Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Warszawa: Usługa konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych Klimor, Weiss oraz węzła cieplnego obsługującego Pawilon VII Szpitala Grochowskiego
Numer ogłoszenia: 343976 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 871-12-43, faks 022 810-44-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych Klimor, Weiss oraz węzła cieplnego obsługującego Pawilon VII Szpitala Grochowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie nr 1 - Konserwacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji będących na gwarancji firmy Klimor, Weiss Opis: Konserwacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji będących na gwarancji firmy Klimor, Weiss - 12 razy w roku 1. Charakterystyka instalacji: - klimatyzacja nawiewno - wywiewna z wymiennikiem glikolowym, z chłodzeniem i nawilżaniem zespoły: 1KN/1KW, 2KN/2KW, 3KN/3KW, 4KN/KW - wentylacja nawiewno - wywiewna z wymiennikiem krzyżowym i z chłodzeniem zespoły: 3N/3W, 17N/17W, 18N/18W, 19N/19W - wentylacja nawiewno - wywiewna z wymiennikiem glikolowym, z chłodzeniem zespoły: 6N/6W, 8N/8W - wentylacja nawiewna zespoły: 1N, 2N, 5N, 7N, 9N, 10N, 11N, 20N - wentylacja wywiewna zespoły: 1W, 2W, 4W, 5W, 6aW, 6cW, 7W, 9W, 10W, 11W, 12W, 13W, 15W, 20W, 21W, 22W, 23W - wentylacja wywiewna sanitarna zespoły: 3aW, 6bW, 11aW, 13aW, 14aW 2. Urządzenia i materiały - szafy klimatyzacji z kompletem automatyki prod. WEISS KLIMATECHNIK - centrale wentylacyjne z kompletem automatyki prod. KLIMOR - wentylatory kanałowe, dachowe prod. Systemair i Rosenberg - tłumiki kanałowe prod. Trox - regulatory przepływu prod. Trox - klapy p.poż. prod. Trox - stropy laminarne z recyrkulacją prod. WEISS KLIMATECHNIK - nawiewniki z filtrem absolutnym prod. Trox - przewody z blachy stalowej ocynkowanej w izolacji Kaflex z przepustnicami regulacyjnymi wielopłaszczyznowymi 3. Zakres prac wykonywanych w ramach konserwacji 3.1. Konserwacji będą podlegać wszystkie systemy doprowadzające powietrze świeże oraz odprowadzające powietrze zużyte do wszystkich pomieszczeń obiektu oraz instalacje wod-kan i elektryczne w pomieszczeniach wentylatorni oraz podejmowanie działań interwencyjnych na wezwanie zamawiającego - naprawy awaryjne 3.2. Przeglądy konserwacyjne Wykonawca będzie przeprowadzał i wykonane prace odnotowywał w Książce Konserwacji 3.3. Do zakresu podstawowych prac wykonywanych przez Wykonawcę w szczególności należy: - Sprawdzenie podstawowych parametrów pracy central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych- kontrola przepływu powietrza, spręży - Kontrola prądów pobieranych przez silniki - W sekcji wentylatora - kontrola poprawności zamocowania silnika, kontrola łożysk, przekładni pasowej, czystości sekcji, stan króćców elastycznych, - W sekcji filtrów - utrzymanie czystości sekcji filtrów i przepustnicy powietrza, utrzymanie sprawności mechanicznej sekcji. - Kontrola i czyszczenie wymienników ciepła, utrzymanie w sprawności technicznej armatury w obrębie central, - Układ sterowania - przegląd szaf sterowniczych, sprawdzenie nastaw regulatorów, test automatyki, kontrola działania elementów wykonawczych: siłowników, przepustnic zaworów, sprawdzenie poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń a zwłaszcza kontrola systemu p. zamrożeniowego. - Wprowadzanie i zmiana cykli pracy dla okresu letniego i zimowego, - Dezynfekcja tacy ociekowej centrali oraz czyszczenie instalacji odpływu skroplin. 3.4. Wykonywane prace mają zapewnić ciągłą i bezawaryjną pracę instalacji. Podstawowe materiały eksploatacyjne wchodzą w cenę zamówienia (Filtry powietrza, paski klinowe, smary, uszczelki, środki dezynfekujące , myjące ). Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z Zamawiającym w ciągu max. 4 godz. na każde zawiadomienie o nieprawidłowej pracy instalacji i przeprowadzeniu napraw awaryjnych po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego. Do czasu wykonania naprawy Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia pracy instalacji w ograniczonym technicznie zakresie. Temat: Zadanie nr 2 Opis: Konserwacja węzła cieplnego będącego na gwarancji firmy Klimor, Weiss - 12 razy w roku 1. Charakterystyka instalacji Węzeł cieplny trzyfunkcyjny obsługujący instalację centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i ciepła technologicznego z automatyką obejmującą automatyczną stabilizację różnicy ciśnienia i regulacji przepływu wody sieciowej, regulację stałowartościową temperatury ciepłej wody, regulację nadążną temperatury zasilania instalacji centralnego ogrzewania w zależności od temperatury zewnętrznej oraz regulację stałowartościową zasilania instalacji ciepła technologicznego. 