Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Rzeszów: Realizacja 2 tematów szkoleniowych dla pracowników
Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 343962 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie , ul. Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 25 00 100, faks 17 862 30 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja 2 tematów szkoleniowych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie pn. 1 Coaching - skuteczna metoda pracy z klientem - 8 osób, proponowana łącznie liczba godzin dla grupy 20 godzin dydaktycznych. 2 Spółdzielnie socjalne w praktyce urzędów jako alternatywna forma wsparcia dla osób zamierzających podjąć działalność gospodarczą - 13 osób, proponowana łącznie liczba godzin dla grupy 20 godzin dydaktycznych;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Realizacja szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, minimum jednego szkolenia (dla każdej z części) o podobnej tematyce dla Publicznych Służb Zatrudnieni
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnym do wykonania zamówienia, (posiadającymi niezbędne kwalifikacje do jego wykonania) - co najmniej jeden wykładowca do realizacji zajęć teoretycznych z zakresu Coaching - skuteczna metoda pracy z klientem legitymującym się wykształceniem wyższym, posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla Publicznych Służb Zatrudnienia w powyższej tematyce (minimum 3 szkolenia) - dla części I - co najmniej jeden wykładowca do realizacji zajęć teoretycznych z zakresu Spółdzielnie socjalne w praktyce urzędów jako alternatywna forma wsparcia dla osób zamierzających podjąć działalność gospodarczą legitymującym się wykształceniem wyższym, posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla Publicznych Służb Zatrudnienia w powyższej tematyce. (minimum 3 szkolenia) - dla części II
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Wypełnione i podpisane przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy i cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ Upoważnienie do podpisania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z Rejestru Handlowego lub Krajowego Rejestru Sądowego). Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Program szkolenia, Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych w wersji papierowej, Opis miejsca odbywania szkolenia (warunki lokalowe, adres)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy harmonogram szkolenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt za Zgodą Zamawiającego, oraz związanych ze zmniejszeniem liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego tj. z powodu choroby udokumentowanej na druku ZUS ZLA a co za tym idzie zmniejszenie kwoty należnej Wykonawcy tj. za rzeczywistą liczbę osób przeszkolonych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul.
Partyzantów 1 A 35-242 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Partyzantów 1 A 35-242 Rzeszów, sekretariat I piętro, pokój 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Wykwalifikowana kadra mostem do satysfakcji klienta Priorytetu VI, Działania 6.1, Poddziałania 6.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Umowa nr UDA - POKL.06.01.02-18-017/09-00 z dnia 2 lutego 2010r. w sprawie realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Coaching - skuteczna metoda pracy z klientem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Coaching - skuteczna metoda pracy z klientem - 8 osób, proponowana łącznie liczba godzin dla grupy 20 godzin dydaktycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spółdzielnie socjalne w praktyce urzędów jako alternatywna forma wsparcia dla osób zamierzających podjąć działalność gospodarczą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spółdzielnie socjalne w praktyce urzędów jako alternatywna forma wsparcia dla osób zamierzających podjąć działalność gospodarczą - 13 osób, proponowana łącznie liczba godzin dla grupy 20 godzin dydaktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 40
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa profesjonalnego wysokościomierza optycznego dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych.
- Budowa miasteczka ruchu drogowego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 w Rzeszowie w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawy materiałów do sterylizacji (II).
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.
- Usługa organizacji gry terenowej.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Kurs "Stylizacja rzęs metodą 1:1 oraz metodą objętościową" dla 7 uczestników w Gorzowie Wlkp.
- Przeprowadzenie szkolenia "Barber od podstaw"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu kompetencji miękkich.
- Szkolenie zawodowe pn."Auto detailing"" dla 6 osób w miejscowości Zielona Góra
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.