer wraz aplikacjami zarządzającymi; b) Jedną osobą, która powinna posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji oraz spełnia wymagania określone w art. 36a ust. 5 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182 ze zm.). Dla Zadania nr 2: Co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Każda z osób powinna posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w serwisowaniu co najmniej jednego modułu z następujących: a) Finanse i Księgowość Forte, b) Kadry i Płace Forte, c) Analizy Finansowe, d) Środki Trwałe Forte, e) Faktura Systemu Symfonia Premium, f) Nasz Bank. Wskazane osoby muszą posiadać łącznie doświadczenie w serwisowaniu wszystkich modułów wymienionych w punktach a) - f). 2. Złożenie przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt 10 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aktywnawarszawa.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Samorządowy Zakład Budżetowy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa. Pok. 214.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Samorządowy Zakład Budżetowy ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa. Recepcja Ośrodka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżąca obsługa informatyczna w zakresie serwisu sprzętów Zamawiającego i wsparcia użytkowników oraz zapewnienia usługi Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. przez Wykonawcę bieżącej obsługi informatycznej w zakresie serwisu sprzętu komputerowego Zamawiającego, usług polegających na wspieraniu użytkowników sieci komputerowej Zamawiającego, znajdującej się w poszczególnych Ośrodkach oraz świadczenie usługi ABI - Administratora Bezpieczeństwa Informacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.70.00.00-7, 72.26.00.00-5, 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Pomoc techniczna nad prawidłowym funkcjonowaniem programu Symfonia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pomocy technicznej we wprowadzaniu aktualizacji, użytkowaniu i nadzorze nad poprawną pracą Systemu SymfoniaR w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r. w następujących programach: 1) Finanse i Księgowość Forte, 2) Analizy Finansowe, 3) Środki Trwałe Forte, 4) Faktura Systemu Symfonia Premium*, 5) Kadry i Płace 6) Nasz Bank.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.70.00.00-7, 72.26.00.00-5, 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość świadczenia usługi - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Zarządzanie systemem identyfikacji kibiców i CCTV na stadionie przy ul. Konwiktorskiej 6 oraz systemem CCTV w Ośrodkach Inflancka, Solec i Rozbrat-Jutrzenka (obiekt Rozbrat).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie systemem Kontroli Dostępu i Identyfikacji Kibiców i CCTV na stadionie przy ul. Konwiktorskiej 6 oraz systemem CCTV w Ośrodkach Inflancka, Solec i Rozbrat-Jutrzenka (obiekt Rozbrat) zarówno podczas imprez, jak i podczas obsługi bieżącej w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2016r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.70.00.00-7, 72.26.00.00-5, 50.30.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Jakość świadczonej usługi - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Usługa administracji, wsparcia technicznego i prac developerskich w zakresie obsługi serwisów teatrwielki.pl, archiwum.teatrwielki.pl i vod.teatrwielki.pl działających w oparciu o system TYPO3 10
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.