2. Urządzenia i materiały - wymienniki SWEP SSP CBE szt. 3: moc dla c.o. 216 kW, dla c.w. śr. 230 kW, dla c.t. 1160 kW - pompy z płynną regulacją obrotów typ Magna szt.6 - naczynie przeponowe Reflex typ 300 N oraz urządzenie Variomat 2-1/60 ze zbiornikim podstawowym VG 300 l firmy Reflex z zaworami bezpieczeństwa membranowymi SYR typ 1915 - odmulacz typ IOW z wkładem magnetycznym - zawory regulacyjne, czujniki temperatury, termostaty firmy SAMSON - automatyka pogodowa SAMSON - system dezynfekcji wody OXIPERM PRO; OCD-162 10-D/G firmy GRUNDFOS ALLDOS - sterylizator wody AM1 W zależności od typów i wyposażenia poszczególnych urządzeń należy podczas przeglądu wykonać czynności zgodne z zakresem określonym w dostępnej dokumentacji technicznej, zaleceniach producentów i instrukcjach obsługi, w tym w szczególności należy wykonać dla poszczególnych typów urządzeń(zakres czynności w zależności od konfiguracji urządzeń).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 1 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazując, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, podając w wykazie usług ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbioru, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości brutto min. 25 000,00 PLN każda dla zadania 1 i o wartości brutto min. 10 000,00 PLN każda dla zadania 2. Wykaz usług wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych z ofertą dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje osobami, które będą wykonywać czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia, posiadające kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci posiadającymi aktualne uprawnienia grupy E oraz w zakresie eksploatacji węzła cieplnego powyżej 50 kW. Dopuszcza się przedstawienie zamiast uprawnień budowlanych w danej specjalności innych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz U. z 2008r. nr 63, poz. 394).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje osobami, które będą wykonywać czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia, posiadające kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci posiadającymi aktualne uprawnienia grupy E oraz w zakresie eksploatacji węzła cieplnego powyżej 50 kW. Dopuszcza się przedstawienie zamiast uprawnień budowlanych w danej specjalności innych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz U. z 2008r. nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje warunku udziału. Zamawiający uzna spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz usług - wzór Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonał co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości brutto min. każda 25 000,00 PLN dla zadania 1 i o wartości brutto min. każda 10 000,00 PLN dla zadania 2. Wykaz usług wg wzoru ) - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz osób i Oświadczenie Załącznika nr 5 do SIWZ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi ludźmi i Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą być dokonane - pod rygorem nieważności - przy zastosowaniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu wykonania przeglądu w przypadku nieprzewidzianej awarii przedmiotu zamówienia. W przypadku awarii wykonawca ma obowiązek powiadomić zamawiającego oraz gwaranta urządzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Grochowski SPZOZ Warszawa, ul. Grenadierów 51/59- Pawilon nr VII pok. 204 Sekcja Zamówień Publicznych...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Grochowski SPZOZ Warszawa, ul. Grenadierów 51/59- Sekretariat Dyrektora..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji będących na gwarancji firmy Klimor, Weiss.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji będących na gwarancji firmy Klimor, Weiss - 12 razy w roku 1. Charakterystyka instalacji: - klimatyzacja nawiewno - wywiewna z wymiennikiem glikolowym, z chłodzeniem i nawilżaniem zespoły: 1KN/1KW, 2KN/2KW, 3KN/3KW, 4KN/KW - wentylacja nawiewno - wywiewna z wymiennikiem krzyżowym i z chłodzeniem zespoły: 3N/3W, 17N/17W, 18N/18W, 19N/19W - wentylacja nawiewno - wywiewna z wymiennikiem glikolowym, z chłodzeniem zespoły: 6N/6W, 8N/8W - wentylacja nawiewna zespoły: 1N, 2N, 5N, 7N, 9N, 10N, 11N, 20N - wentylacja wywiewna zespoły: 1W, 2W, 4W, 5W, 6aW, 6cW, 7W, 9W, 10W, 11W, 12W, 13W, 15W, 20W, 21W, 22W, 23W - wentylacja wywiewna sanitarna zespoły: 3aW, 6bW, 11aW, 13aW, 14aW 2. Urządzenia i materiały - szafy klimatyzacji z kompletem automatyki prod. WEISS KLIMATECHNIK - centrale wentylacyjne z kompletem automatyki prod. KLIMOR - wentylatory kanałowe, dachowe prod. Systemair i Rosenberg - tłumiki kanałowe prod. Trox - regulatory przepływu prod. Trox - klapy p.poż. prod. Trox - stropy laminarne z recyrkulacją prod. WEISS KLIMATECHNIK - nawiewniki z filtrem absolutnym prod. Trox - przewody z blachy stalowej ocynkowanej w izolacji Kaflex z przepustnicami regulacyjnymi wielopłaszczyznowymi 3. Zakres prac wykonywanych w ramach konserwacji 3.1. Konserwacji będą podlegać wszystkie systemy doprowadzające powietrze świeże oraz odprowadzające powietrze zużyte do wszystkich pomieszczeń obiektu oraz instalacje wod-kan i elektryczne w pomieszczeniach wentylatorni oraz podejmowanie działań interwencyjnych na wezwanie zamawiającego - naprawy awaryjne 3.2. Przeglądy konserwacyjne Wykonawca będzie przeprowadzał i wykonane prace odnotowywał w Książce Konserwacji 3.3. Do zakresu podstawowych prac wykonywanych przez Wykonawcę w szczególności należy: - Sprawdzenie podstawowych parametrów pracy central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych- kontrola przepływu powietrza, spręży - Kontrola prądów pobieranych przez silniki - W sekcji wentylatora - kontrola poprawności zamocowania silnika, kontrola łożysk, przekładni pasowej, czystości sekcji, stan króćców elastycznych, - W sekcji filtrów - utrzymanie czystości sekcji filtrów i przepustnicy powietrza, utrzymanie sprawności mechanicznej sekcji. - Kontrola i czyszczenie wymienników ciepła, utrzymanie w sprawności technicznej armatury w obrębie central, - Układ sterowania - przegląd szaf sterowniczych, sprawdzenie nastaw regulatorów, test automatyki, kontrola działania elementów wykonawczych: siłowników, przepustnic zaworów, sprawdzenie poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń a zwłaszcza kontrola systemu p. zamrożeniowego. - Wprowadzanie i zmiana cykli pracy dla okresu letniego i zimowego, - Dezynfekcja tacy ociekowej centrali oraz czyszczenie instalacji odpływu skroplin. 3.4. Wykonywane prace mają zapewnić ciągłą i bezawaryjną pracę instalacji. Podstawowe materiały eksploatacyjne wchodzą w cenę zamówienia (Filtry powietrza, paski klinowe, smary, uszczelki, środki dezynfekujące , myjące ). Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z Zamawiającym w ciągu max. 4 godz. na każde zawiadomienie o nieprawidłowej pracy instalacji i przeprowadzeniu napraw awaryjnych po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego. Do czasu wykonania naprawy Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia pracy instalacji w ograniczonym technicznie zakresie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja węzła cieplnego będącego na gwarancji firmy Klimor, Weiss.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja węzła cieplnego będącego na gwarancji firmy Klimor, Weiss - 12 razy w roku 1. Charakterystyka instalacji Węzeł cieplny trzyfunkcyjny obsługujący instalację centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i ciepła technologicznego z automatyką obejmującą automatyczną stabilizację różnicy ciśnienia i regulacji przepływu wody sieciowej, regulację stałowartościową temperatury ciepłej wody, regulację nadążną temperatury zasilania instalacji centralnego ogrzewania w zależności od temperatury zewnętrznej oraz regulację stałowartościową zasilania instalacji ciepła technologicznego. 2. Urządzenia i materiały - wymienniki SWEP SSP CBE szt. 3: moc dla c.o. 216 kW, dla c.w. śr. 230 kW, dla c.t. 1160 kW - pompy z płynną regulacją obrotów typ Magna szt.6 - naczynie przeponowe Reflex typ 300 N oraz urządzenie Variomat 2-1/60 ze zbiornikim podstawowym VG 300 l firmy Reflex z zaworami bezpieczeństwa membranowymi SYR typ 1915 - odmulacz typ IOW z wkładem magnetycznym - zawory regulacyjne, czujniki temperatury, termostaty firmy SAMSON - automatyka pogodowa SAMSON - system dezynfekcji wody OXIPERM PRO; OCD-162 10-D/G firmy GRUNDFOS ALLDOS - sterylizator wody AM1 W zależności od typów i wyposażenia poszczególnych urządzeń należy podczas przeglądu wykonać czynności zgodne z zakresem określonym w dostępnej dokumentacji technicznej, zaleceniach producentów i instrukcjach obsługi, w tym w szczególności należy wykonać dla poszczególnych typów urządzeń(zakres czynności w zależności od konfiguracji urządzeń).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacyjnych oraz napraw, w tym napraw awaryjnych w budynku Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie
- Wykonanie przeglądów i napraw drzwi oraz bramy garażowej w budynkach PAŻP w Warszawie i Łodzi w podziale na 2 części
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Świadczenie usługi konserwacji i usuwania awarii w obiektach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.